Komunikaty PR

Trwa emisji akcji Incuvo! Spółka z branży gier VR chce pozyskać 2,8 mln zł.

2020-06-16  |  09:16
Biuro prasowe

Pierwsza transza emisji akcji Incuvo, spółki której specjalizacją jest produkcja i portowanie tytułów dedykowanych wirtualnej rzeczywistości, oficjalnie rozpoczęta. Do 22 czerwca zapisy w ramach pierwszej transzy mogą składać więksi inwestorzy. Druga transza – otwarta dla wszystkich – rozpocznie się 23 czerwca. Wcześniej, na platformie CrowdConnect.pl zostaną zamieszczone szczegółowe informacje na temat zapisów. Incuvo chce pozyskać od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. 2,1 mln zł przeznaczy na aktualnie tworzoną produkcję tytułu Green Hell w wersji VR. Pozostała część kwoty posłuży do rozbudowy i wzmocnienia teamu produkcyjnego. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału spółka planuje debiutu na rynku NewConnect.

- Wielkimi krokami zbliżamy się do debiutu na NewConnect. Upublicznienie spółki chcielibyśmy poprzedzić zakończoną sukcesem emisją akcji. Liczymy, że nasza działalność i plan rozwoju będą w stanie przekonać inwestorów, aby zainwestowali właśnie w Incuvo – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo SA. – Rozpoczęliśmy pierwszą rundę emisji, która dedykowana jest kluczowym inwestorom. Ta transza potrwa do 22 czerwca. Najpóźniej w dniu jej zakończenia, na platformie CrowdConnect.pl zostaną zamieszczone szczegóły dotyczące zapisów, co umożliwi każdemu potencjalnemu inwestorowi spokojne zapoznanie się z informacjami o spółce i parametrach emisji. 23 czerwca rozpoczniemy kolejną transzę, otwartą dla wszystkich.– dodaje.

Incuvo chce pozyskać łącznie 2,8 mln zł. Znaczącą część środków – 2,1 mln zł – przeznaczy na wsparcie prowadzonej produkcji Green Hell w wersji VR. W ramach umowy z Creepy Jar spółka stworzy port tytułu na większość wiodących platform dedykowanym wirtualnej rzeczywistości. – Green Hell to symulator osadzony w niezbadanym unikalnym otoczeniu amazońskiego lasu deszczowego. PC-towa wersja gry okazała się hitem. Portując ten projekt na VR za cel stawiamy sobie przekazanie doświadczeń wirtualnej rzeczywistości, a nie tylko przeniesienie gry 1:1, nie wszystko z wersji płaskiej jest dobrze odbierane w VR i podobnie, możemy dodać elementy, które nie znalazły  się w wersji PC. Jeżeli chodzi o sam gameplay to przeniesiemy tak dużo jak tylko to będzie możliwe – mówi Andrzej Wychowaniec.

Pozostałe z emisji środki, w kwocie 0,7 mln zł spółka przeznaczy na rozbudowę i wzmocnienie zespołu produkcyjnego. Warunki składania zapisów zostaną opisane na CrowdConnect.pl.

Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Wartość globalnego rynku VR (wirtualna rzeczywistość), AR (rozszerzona rzeczywistość) i MR (mieszana rzeczywistość) określana jest na ok. 11 mld USD. Szacuje się, że rynek VR, w dużej mierze dzięki sektorowi gamingowemu, w najbliższych latach będzie systematycznie rósł o ok. 13 proc. r/r. – VR to bardzo perspektywiczny rynek. Konkurencja na nim jest jeszcze stosunkowo niska, a zapotrzebowanie na gry w wirtualnej rzeczywistości coraz większe. To dla nas duża szansa na rozwój, chcemy być beneficjentem tego rynku – dodaje prezes Incuvo.

W ubiegłym roku Incuvo, na zlecenie studia Bloober Team, zrealizowało port gry Layers of Fear na gogle Oculus oraz Windows Mixed Reality na platformie Steam. Psychologiczna gra typu horror odkrywa historię malarza pogrążonego w szaleństwie, który stara się stworzyć dzieło swojego życia. – Obecnie realizujemy także drugą produkcję w zakresie portingu ze znanym studiem z branży gier. Za wcześnie na szczegóły, liczę, że wkrótce będziemy mogli zdradzić więcej. Równocześnie pracujemy nad pozyskaniem dużego IP od producenta filmowego. Bardzo chcielibyśmy zacząć realizować własną grę w oparciu o to konkretne uniwersum. – dodaje Andrzej Wychowaniec.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda DRAGO entertainment szykuje się do debiutu na NewConnect Biuro prasowe
2020-07-06 | 15:25

DRAGO entertainment szykuje się do debiutu na NewConnect

DRAGO entertainment zakończyło proces przekształcenia ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, studio oczekuje wpisu do KRS. Tym samym krakowski
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2020-06-30 | 11:00

Nowe osoby w BTC Studios S.A.

Nowymi członkami Rady Nadzorczej BTC Studios S.A., notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier mobilnych oraz konsolowych, zostali Yoshio Osaki oraz Anthony Poullain. Yoshio Osaki to założyciel IDG Consulting, natomiast Anthony Poullain
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 17:00

Rynek gier mobilnych atrakcyjny dla graczy, ale i dla biznesu

Autorem komentarza jest Jarosław Zeisner, członek zarządu BTC Studios S.A. Rynek gier pokazał siłę – kiedy wiele gałęzi gospodarki cierpiało z powodu obowiązkowego lockdownu okazało się, że w tym czasie gaming utrzymuje, a

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Praca

Branża sprzedaży bezpośredniej od początku pandemii notuje rekordowe wzrosty obrotów. Szybko rośnie też zapotrzebowanie na sprzedawców

Sprzedaż bezpośrednia w czasie lockdownu i stopniowego odmrażania handlu notuje rekordowe wzrosty obrotów. Od początku marca do końca maja branża sprzedaje średnio o 30 proc. więcej niż rok temu. W przypadku części firm wzrosty sięgają nawet 85 proc. Zwiększa się także zapotrzebowanie na nowych sprzedawców – poziom rekrutacji jest czterokrotnie wyższy niż przed rokiem. – Wirus nas nie zaskoczył. Już od kilku lat stopniowo przechodziliśmy na nowe technologie i inne sposoby komunikacji ze sprzedawcami i klientami – tłumaczy Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

Problemy społeczne

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.