Komunikaty PR

BOSS Outlet już otwarty we Wrocław Fashion Outlet

2019-12-10  |  20:00
Biuro prasowe

Wrocław Fashion Outlet jest drugą lokalizacją w kraju, w której znajdziemy Outlet BOSS. W salonie we Wrocławiu klienci znajdą szeroki asortyment dedykowany panom. Marka BOSS to uosobienie ponadczasowego, wyrafinowanego stylu, ale także nowoczesnych kolekcji – zawsze  skupionych przede wszystkim na pierwszorzędnej jakości i wyjątkowym wzornictwie, które tworzą nieskazitelny styl. Marka BOSS osiągnęła status ikony w historii mody i nieustannie dostosowuje się do współczesnych potrzeb dynamicznie żyjącego, nowoczesnego mężczyzny.

Otwarcie Ouletu BOSS we Wrocław Fashion Outlet, w najnowszym outletowym koncepcie, to dla nas ważny etap w realizacji przyjętej strategii biznesowej, w ramach której dążymy do istotnego wzmocnienia oferty Wrocław Fashion Outlet o silne, rozpoznawalne, pożądane przez naszych klientów międzynarodowe marki – mówi Aleksandra Perz, Dyrektor Centrum Wrocław Fashion Outlet. – Cieszymy się bardzo, że z wyjątkowej oferty tej kultowej marki nasi klienci mogą skorzystać jeszcze przed końcem roku.

Zmiany w portfolio marek

Wrocław Fashion Outlet konsekwentnie wzbogaca portfolio najemców o silne, zarówno polskie jak i międzynarodowe marki. W ubiegłym roku do grona najemców centrum dołączyła m.in. marki Lacoste, Pasibus czy W.Kruk,  a w tym roku m.in. marki Trussardi, Le Creuset, Villeroy&Boch. Otwarcie BOSS Outlet w sposób wyjątkowy wieńczy starania specjalistów ds. leasingu pracujących na sukces centrów VIA Outlets w 2019 roku, otwierając jednocześnie nowy, niewątpliwie ciekawy rozdział dla Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Hugo Boss, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Więcej informacji na temat rozwoju biznesu we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com/najem/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem Biuro prasowe
2020-01-21 | 15:55

DTM CX86e -najmniejsza na świecie kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem

Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2020-01-21 | 15:55

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Handel Błyszcząca etykieta to zauważalny produkt!
2020-01-21 | 15:50

Błyszcząca etykieta to zauważalny produkt!

Nie od dziś wiadomo, że pięknie błyszcząca etykieta przyciągnie uwagę niejednego klienta.    Od zawsze kupujemy oczami.. Aby klient sięgnął po produkt - zarówno

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Cyberataki wśród najpoważniejszych zagrożeń dla biznesu. Ściganie hakerów wciąż pozostaje dużym wyzwaniem

Prawie 40 proc. firm uznaje incydenty cybernetyczne za najważniejsze ryzyko biznesowe na świecie – wynika z Barometru Ryzyk Allianz 2020. Globalnie zajmują one pierwsze miejsce, a w Polsce trzecie wśród największych zagrożeń dla przedsiębiorców. Chociaż walka z hakerami jest coraz bardziej zacięta, to wciąż pozostaje dużym wyzwaniem. Ostatnie lata były bardzo aktywne pod względem tworzenia nowych regulacji, zarówno na forum unijnym, jak i krajowym. Jak podkreśla prezes ISSA Polska Tomasz Wodziński, w polskim systemie wciąż brakuje jednak edukacji, która przyczyniłaby się do większej świadomości zagrożeń wśród internautów, a z drugiej – regulacji poprawiających ściganie cyberprzestępstw.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Finanse

1,3 mln gospodarstw domowych w Polsce jest dotkniętych ubóstwem energetycznym. Brakuje rozwiązań dla tego problemu

Niskie dochody, wysokie koszty energii i niedostateczna efektywność energetyczna budynków to główne przyczyny ubóstwa energetycznego. W Polsce boryka się z tym problemem ok. 10 proc. gospodarstw domowych, czyli 3,35 mln osób. Największe ryzyko związane z zapewnieniem ciepła dotyczy rodzin zamieszkujących domy jednorodzinne na wsi. – Liczymy, że Europejski Zielony Ład da impuls polskim władzom, aby zajęły się tym tematem – zakładają analitycy Forum Energii.

Transport

W Polsce jest zbyt mało stacji do tankowania pojazdów LNG. To hamuje rozwój rynku tego paliwa

Udział LNG w transporcie morskim i drogowym będzie rósł. – To paliwo przyszłości: ekologiczne, bardziej ekonomiczne, cichsze i jednocześnie szeroko dostępne – ocenia Marcin Płocharski z Polskiej Platformy LNG. Skroplony gaz ziemny sprawdzi się w transporcie drogowym pod warunkiem rozwoju odpowiedniej infrastruktury. W Polsce działają zaledwie cztery punkty ładowania, a pojazdów napędzanych LNG jest nieco ponad pół tysiąca. Na podobną barierę napotyka wykorzystanie LNG jako paliwa w transporcie morskim.

Telekomunikacja

Polskim firmom będzie trudniej o projekty z Europejskiej Agencji Kosmicznej. Koniec mechanizmu wsparcia napędzi konkurencję z innymi państwami

Po siedmioletnim okresie przejściowym zakończył się specjalny program wsparcia dla polskich firm, który miał za zadanie ułatwić im budowanie kompetencji w sektorze kosmicznym. Tym samym Polska weszła w etap dojrzałego członkostwa w Europejskiej Agencji Kosmicznej, a krajowe przedsiębiorstwa będą teraz mierzyć się w otwartych przetargach z zagraniczną konkurencją. Jak podkreśla dr Aleksandra Bukała z Polskiej Agencji Kosmicznej, zainteresowanie tą branżą jest duże i rośnie. Siłą polskiego sektora kosmicznego jest to, że tworzą go głównie podmioty MŚP, które cechują się dużą kreatywnością i elastycznością. Z kolei brak doświadczenia, zaplecza i kapitału to obszary, które wciąż wymagają nadgonienia w stosunku do innych państw.