Komunikaty PR

Polskie firmy na największych targach zabawek w Hongkongu

2019-01-09  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Walczak
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
joanna.walczak|goodonepr.pl| |joanna.walczak|goodonepr.pl
+48 796 996 272
www.goodonepr.pl
Do pobrania Press ( 0.05 MB )

Producenci gier i zabawek rozpoczynają rok od udziału w targach „Toys&Games” w Hongkongu. Na tym największym w tej części świata wydarzeniu spotkają się kluczowi przedstawiciele branży z USA, Azji, Australii, Afryki oraz Europy, którą reprezentować będą m.in. polskie firmy.

To już 45 edycja targów, które co roku gromadzą liczne grono wystawców i kupujących z całego świata. W tym roku wydarzenie odbywa się w dniach 7-10 stycznia i jak zapowiadają organizatorzy, weźmie w nim udział blisko 3 tys. wystawców oraz 50 tys. kupujących. Podczas „Toys&Games” Polskę będą reprezentowały 4 firmy, w tym marka klocków – Blocki, która pojawi się na targach po raz drugi.

Polska marka klocków wzmacnia eksport

Blocki to ponad 100 zestawów klocków w 7 seriach tematycznych, takich jak MyPolice, MyCity, MyFireBrigade czy MyArmy. Blocki tworzone są przez specjalistów w dziedzinie projektowania zabawek, a zestawy cechują się bardzo dobrą jakością oraz konkurencyjną ceną. Obecnie produkty marki trafiają do konsumentów na terenie Polski oraz Holandii, Francji, Belgii, Turcji i Malty. Uczestnictwo w targach to dla polskiej firmy nie tylko doskonała okazja do promocji marki, pozyskania nowych kontraktów, ale także do obserwacji trendów i nowości w branży. – Jednym z głównych celów naszej strategii jest rozwój eksportu. W związku z tym, obecność na różnorodnych targach branżowych to obowiązkowy punkt w naszym kalendarzu. Wierzymy, że wizyta na „Toys&Games” w Hongkongu będzie równie udana, jak zeszłoroczna i przyczyni się do nawiązania współpracy z nowymi kontrahentami, a także pozwoli umocnić relacje z naszymi obecnymi parterami – komentuje Michał Świeca, przedstawiciel marki Blocki.

Podczas targów „Toys&Games” można będzie zapoznać się z trendami, które będą obowiązywały w branży w tym roku. Jest to więc doskonała okazja, aby rodzimi producenci zaprezentowali swoje produkty i powiększyli liczbę kontrahentów na zagranicznych rynkach.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wpływ zakazu handlu na rynek delivery w 2019 roku Biuro prasowe
2019-01-16 | 09:00

Wpływ zakazu handlu na rynek delivery w 2019 roku

Jedną z istotnych zmian, którą określa się często jako konsekwencję zakazu handlu w niedzielę, jest spadek liczby osób odwiedzających centra handlowe. Czy faktycznie wynika
Handel Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce
2019-01-11 | 13:00

Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce

Przekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wizerunku marki modnej i
Handel Kierunek Castorama
2019-01-07 | 12:00

Kierunek Castorama

Już wkrótce pod skrzydła fachowców Castorama Polska trafią uczniowie z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gorzowie Wielkopolskim. W ramach zainaugurowanego właśnie

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.