Komunikaty PR

Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz

2019-05-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To druga, obok Reserved marka należąca do koncernu LPP, która w ostatnim czasie wzmocniła ofertę ETC.

Sinsay to najmłodszy brand z portfolio Grupy LPP, obecny już w ponad 10 europejskich krajach. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 270 salonów stacjonarnych oraz sklep internetowy.
W ETC Swarzędz marka otworzyła pod koniec kwietnia sklep o powierzchni 512 mkw. Kolekcje Sinsay, utrzymane zarówno w stylu casual, jak i nieco bardziej imprezowym,  dedykowane są młodym, energicznym kobietom i nastolatkom. Czerpią z najnowszych trendów, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach.

Bardzo się cieszymy, że do ETC Swarzędz dołączyła kolejna tak silna i dynamicznie rozwijająca się marka, jak Sinsay. Jesteśmy przekonani, że panie, które – jak wynika z przeprowadzonych przez nas badań – stanowią większość wśród klientów ETC, docenią jej obecność w naszym centrum – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. – Konsekwentnie wzmacniamy ofertę handlową ETC. Tylko w ostatnim czasie dołączyło do nas 4F, home&you, Reporter Young, a oferta usługowa poszerzyła się o salon fryzjerski oraz placówkę mBanku. Coraz większa dostępność ciekawych marek i usług, a także duża ilość wydarzeń odbywających się na terenie centrum, przyciąga do ETC coraz więcej klientów – w ubiegłym roku odwiedziło nas prawie 2,8 mln osób – dodaje M. Najgrodzki.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, poddane zostało gruntownej modernizacji w okresie od lipca 2016 do października 2017. ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Etykieta jest wizytówką produktu. Biuro prasowe
2019-06-19 | 15:10

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-06-19 | 15:10

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii
2019-06-17 | 11:02

#ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii

Wielkimi krokami zbliża się druga edycja cieszącej się ogromną popularnością akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w

Prawo

Państwowe instytucje i systemy na celowniku cybeprzestępców. Liczba ataków z roku na rok rośnie

Cyberprzestępcy są coraz bardziej kreatywni. Atakują częściej, oprócz tradycyjnych stosują też innowacyjne metody. W 2018 roku CERT Polska zanotował ponad 3,7 tys. incydentów. W ciągu roku trzykrotnie wzrosła liczba fałszywych sklepów internetowych, plagą były też fałszywe witryny usług pośredników płatności. Współpraca firm z kluczowych sektorów gospodarki ze specjalistycznymi ośrodkami zajmującymi się cyberbezpieczeństwem (CSIRT) to nie tylko obowiązek, wynikający z nowej ustawy, lecz także szansa na podniesienie poziomu zabezpieczeń.

Firma

Rozwój e-medycyny zapewni oszczędności w budżecie i umożliwi przyjęcie więcej pacjentów. Cyfryzacja służby zdrowia nie może jednak nikogo wykluczać

Resort zdrowia prognozuje, że rozwój e-zdrowia w Polsce może zapewnić oszczędności rzędu 0,35 proc. PKB oraz umożliwić przyjęcie więcej pacjentów. Informatyzacja ma wpłynąć na efektywne wydawanie środków, usprawnić leczenie i zadbać o bezpieczeństwo pacjentów oraz ułatwić pracę personelu medycznego. Wyzwaniem jest jednak zapewnienie, aby proces cyfrowej transformacji służby zdrowia nikogo nie wykluczył – zarówno pacjentów, jak i lekarzy, którzy powinni być przygotowani na nadchodzące zmiany. Takie założenie przyświeca kampanii edukacyjno-informacyjnej „Niewykluczeni z cyfryzacji”.

Finanse

Na wakacje wybiera się ponad 40 proc. Polaków. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł

Ponad 40 proc. Polaków planuje wakacyjne wyjazdy. Co czwarty z nich wybierze polskie morze, a co trzeci – zagraniczną wycieczkę. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł – to o 670 zł więcej niż rok wcześniej – wynika z Barometru Providenta. Ponad połowa Polaków zaczyna oszczędzać na ten cel kilka miesięcy wcześniej, a co trzeci sfinansuje wypoczynek z bieżących dochodów. To właśnie względy finansowe są najczęściej wskazywanym powodem, dla którego 38 proc. rodaków spędzi urlop w domu.

Sport

Wioślarstwo cieszy się coraz większą popularnością. To jedna z najbardziej prozdrowotnych dyscyplin sportu

Wioślarstwo jest dyscypliną, która proporcjonalnie rozwija wszystkie części ciała, kształtuje odpowiednią postawę, przeciwdziała schorzeniom kręgosłupa i wzmacnia układ krwionośny. W ostatnich latach ta dyscyplina cieszy się rosnącą popularnością, do czego przyczyniły się zwłaszcza sukcesy polskich wioślarzy. To sport, w którym swoich sił może spróbować każdy, niezależnie od wieku. Promocji wioślarstwa, jak i szeroko rozumianej profilaktyki zdrowotnej, służył odbywający się w tę sobotę Memoriał Andrzeja Bruskiego – wyścig czwórek wioślarskich na Wiśle.