Komunikaty PR

Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van Melle

2019-03-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Szczygieł
Synertime

Nowoursynowska 101E
02-797 Warszawa
m.szczygiel|synertime.pl| |m.szczygiel|synertime.pl
(+48) 664 904 604
www.synertime.pl
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa Chups, które dzięki różnorodnym smakom sprawiają frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom.

Według raportu z badania „World Happiness Report 2018” Polska jest na 42 miejscu na świecie wśród najszczęśliwszych krajów świata. To wyraźna poprawa względem lat poprzednich, w 2016 r. zajęliśmy 46 pozycję, a w 2015 – 60. W zestawieniu tym brane są pod uwagę czynniki, takie jak poziom szczęścia mieszkańców, oczekiwana długość życia w zdrowiu, czy PKB. Świętując Międzynarodowy Dzień Szczęścia nie zapominajmy o małych przyjemnościach, które sprawiają radość w życiu codziennym.

Radość z dzielenia

Szczęście to stan, którym lubimy dzielić się z innymi, zarażać ich pozytywną energią. Jak wynika z badań CBOS pt. „Więzi społeczne” najbardziej cenimy sobie czas wolny spędzony w gronie najbliższej rodziny, krewnych i przyjaciół. Bardzo często chwile z bliskimi urozmaicają ulubione słodycze, które są przyjemnością nie tylko dla podniebienia, ale również i duszy. Międzynarodowy Dzień Szczęścia to idealna okazja, aby sprawić sobie przyjemność i spędzić ten czas w towarzystwie najbliższych dzieląc się z nimi ulubionymi przekąskami.

Słodkie szczęście

W ofercie Perfetti Van Melle można znaleźć wiele słodyczy, które umilają chwile spędzone w gronie najbliższych. Wśród nich warto zwrócić uwagę m.in. na produkty Chupa Chups, które nieodłącznie kojarzą się ze szczęśliwymi chwilami z dzieciństwa. – Marka Chupa Chups od zawsze dostarcza konsumentom wiele radości. W jej ofercie oprócz klasycznych lizaków znajdziemy produkty, dzięki którym zabawa przybiera zupełnie nowy wymiar. Przykładem mogą tu być lizaki z gwizdkiem – Melody Pops czy guma balonowa, której najnowsza odsłona barwi język na intensywnie niebieski kolor. Chupa Chups bez wątpienia to frajda dla wszystkich konsumentów, bez względu na wiek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Świąteczny koszyk smakołyków Biuro prasowe
2019-04-19 | 13:10

Świąteczny koszyk smakołyków

Wielkanoc to moment, w którym w polskich domach królują tradycyjne ciasta oraz inne słodycze. U większości Polaków, oprócz potraw, które są
Handel Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną
2019-04-17 | 15:00

Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną

W nowej restauracji w Europie Centralnej, na gości czekać będą specjały kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej. Te przygotowywane będą przez wykwalifikowanych, azjatyckich kucharzy.
Handel Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków
2019-04-15 | 11:00

Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków

Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.