Komunikaty PR

Świąteczny koszyk smakołyków

2019-04-19  |  13:10
Biuro prasowe

Wielkanoc to moment, w którym w polskich domach królują tradycyjne ciasta oraz inne słodycze.
U większości Polaków, oprócz potraw, które są charakterystyczne dla świątecznego posiłku, możemy znaleźć na stole także przekąski w każdej formie – od czekoladowych pisanek, po praliny i cukierki. Ten szczególny czas to także moment, gdy odwiedzając najbliższą rodzinę lub przyjaciół, wręczamy im drobne i słodkie wielkanocne upominki. Szukając tych najbardziej odpowiednich warto skorzystać z oferty Perfetti Van Melle.

Przygotowania do świąt rozpoczynają się dużo wcześniej. Wtedy też zaczynamy planować wielkanocne śniadanie, piec ciasta i inne tradycyjne specjały – słodkie i wytrawne. Coraz częściej wielkanocne stoły Polaków uzupełniane są również o gotowe, zakupione w sklepie słodycze w różnych kształtach nawiązujących do charakteru święta, podobnie jak ma to miejsce w trakcie Bożego Narodzenia. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez  Nielsena[1], przygotowując się do świąt, konsumenci poza czekoladowymi królikami czy barankami z cukru, kupują także praliny, czekoladki oraz mieszanki.

Wielkanocne przysmaki

Wypieki na świątecznych stołach Polaków, to najczęściej tradycyjne, dobrze wszystkim znane ciasta, takie jak baby, mazurki, sękacze czy serniki. Z analizy Nielsena wynika, że w okresie przedświątecznym zaobserwować można wyraźne zwiększenie sprzedaży produktów niezbędnych do przygotowania słodkich wypieków, a więc m.in. dodatków do ciast, mąki, margaryn czy mielonych twarogów. Co ciekawe, wzrasta również sprzedaż gotowych wypieków. Podobnie jest w przypadku czekolady, pralinek, czekoladowych figurek i gotowych zestawów. Co roku sprzedaż tych produktów w okresie wielkanocnym sukcesywne się zwiększa. Produkty te konsumenci kupują przede wszystkim w sklepach wielkoformatowych, do których udają się po większe zakupy. Zestawienie Nielsena pokazuje, że aż 67% sprzedaży czekolad, figurek i zestawów świątecznych odbywa się właśnie w super i hipermarketach.

Podarunki nie tylko w Wigilię

Jak widać Polacy chętnie sięgają po słodycze i często je kupują. Konsumenci zwracają uwagę na m.in. estetykę produktów i możliwość ozdobienia nimi stołu. Wielkanoc to czas, w którym popyt na łakocie jest niebywale duży, również dlatego, że ulubione smakołyki konsumenci często kupują jako drobne prezenty ofiarowywane najbliższym podczas wielkanocnych spotkań. Najczęściej wybierane kategorie słodyczy to czekolada, np. praliny, czy żelki i draże dla dzieci. Szeroka oferta Pefetti Van Melle  jest w stanie zaspokoić gusta zakupowe swoich konsumentów. Wykwintne czekoladki The Belgian Praliny Serduszka (200g) czy owocowe Fruittella Serduszka Żelki (90g) mogą być doskonałym uzupełnieniem wielkanocnych słodkości. - W Perfetti Van Mele zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Wyjątkowy smak naszych produktów sprawia, że idealnie nadają się one również na podarunki przy tak specjalnych okazjach jak Wielkanoc. - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle.  

 


[1] https://www.nielsen.com/pl/pl/insights/news/2018/easter-faces-poles.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz Biuro prasowe
2019-05-22 | 11:00

Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To już trzecia,
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-05-22 | 10:22

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2019-05-22 | 10:20

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest

Handel

Zmiany w polityce podatkowej mogą doprowadzić do problemów całych branż. Zmniejszą też wydatki konsumentów

Podatki, zarówno te bezpośrednie, jak i pośrednie, takie jak akcyza czy VAT, to dla państwa nie tylko sposób na pozyskanie środków do budżetu, ale też narzędzie do stymulowania rozwoju poszczególnych branż i kształtowania pozytywnych zachowań konsumenckich. I w drugą stronę – błędne decyzje w sprawie stawek podatków mogą powodować problemy danego sektora, prowadzić do upadłości działających w nim firm, ale też zniechęcać konsumentów do konkretnych produktów. To dlatego niektóre propozycje zmian w VAT budziły takie wątpliwości.

Polityka

KE w Polsce: To będą najbardziej europejskie wybory. Będziemy decydować o przyszłości integracji europejskiej

Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się w najbliższy weekend. Polacy wybiorą w nich 52 swoich przedstawicieli. Jak ocenia dyrektor Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Marek Prawda, nadchodzące eurowybory będą w pewnym sensie najbardziej europejskie z dotychczasowych, ponieważ Unia Europejska będzie musiała określić, w jakim kierunku chce dalej zmierzać.

Transport

W 2020 roku powinno być w Polsce ponad 120 tys. ładowarek do aut elektrycznych. Taka liczba zaspokoiłaby potrzeby kierowców

Do 2020 roku musiałoby powstać w Polsce ponad 120 tys. ładowarek do samochodów elektrycznych, aby w pełni wykorzystać potencjał elektromobilności – podaje Fundacja Promocji Pojazdów Elektrycznych. Rządowe plany zakładają wzrost liczby takich punktów do nieco ponad 6 tys. Rozbudowa infrastruktury do ładowania oznacza wyzwania również dla miast. Kolejnym jest współpraca z dystrybutorem sieci energetycznej.

Problemy społeczne

Polki się nie badają. Ponad 3 mln kobiet chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku

27 proc. Polek po raz pierwszy odwiedza gabinet ginekologiczny dopiero w związku z ciążą. 7 proc. kobiet nigdy nie wykonywało badania cytologicznego, 14 proc. nie miało natomiast USG ginekologicznego. Polki rezygnują z wizyty u ginekologa głównie ze względu na poczucie wstydu, brak czasu lub obawę przed negatywnym wynikiem badań. 40 proc. w ogóle nie widzi potrzeby regularnych wizyt u specjalisty.