Komunikaty PR

M-mailing – nowa usługa na rynku mobile marketingu w Polsce

2014-11-21  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Małek
Consulting & More

ul. Lektykarska 20
01-687 Warszawa
katarzyna.malek|consultingandmore.pl| |katarzyna.malek|consultingandmore.pl
663244612
www.consultingandmore.pl
Do pobrania pdf ( 0.89 MB )

Agencja ClickQuickNow (CQN) specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiadomości SMS. Usługa pozwala dotrzeć do ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bazy CQN poprzez telefon komórkowy bez konieczności logowania się na skrzynce pocztowej. Ponadto kampanie m-mailingowe rozliczane są w modelu efektywnościowym, czyli dopiero za każdorazowo osiągnięty cel reklamodawcy, w związku z możliwością zliczania po raz pierwszy otwarć, kliknięć i konwersji każdej wysłanej wiadomości SMS.

M-mailing to usługa umożliwiająca realizowanie kampanii marketingowych z wykorzystaniem wiadomości SMS. Nie chodzi tu jednak jedynie o treść SMS-a, ale również o pojawiający się w nim klikalny i marketingowy adres URL. Adres URL odsyła z kolei użytkownika do graficznej kreacji HTML (znanej z e-mailingu) wraz z informacją w stopce od kogo pochodzi wiadomość i na czyje zlecenie użytkownik otrzymał informację handlową. W ten sposób na responsywną stronę docelową, tzw. landing page przygotowaną dla smartfonów, trafia dopiero ten użytkownik, który w świadomy sposób kliknie w kreację reklamodawcy i który jest naprawdę zainteresowany ofertą.

W dobie powszechnego dostępu do internetu w smartfonach połączenie cech marketingu SMS-owego z kreacją HTML tak charakterystyczną dla e-mailingu jest naszą odpowiedzią dla reklamodawców, którzy szukają nowych rozwiązań skutecznego dotarcia do konsumentów w mobile marketingu – mówi Marcin Kostecki, pomysłodawca usługi m-mailingu i prezes zarządu ClickQuickNow Sp. z o.o. – To co się zmienia dla reklamodawcy to jedynie medium pojedynczego przekazu, ponieważ nie jest to już wiadomość e-mail, którą użytkownik otrzymuje od CQN po zalogowaniu się na skrzynce pocztowej danego portalu, tylko 160-znakowa wiadomość SMS, którą otrzymuje od nas za pośrednictwem operatora telekomunikacyjnego bez konieczności instalowania aplikacji mobilnej – dodaje.

M-mailing ma w sobie wszystkie cechy SMS-ów: konkretnego imiennego nadawcę (nadpis) oraz spersonalizowaną treść (temat wiadomości). W związku z tym, że CQN posiada najbardziej aktualne informacje o użytkownikach swojej 2,3 mln bazy SMS-owej, reklamodawca może bezpłatnie wybrać swoją grupę docelową, targetując kampanię SMS-ową po: wieku, płci, dacie urodzin, znaku zodiaku, adresie zamieszkania, operatorze telekomunikacyjnym, domenie skrzynki pocztowej. Kampanie tego typu mają jednak także zalety tradycyjnego e-mailingu. Linki URL, choć odsyłają do tej samej kreacji HTML, różnią się od siebie w poszczególnych wariantach treści, co umożliwia wskazanie tych najbardziej skutecznych, poprzez analizę w czasie rzeczywistym otwieralności SMS-ów, klikalności w kreację HTML i konwersji na mobilnej stronie docelowej przygotowanej w technologii RWD. Kliknięcie w URL w SMS-ie pozwala z kolei spełnić agencji wymagany ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną obowiązek informacyjny.

To właśnie stworzenie możliwości umieszczenia stopki informacyjnej pozwoliło nam przenieść e-mailing na grunt SMS-ów, ponieważ strona z kreacją HTML reklamodawcy, do której przenosi zawarty w SMS-ie adres URL, zawiera standardowo stopkę z niezbędnymi danymi o reklamodawcy, na zlecenie którego CQN wysyła drogą elektroniczną informację handlową wraz z zaakceptowanym wcześniej przez użytkownika regulaminem, w którym może on np. przeczytać o sposobie wyrejestrowania się z naszej bazy. Nasze kampanie SMS-owe są nie tylko bardzo innowacyjne, ale przede wszystkim legalne. Jestem przekonany, że nasze rozwiązanie zmieni postrzeganie i standard realizowania kampanii SMS-owych na polskim rynku . Liczę, że to 2015 rok będzie w końcu tym rokiem mobile, o którym tak często się mówi na konferencjach poświęconych temu zagadnieniu – dodaje Marcin Kostecki.

***********

ClickQuickNow Sp. z o.o. to pierwsza agencja specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu (rozliczaniu się za efekt z działań marketingowych, polegających na łączeniu mediów digitalnych w komunikacji z konsumentem w czasie rzeczywistym). Poprzez swoje działania dociera do potencjalnych konsumentów drogą internetową, telefoniczną, e-mailową, SMS-ową oraz telewizyjną w celu zainteresowania ich ofertą reklamodawcy i umożliwienia mu nawiązania z nimi skutecznego kontaktu. Firma powstała w 2009 roku. W tej chwili jej baza liczy ponad 2,6 mln kontaktów. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej: http://cqn.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Etykieta jest wizytówką produktu. Biuro prasowe
2019-06-19 | 15:10

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-06-19 | 15:10

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii
2019-06-17 | 11:02

#ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu Unii

Wielkimi krokami zbliża się druga edycja cieszącej się ogromną popularnością akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w

Prawo

Państwowe instytucje i systemy na celowniku cybeprzestępców. Liczba ataków z roku na rok rośnie

Cyberprzestępcy są coraz bardziej kreatywni. Atakują częściej, oprócz tradycyjnych stosują też innowacyjne metody. W 2018 roku CERT Polska zanotował ponad 3,7 tys. incydentów. W ciągu roku trzykrotnie wzrosła liczba fałszywych sklepów internetowych, plagą były też fałszywe witryny usług pośredników płatności. Współpraca firm z kluczowych sektorów gospodarki ze specjalistycznymi ośrodkami zajmującymi się cyberbezpieczeństwem (CSIRT) to nie tylko obowiązek, wynikający z nowej ustawy, lecz także szansa na podniesienie poziomu zabezpieczeń.

Firma

Rozwój e-medycyny zapewni oszczędności w budżecie i umożliwi przyjęcie więcej pacjentów. Cyfryzacja służby zdrowia nie może jednak nikogo wykluczać

Resort zdrowia prognozuje, że rozwój e-zdrowia w Polsce może zapewnić oszczędności rzędu 0,35 proc. PKB oraz umożliwić przyjęcie więcej pacjentów. Informatyzacja ma wpłynąć na efektywne wydawanie środków, usprawnić leczenie i zadbać o bezpieczeństwo pacjentów oraz ułatwić pracę personelu medycznego. Wyzwaniem jest jednak zapewnienie, aby proces cyfrowej transformacji służby zdrowia nikogo nie wykluczył – zarówno pacjentów, jak i lekarzy, którzy powinni być przygotowani na nadchodzące zmiany. Takie założenie przyświeca kampanii edukacyjno-informacyjnej „Niewykluczeni z cyfryzacji”.

Finanse

Na wakacje wybiera się ponad 40 proc. Polaków. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł

Ponad 40 proc. Polaków planuje wakacyjne wyjazdy. Co czwarty z nich wybierze polskie morze, a co trzeci – zagraniczną wycieczkę. Średnio na wypoczynek przeznaczymy 3,4 tys. zł – to o 670 zł więcej niż rok wcześniej – wynika z Barometru Providenta. Ponad połowa Polaków zaczyna oszczędzać na ten cel kilka miesięcy wcześniej, a co trzeci sfinansuje wypoczynek z bieżących dochodów. To właśnie względy finansowe są najczęściej wskazywanym powodem, dla którego 38 proc. rodaków spędzi urlop w domu.

Sport

Wioślarstwo cieszy się coraz większą popularnością. To jedna z najbardziej prozdrowotnych dyscyplin sportu

Wioślarstwo jest dyscypliną, która proporcjonalnie rozwija wszystkie części ciała, kształtuje odpowiednią postawę, przeciwdziała schorzeniom kręgosłupa i wzmacnia układ krwionośny. W ostatnich latach ta dyscyplina cieszy się rosnącą popularnością, do czego przyczyniły się zwłaszcza sukcesy polskich wioślarzy. To sport, w którym swoich sił może spróbować każdy, niezależnie od wieku. Promocji wioślarstwa, jak i szeroko rozumianej profilaktyki zdrowotnej, służył odbywający się w tę sobotę Memoriał Andrzeja Bruskiego – wyścig czwórek wioślarskich na Wiśle.