Komunikaty PR

Wystartowała nowa, inspirująca platforma marki Intermarché

2019-03-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agata Piekarz
Havas PR Warsaw

ul. Marynarska 11
02-674 Warszawa
agata.piekarz|havas.com| |agata.piekarz|havas.com
517057545
havaspr.pl

„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce. Przez ostatni rok w siedzibie Grupy Muszkieterów trwały intensywne prace  koncepcyjne zespołu złożonego z pracowników i franczyzobiorców oraz konsultantów zewnętrznych. Ich wynikiem są fundamentalne zmiany w strategii prezentowania marki, które komunikowane będą poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe prowadzone w telewizji, radiu i Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim  świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci staną się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty najwyższej jakości, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym bez trudu będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać.

Jednym z kanałów, poprzez który sieć komunikować będzie nową koncepcję, jest kampania reklamowa  „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Przedstawia też inspirujące sposoby jak do spożywania wartościowych posiłków przekonać całą rodzinę. Optymistka w nienachalny i zabawny sposób pokazuje rozwiązania, które przy niewielkim nakładzie sił pomogą podnieść jakość życia i lepiej je zorganizować. Dużą rolę w nowej kampanii odgrywa aspekt edukacyjny, czyli podnoszenie świadomości na temat znaczenia zdrowego stylu życia – zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

Za nami wielki start wypracowanej Platformy Marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej IntermarcheMamy nadzieję, że nowa odsłona marki będzie zachęcać klientów do dokonywania zmian na lepsze. Chcemy inspirować ich do wypracowywania nowych nawyków zakupowych i żywieniowych pokazując, że nawet niewielkim kosztem można udoskonalać codzienne życie.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które doskonale oddają charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci  Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom. Dodatkowo na klientów czeka wiele atrakcji i konkursów przeprowadzanych wraz z markami współpracującymi z Intermarché.

 

Intermarché zwraca także uwagę na stworzoną na potrzeby kampanii kompozycję muzyczną i tekst piosenki:

Może będzie co ma być
A może nie
Może jutro będzie dżdżyć
Kto to wie
Tu i teraz liczy się
Więc chwytam je i sobie paparapam

 

Param, param, param
Ja tym się param
Że lubię co mam
A mam, to co chcę
Bo koszyk swój pcham
W Intermarché
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

 

Param, param, param
Ja tym się param
Że lubię co mam
A mam, to co chcę
Bo koszyk swój pcham
W Intermarché
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

 

Bo jak tak mam, że tam
Ponosi mnie
By być, by dać
Inspirować się
Te zakupy tu
Są mą szansą
W INTERMARCHE, W INTERMARCHE

Paparapam po Intermarché

 

Nową strategię marki zespół Intermarché opracował we współpracy z agencją DDB&tribal.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Świąteczny koszyk smakołyków Biuro prasowe
2019-04-19 | 13:10

Świąteczny koszyk smakołyków

Wielkanoc to moment, w którym w polskich domach królują tradycyjne ciasta oraz inne słodycze. U większości Polaków, oprócz potraw, które są
Handel Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną
2019-04-17 | 15:00

Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalną

W nowej restauracji w Europie Centralnej, na gości czekać będą specjały kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej. Te przygotowywane będą przez wykwalifikowanych, azjatyckich kucharzy.
Handel Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków
2019-04-15 | 11:00

Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków

Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.