Grupa Hansgrohe na targach Salone del Mobile

Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Grupa Hansgrohe nieustannie pracuje na pozycję lidera w dziedzinie innowacji, wzornictwa oraz odpowiedzialności za ludzi i środowisko – wyjaśnia Hans Jürgen Kalmbach, Prezes Zarządu Grupy Hansgrohe. – Od dziesięcioleci dobry design i najwyższe standardy jakości są dla nas najważniejsze. Ale w naszych produktach wykraczamy daleko poza dobrą formę: myślimy o wodzie w nowatorski sposób, traktując obcowanie z nią, jako swoistego rodzaju emocjonalne doświadczenie. Jednocześnie pamiętamy, że woda jest cennym zasobem. Z tego powodu oferujemy innowacyjne baterie i prysznice, pozwalające na jej zrównoważone zużycie, przy zachowaniu najwyższego komfortu użytkowania. Wśród prezentowanych nowości produktowych architekci i projektanci wnętrz znajdą również kolejne warianty kolorystyczne – matową czerń oraz paletę kolorów zaprojektowaną przez Barbera Osgerby'ego dla AXOR One. Fani Philippe'a Starcka z pewnością będą zachwyceni pierwszym systemem prysznicowym AXOR przeznaczonym do użytku zewnętrznego – mówi Kalmbach.
Nasze dwie marki prezentują różne światy, które jednak próbowaliśmy połączyć na wspólnym stoisku – wyjaśnia Tobias Hollerbach, Head of Corporate Architecture, Hansgrohe SE. – Marka AXOR zaprezentuje swoje produkty w artystycznie i kreatywnie zaprojektowanych miniświatach, które odzwierciedlają charakter baterii, podkreślając ich doskonały design i luksusowy charakter. Marka hansgrohe tworzy zaś ekscytujący kontrast. Cyfrowy prysznic RainTunes jest zintegrowany z różnymi sceneriami, których można doświadczyć odwiedzając nasze stoisko. Naturalne i przyjemne w dotyku materiały, płynne i miękkie struktury tworzą atmosferę odosobnienia i relaksu. Wspomniane elementy otoczone są wydmowym krajobrazem. Dzięki temu wizyta na targach przypomina relaksujący spacer po plaży, podczas którego można odkryć i doświadczyć cyfrowego i innowacyjnego świata hansgrohe - mówi Hollerbach.

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.