Komunikaty PR

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę

2019-10-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ilona Rutkowska
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ilona.rutkowska|goodonepr.pl| |ilona.rutkowska|goodonepr.pl
+ 48 796 996 259
www.goodonepr.pl
Do pobrania press ( 2.61 MB )

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Sieć już od lat cyklicznie oferowała swoim Klientom produkty ze zdrowej półki na zasadzie in-out. Każdorazowo po takich akcjach wyciągane były wnioski dotyczące przede wszystkim potencjału poszczególnych produktów. Dane te plus analiza trendów rynkowych pozwoliły na opracowanie optymalnej i stałej oferty zdrowej półki.

- Nasza sieć zawsze bardzo dokładnie wsłuchiwała się w oczekiwania Klientów oraz była i jest na bieżąco z trendami rynkowymi czy zmianami w nawykach żywieniowych. Dzięki temu już kilka lat temu zaczęliśmy stopniowo, na początku na zasadzie in-out, a w tym roku już na stałe wprowadzać produkty z szeroko rozumianej zdrowej półki. Niektóre z produktów powstały w procesie równoległym tworzenia naszych brandów, np. wędliny z czystą etykietą Rzeźnik Szymon PURE – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów POLOmarket.

Aktualnie w ramach zdrowej półki Klienci POLOmarket mają do wyboru blisko 50 indeksów. To zarówno produkty świeże z kategorii nabiałowej, wędliny PURE, warzywa i owoce,  jak  i produkty suche, między innymi kawy, mąki, makarony, przekąski i słodycze. Sieć cały czas pracuje nad dalszym poszerzeniem oferty. Przyjęty harmonogram zakłada wprowadzenie do końca roku kolejnych indeksów, tak aby oferta z początkiem 2020 zamknęła się ok. 100 pozycjami i dała sieci pełną kompetencje dla tej kategorii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Święto branży retail już za chwilę! Biuro prasowe
2019-11-15 | 17:00

Święto branży retail już za chwilę!

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie. W ich trakcie eksperci będą także dzielić się wiedzą w ramach
Handel POLANDO.de wspiera polskie firmy na rynku niemieckim
2019-11-15 | 13:30

POLANDO.de wspiera polskie firmy na rynku niemieckim

Polskie firmy bez kompleksów podbijają zagraniczne rynki, a najatrakcyjniejszym odbiorcą usług pozostają niemieccy konsumenci. Pierwsza gospodarka Unii Europejskiej jest otwarta na
Handel ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann
2019-11-15 | 10:30

ISS RFID nawiązuje współpracę z firmą Rossmann

Wdrożenie trwało 12 miesięcy, i pozwoliło na usprawnienie zarządzania gospodarką środków transportowych. RFID to jeden z elementów składowych, wspierających automatyzację

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.