Komunikaty PR

Polskie firmy na największych targach zabawek w Hongkongu

2019-01-09  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Walczak
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
joanna.walczak|goodonepr.pl| |joanna.walczak|goodonepr.pl
+48 796 996 272
www.goodonepr.pl
Do pobrania Press ( 0.05 MB )

Producenci gier i zabawek rozpoczynają rok od udziału w targach „Toys&Games” w Hongkongu. Na tym największym w tej części świata wydarzeniu spotkają się kluczowi przedstawiciele branży z USA, Azji, Australii, Afryki oraz Europy, którą reprezentować będą m.in. polskie firmy.

To już 45 edycja targów, które co roku gromadzą liczne grono wystawców i kupujących z całego świata. W tym roku wydarzenie odbywa się w dniach 7-10 stycznia i jak zapowiadają organizatorzy, weźmie w nim udział blisko 3 tys. wystawców oraz 50 tys. kupujących. Podczas „Toys&Games” Polskę będą reprezentowały 4 firmy, w tym marka klocków – Blocki, która pojawi się na targach po raz drugi.

Polska marka klocków wzmacnia eksport

Blocki to ponad 100 zestawów klocków w 7 seriach tematycznych, takich jak MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Blocki tworzone są przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek, a zestawy cechują się bardzo dobrą jakością oraz konkurencyjną ceną. Obecnie produkty marki trafiają do konsumentów na terenie Polski oraz Holandii, Francji, Belgii, Turcji i Malty. Uczestnictwo w targach to dla polskiej firmy nie tylko doskonała okazja do promocji marki, pozyskania nowych kontraktów, ale także do obserwacji trendów i nowości w branży. – Jednym z głównych celów naszej strategii jest rozwój eksportu. W związku z tym, obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Wierzymy, że wizyta na „Toys&Games” w Hongkongu będzie równie udana, jak zeszłoroczna i przyczyni się do nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami, a także pozwoli umocnić relacje z naszymi obecnymi parterami – komentuje Michał Świeca, przedstawiciel marki Blocki.

Podczas targów „Toys&Games” można będzie zapoznać się z trendami, które będą obowiązywały w branży w tym roku. Jest to więc doskonała okazja, aby rodzimi producenci zaprezentowali swoje produkty i powiększyli liczbę kontrahentów na zagranicznych rynkach.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Trzej najemcy zostają na dłużej w Zakopiance Biuro prasowe
2019-07-16 | 13:00

Trzej najemcy zostają na dłużej w Zakopiance

Marki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie. Ich łączna powierzchnia najmu to 258 mkw. Jedna z najbardziej atrakcyjnych
Handel LUDZIARNIA już otwarta w Placu Unii
2019-07-16 | 11:00

LUDZIARNIA już otwarta w Placu Unii

W Placu Unii powstała LUDZIARNIA – nowy koncept na polskiej mapie lodowej, który łączy w sobie nowatorskie podejście do smaków z długą tradycją rzemieślniczą prosto z
Handel Odkryj przełomową innowację na rynku!
2019-07-11 | 15:00

Odkryj przełomową innowację na rynku!

Persil Discs to pierwsze na rynku kapsułki do prania z 4 komorami o 4 połączonych właściwościach: usuwanie plam, blask, długotrwała świeżość i delikatność dla tkanin. Dzięki wysoce

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Ceny rosną coraz szybciej, głównie przez drożejącą żywność. Jeśli ceny paliw pójdą w górę, inflacja może sięgnąć 4 proc.

Choć latem zazwyczaj ceny rosły wolniej niż zimą, zwłaszcza ceny żywności, w tym roku inflacja nie odpuszcza, a najmocniej drożeją właśnie podstawowe produkty spożywcze. Ekonomiści spodziewają się również wzrostu cen paliw ze względu na drożejącą ropę naftową oraz kolejnego impulsu inflacyjnego w postaci świadczeń socjalnych. W tej sytuacji nie jest wykluczone, że inflacja przekroczy wyznaczoną przez Narodowy Bank Polski górną granicę celu inflacyjnego, czyli 3,5 proc.

Sport

E-sport pilnie poszukuje pracowników. Pracodawcy sami muszą ich kształcić

Rozwój e-sportu spowodował powstanie wielu profesji, które do tej pory nie istniały i nie ma jeszcze szkół ani studiów, które by takich pracowników przygotowywały – mówi Aleksander Szlachetko, dyrektor ESL Polska. Dlatego zadanie to przejmują pracodawcy z branży. Firmy potrzebują wielu nowych pracowników, ale na rynku brakuje kadr. Praca w e-sporcie może być atrakcyjną ścieżką kariery dla młodych, bo oznacza de facto współtworzenie tego sektora, możliwość łączenia hobby z pracą i częstego podróżowania.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Handel

Polskie firmy bardzo powoli przekonują się do inwestycji na Czarnym Lądzie. Mimo że oferuje chłonne rynki i młodą kadrę

Gros polskich eksporterów koncentruje się na rynkach rozwiniętych, zwłaszcza unijnych. Te jednak wymagają bardzo wysokiej jakości i są już nasycone, trudno więc konkurować na nich inaczej niż ceną. Zdaniem Roberta Zduńczyka z Fundacji Ekonomicznej Polska–Afryka Wschodnia to właśnie wybrane kraje tego kontynentu będą w nadchodzących latach dawać szansę na wzrost i zwrot z inwestycji. Ta wymaga jednak cierpliwości, pracy i czasu.

Praca

Polki spędzają z dziećmi najwyżej rok po porodzie. O powrocie do pracy decydują głównie względy ekonomiczne

Wyłącznie opiece nad dzieckiem Polki chciałyby się poświęcić przez pierwsze trzy lata jego życia. Zdecydowana większość młodych mam już po rocznym urlopie macierzyńskim wraca jednak do pracy. Kierują się zarówno względami ekonomicznymi, jak i chęcią samorozwoju. Udanemu łączeniu życia zawodowego z rodzinnym sprzyjają benefity ze strony pracodawców, m.in. elastyczny czas pracy, możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie oraz punktualnego wychodzenia z biura.