Komunikaty PR

Kierunek Castorama

2019-01-07  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.27 MB )

Już wkrótce pod skrzydła fachowców Castorama Polska trafią uczniowie z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gorzowie Wielkopolskim. W ramach zainaugurowanego właśnie Programu „Kierunek Castorama” powstała pierwsza klasa patronacka Castoramy, w której uczą się technicy branży handlowej.

 

„Kierunek Castorama” to program edukacyjny, który wyrósł z doświadczeń sklepów Castorama. Jego celem jest umożliwienie uczniom branżowych szkół średnich zdobywania i rozwijania kompetencji zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy, poprzez ścisłą współpracę sklepów Castoramy z placówkami edukacyjnymi.

 

Inauguracja programu odbyła się w Gorzowie Wielkopolskim, gdzie przedstawiciele Castorama Polska oraz Dyrekcja Zespołu Szkół Ekonomicznych uroczyście podpisali umowę o współpracy. Kontrakt umożliwi młodzieży pogłębianie wiedzy szkolnej
i nabywanie praktycznych umiejętności.

 

Castorama to nie tylko sklep. To bliski sąsiad, który inspiruje, doradza i pomaga w kształtowaniu lokalnych społeczności. Często angażujemy się w miejscowe inicjatywy.  Poprzez naszą współpracę z placówką edukacyjną chcemy wesprzeć uczniów w świadomych wyborach zawodowych i zbudować w nich poczucie dumy z wykonywanego zawodu” – powiedziała Agnieszka Kuleta, Dyrektor Sklepu Castorama Gorzów Wielkopolski.

 

Już wkrótce uczniowie i nauczyciele klasy patronackiej będą mogli korzystać
z zapewnionego przez firmę wsparcia dydaktycznego, technicznego
i sprzętowego. Program obejmuje nie tylko praktyki zawodowe realizowane według sprofilowanych programów nauczania, ale również szereg aktywności trwale budujących relacje pomiędzy sklepami a placówkami edukacyjnymi. Sklep Castoramy w Gorzowie Wielkopolskim będzie również organizować lekcje pokazowe, wycieczki przedmiotowe oraz wspólnie z Zespołem Szkół Ekonomicznych realizować inne projekty, jak np.  warsztaty Majsterkowo, dni otwarte etc. Umożliwi też nauczycielom i uczniom udział w szkoleniach podnoszących ich kwalifikacje (np. szkoleniach produktowych).

  

 

 

 

Data podpisania umowy partnerskiej nie była przypadkowa, 30 listopada w Zespole Szkół Ekonomicznych obchodzone było święto handlowca.

Objęcie klasy patronatem przez Castoramę, stało się dobrą okazją do podkreślenia znaczenia zawodu technicznego. W czasie uroczystości zostały wygłoszone trzy wykłady: na temat historii handlu, jego przyszłości oraz marketingu sensorycznego. Uczniowie mieli również możliwość zaprezentowania swojej wiedzy podczas konkursu. Zwycięskie drużyny otrzymały nagrody ufundowane przez sklep Castorama.

Informacje o spółce Castorama:

 

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii Home Improvement (polepszania warunków mieszkaniowych) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 76 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia blisko 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz  www.kingfisher.com.

 

W razie pytań proszę o kontakt: 

s.matlak@madeinpr.pl, tel. +48 663 272 666

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wpływ zakazu handlu na rynek delivery w 2019 roku Biuro prasowe
2019-01-16 | 09:00

Wpływ zakazu handlu na rynek delivery w 2019 roku

Jedną z istotnych zmian, którą określa się często jako konsekwencję zakazu handlu w niedzielę, jest spadek liczby osób odwiedzających centra handlowe. Czy faktycznie wynika
Handel Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce
2019-01-11 | 13:00

Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Przekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wizerunku marki modnej i
Handel Polskie firmy na największych targach zabawek w Hongkongu
2019-01-09 | 11:40

Polskie firmy na największych targach zabawek w Hongkongu

Producenci gier i zabawek rozpoczynają rok od udziału w targach „Toys&Games” w Hongkongu. Na tym największym w tej części świata wydarzeniu spotkają się kluczowi

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.