Komunikaty PR

Agora Bytom poszerza ofertę modową

2019-11-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dawid Bartkowski
PR Expert

Wita Stwosza
50-448 Wrocław
dbartkowski|prexpert.com.pl| |dbartkowski|prexpert.com.pl
512 036 303
www.prexpert.com.pl

Nowy salon z odzieżą damską dołączył do oferty największej galerii handlowej w Bytomiu. W Agorze Bytom można już zrobić zakupy w Greenpoincie.

Agora Bytom poszerza swoją modową ofertę o kolejny sklep z odzieżą damską. Na poziomie zero właśnie otwarto salon marki Greenpoint o powierzchni 159 mkw. Nowy najemca to dobrze znana polska marka funkcjonująca na rynku od 1992 roku. Obecnie Greenpoint posiada 149 salonów w całym kraju, a w połowie listopada kolejny otwarto właśnie w Bytomiu.

Moda damska jest priorytetem naszej działalności i nieustannie poszerzamy ofertę w tym sektorze. Cieszymy się, że kolejna i to polska marka, dołączyła do grona naszych najemców – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.

Greenpoint to marka, która mocno stawia na styl, ale i funkcjonalność swojego asortymentu. Jej klientkami są kobiety aktywne zawodowe, które poszukują ubrań modnych, ale klasycznych w formie i dobrych jakościowo. Marka dzieli swoje produkty na odzież casual oraz biznes, pozwalając na wybór odpowiedniej garderoby zarówno do pracy, jak i na spotkanie towarzyskie czy mniej formalny wyjazd z rodziną. W ofercie salonu Greenpoint klientki znajdą spodnie, swetry, sukienki, spódnice, koszule, marynarki czy płaszcze, ale również dodatki tj. szaliki, czapki, biżuterię oraz buty i torebki. Odzież projektowana przez Greenpoint to klasyczne fasony o stosowanych barwach, które można ze sobą dowolnie zestawiać, co pozwala na stworzenie spójnej garderoby, w której znajdują się ubrania na każdą okazję.

Greenpoint to kolejna marka, która dołączyła do portfolio Agory Bytom w ostatnim czasie. Latem otwarto tu sklep z damską odzieżą Cinderella, a wcześniej salon ONLY.

Centrum handlowe Agora Bytom to prawie 57 tys. mkw. i 130 sklepów oraz punktów usługowych, klub fitness, centrum rozrywki, kino i sala widowiskowa. Właścicielem obiektu jest norweska spółka Borgestad ASA, a zarządzaniem galerią zajmuje się spółka Idea Property & Asset Management.

 

Więcej na: www.agorabytom.pl

facebook.com/AgoraBytom

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowej Biuro prasowe
2020-07-31 | 10:05

E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowej

W związku z pandemią koronawirusa wyraźnie zmieniły się nawyki zakupowe Polaków. Zgodnie z najnowszym raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”, co 4. Internauta
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-30 | 13:00

Chmura nową „normą” w organizacji pracy?

Komentarz Piotra Kaweckiego, Prezesa Zarządu ITBoom Sp. z o.o. Jak pokazują ostatnie badania przeprowadzone przez Deloitte, tylko 26% badanych firmy zadeklarowało gotowość do powrotu do pracy w dawnym, biurowym wymiarze. Pozostałe firmy
Handel Jak zwiększyć sprzedaż i zyski w sklepach ulokowanych w galeriach handlowych?
2020-07-29 | 12:22

Jak zwiększyć sprzedaż i zyski w sklepach ulokowanych w galeriach handlowych?

- Sprzedaż sklepów internetowych wzrosła w drugim kwartale 2020 o 71% - Przychody sklepów oferujących opcję „kup i odbierz w sklepie” wzrosły w drugim kwartale o

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Prawo

Nowe obowiązki dla użytkowników dronów. Powstanie spis urządzeń i ich właścicieli

Obecnie nad polskim niebem może latać nawet 250 tys. dronów. Wraz z popularyzacją tego typu urządzeń, które w zdecydowanej większości wyposażone są w kamery do rejestrowania obrazu, coraz poważniejsza staje się kwestia ochrony danych osobowych i prywatności. Od 31 grudnia tego roku mają w Polsce wejść w życie przepisy unijne, które znacząco wpłyną na sposób korzystania z dronów. Zostanie utworzony m.in. spis osób i instytucji posiadających drony wyposażone w urządzenia do rejestracji danych.

Finanse

Pandemia może negatywnie wpłynąć na realizację pracowniczych planów kapitałowych. W Polsce brakuje zaufania do systemu emerytalnego

W pierwszym etapie do pracowniczych planów kapitałowych przystąpiło w sumie 39 proc. pracowników firm zatrudniających co najmniej 250 osób.  – Wskaźnik partycypacji wśród osób do 50. roku życia wyniósł około 50 proc., a mógłby być jednak wyższy – mówi Małgorzata Rusewicz, prezes Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami oraz Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych. Takiego zdania jest też zdecydowana większość przedstawicieli instytucji prowadzących PPK. Problemem jest brak zaufania pracowników do systemu emerytalnego i rynku kapitałowego. Sytuacja gospodarcza wywołana pandemią koronawirusa może negatywnie wpłynąć na realizację drugiego i trzeciego etapu wdrażania PPK.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

UE musi uznać fotowoltaikę za sektor strategiczny. Inaczej nie ma szans, żeby dogonić w produkcji Chiny

Zdecydowana większość, bo aż 97 proc. światowej produkcji modułów fotowoltaicznych, odbywa się poza Europą, z czego za 2/3 odpowiadają Chiny. Mimo to Stary Kontynent wciąż ma potencjał, aby zbudować silny przemysł słoneczny. Wymaga to jednak większego wsparcia finansowego i regulacyjnego ze strony UE oraz uznania fotowoltaiki za sektor o znaczeniu strategicznym – wskazuje koalicja Solar Energy Now, w której uczestniczą również polskie instytucje i firmy z branży PV.

Konsument

Niepewna przyszłość teatrów. Coraz większą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online

Zgodnie z wytycznymi GIS i resortu zdrowia teatry mogą grać przy maksymalnie 50 proc. zajętych miejsc na widowni, a publiczność jest zobowiązana do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych w celu identyfikacji, w razie gdyby doszło do zakażenia. Placówki – dla których wpływy z biletów to główne źródło przychodów – liczą na zniesienie tych obostrzeń, ale decyzja zapadnie dopiero po wakacjach. Na razie dużą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online, dzięki którym teatry dotarły do szerszego grona widzów. W Ministerstwie Kultury trwają też prace nad uruchomieniem dla nich programu wsparcia, który zrekompensowałby im część strat finansowych.