Komunikaty PR

Kuehne + Nagel rozszerza współpracę z CNH Industrial Group

2019-02-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Magdalena Kraszewska
Kuehne + Nagel

ul. Spedycyjna 1
62-023 Gądki/Poznań
magdalena.kraszewska|kuehne-nagel.com| |magdalena.kraszewska|kuehne-nagel.com
+48 604 281 017
https://pl.kuehne-nagel.com/pl_pl/
Do pobrania plik.doc ( 0.06 MB )

Kuehne + Nagel rozszerza współpracę z globalną firmą CNH Industrial w zakresie zarządzania nowym Regionalnym Centrum Dystrybucji dla części zamiennych zlokalizowanym w Lubuskim Parku Przemysłowo-Technologicznym w Zielonej Górze. CNH Industrial jest światowym producentem pojazdów użytkowych, maszyn rolniczych i budowlanych oraz dostosowanych do nich zespołów napędowych. Kuehne + Nagel aktualnie wspiera działalność CNH Industial / IVECO we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemczech i Rosji. W ramach partnerstwa w Polsce, Kuehne + Nagel zajmuje się kompletacją komponentów i przygotowaniem do wysyłki akcesoriów / części zamiennych do pojazdów użytkowych IVECO, a w kolejnym etapie - zarządzaniem logistyką części zamiennych do maszyn rolniczych. Regionalne Centrum Dystrybucji  pozwala na optymalizację czasu dostaw i obsługi serwisów sieci dealerów zarówno na rynku polskim i w krajach bałtyckich.

„Współpraca z CNH Industrial Group doskonale odzwierciedla nasze plany dotyczące rozwoju logistyki kontraktowej w Polsce, szczególnie w zakresie usług logistycznych dla branży automotive. Optymalizacja i automatyzacja procesów magazynowania z zastosowaniem najnowszych technologii przekłada się  na usprawnienie łańcucha logistycznego i tym samym, na zmniejszone koszty operacyjne. Jesteśmy przekonani, że wspólna działalność z CNH Industrial jeszcze bardziej wzmacnia wiodącą pozycję Kuehne + Nagel w Polsce. " - powiedział Christophe Le Corre, dyrektor ds. logistyki kontraktowej w Kuehne + Nagel Polska.

Zarządzanie logistyką magazynową odbywa się za pomocą innowacyjnych rozwiązań, związanych z procesem przygotowania zamówień. Systemy Pick by Voice oraz Put to Light usprawniają proces kompletacji zamówień i zapewniają ich prawidłowe przygotowanie. Kuehne + Nagel w nowym obiekcie zlokalizowanym w Zielonej Górze będzie zatrudniać ponad 70 osób i aktualnie zarządza powierzchnią ok. 16.500 m2. Przestrzeń magazynowa wyposażona jest w regały wysokiego składowania oraz regały wspornikowe (dla elementów dłużycowych). Magazyn zapewnia możliwość dostosowania wielu metod składowania z uwagi na rozmiary części zamiennych i ich możliwą rotację (od pojedynczych, niewielkich elementów, po całościowe komponenty). Kuehne + Nagel jest odpowiedzialne za odbiór towarów, sortowanie i obsługę przesyłek przychodzących oraz składowanie części zamiennych. Kompletacja, pakowanie i przygotowanie wysyłek odbywa się na podstawie zamówień od dealerów. Ponad połowa zamówień dotyczy zamówień ekspresowych realizowanych w przypadku pilnej potrzeby zaopatrzenia serwisu w części zamienne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Najlepsi finansiści z Wielkopolski spotkają się w Poznaniu Biuro prasowe
2019-03-25 | 13:00

Najlepsi finansiści z Wielkopolski spotkają się w Poznaniu

Już 28 marca 2019 r. w Poznaniu odbędzie się kolejne spotkanie wielkopolskich CFO w ramach ogólnopolskiego cyklu pięciu kongresów dyrektorów finansowych. Główną
Gospodarka Brexit – efekty, które już odczuli polscy przedsiębiorcy
2019-03-25 | 08:00

Brexit – efekty, które już odczuli polscy przedsiębiorcy

Niezależnie od rozwoju wydarzeń – rozstrzygnięć dotyczących formy wyjścia W. Brytanii z UE i dalszych wzajemnych relacji z krajami Wspólnoty, w tym z Polską, można już
Gospodarka FM Logistic zainwestuje 150 mln USD w magazyny w Indiach
2019-03-21 | 15:00

FM Logistic zainwestuje 150 mln USD w magazyny w Indiach

l  5-letnia inwestycja ma zwiększyć własną przestrzeń magazynową firmy w oparciu o możliwości stworzone przez indyjską reformą podatkową (Goods and Services

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc., a w kolejnych latach możemy obserwować dalszy spadek ze względu na coraz poważniejszy problem niedoboru pracowników. Dla firm to o tyle istotny wskaźnik, że najbardziej zadowoleni klienci są bardziej skłonni do ponownego zakupu i polecenia danej marki swoim znajomym.

Problemy społeczne

Na chorobę Parkinsona cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób. Dotyka ona całe rodziny

Choroba Parkinsona postępuje powoli, latami. Chory staje się w tym czasie coraz mniej samodzielny – trudnością jest dla niego spożywanie posiłków, ubieranie się czy pokonywanie krótkich dystansów. Ciężar opieki przenosi się na barki rodziny i najbliższych, którzy nierzadko muszą całkiem zrezygnować z pracy zawodowej. Polskie Towarzystwo Neurologiczne podkreśla, że od strony medycznej sytuacja pacjentów chorych na chorobę Parkinsona jest dobra, jednak brakuje skoordynowania opieki – dlatego postuluje utworzenie specjalnych ośrodków, które zajęłyby się kompleksową terapią i rehabilitacją. 

Konsument

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć. W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

Problemy społeczne

Nauczyciele WF-u zyskują sprzymierzeńca. Media społecznościowe pomagają propagować sport wśród najmłodszych

Internet to dla współczesnych dzieci naturalne środowisko, dlatego znani sportowcy i youtuberzy chcą to wykorzystać do promowania aktywności fizycznej. W ramach programu Drużyna Energii nagrywają treningi i publikują je w mediach społecznościowych, a uczniowie muszą je powtórzyć, wykazując się kreatywnością i nagrywając z tego film. Druga edycja programu cieszy się rekordową popularnością. Uczestniczy w niej 200 szkół i kilkadziesiąt tysięcy uczniów z całej Polski, rywalizując o główną nagrodę i wyposażenie sal gimnastycznych.