HalfPrice dołącza do grona najemców Pasażu Łódzkiego
Już 7 czerwca w CH Pasaż Łódzki nastąpi otwarcie sklepu nowej, popularnej marki – HalfPrice. Najmłodsza sieć sklepów należąca do Grupy CCC ma w swojej ofercie markowe produkty z cenami niższymi nawet o 80 proc. Sklep HalfPrice zajmie powierzchnię ponad 1 700 mkw.
HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, której model biznesowy polega na ofercie markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzony został z myślą o wielbicielach światowych marek oraz
o łowcach okazji. Sklep będzie oferować swoim klientom odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Wszystkie produkty zostaną podzielone wg kategorii, aby ułatwić odnalezienie poszukiwanych towarów. Na każdej metce znajdzie się informacja, ile dany produkt kosztował przed obniżką, a ile klient zapłaci za niego w HalfPrice. Oferta sklepu jest uzupełniana każdego dnia, przez co klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę.
„Rozwój to jeden z naszych priorytetów, z tego powodu bardzo cieszymy się mogąc przedstawić nowy, ciekawy punkt na mapie Pasażu Łódzkiego. HalfPrice to obecnie jedna z najgorętszych marek, zaś koncept off-price staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. Cieszymy się, że możemy przedstawić nowy, cieszący się uznaniem wśród klientów brand, który dołączy do oferty Pasażu Łódzkiego.”– mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
W modelu off-price niezwykle ważna jest unikalność i różnorodność oferty, która codziennie się zmienia. Aktualnie na terenie Centrum w tym koncepcie działa również TK Maxx. Pasaż Łódzki to miejsce ze zróżnicowaną ofertą sklepów oraz usług. Do dyspozycji odwiedzających jest hipermarket Auchan
i Decathlon oraz prawie 100 punktów handlowych, usługowych oraz gastronomicznych. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki, takie jak: H&M, Empik, JYSK, Rossmann, Hebe, Decathlon czy Media Expert. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Właścicielem Centrum Handlowego jest Stage Capital, kapitałem zarządza Pradera a za komercjalizację oraz zarządzanie operacyjne obiektem odpowiada Sierra Balmain.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.