Komunikaty PR

Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City

2018-12-07  |  13:40
Biuro prasowe

Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City, w ramach której m.in. poprzez wspólne centrum testowe, będą prowadzić badania nad nową technologią, a później wprowadzać ją na rynek.

 

Huawei w ramach współpracy dostarczy technologie AI, Big Data i platformy przetwarzania w chmurze, które stworzą miejski mechanizm decyzyjny oparty na danych publicznych. Dzięki temu możliwa będzie alokacja i regulacja zasobów publicznych miasta w sposób zintegrowany, co pozwoli osiągnąć bardziej efektywne zarządzanie aglomeracją.

 

Firma eluminocity skoncentruje się na elektrycznych stacjach ładowania samochodów, inteligentnym oświetleniu ulic i innych technologiach Smart City. Współpraca z platformą Huawei OceanConnect IoT, FusionInsight Bigdata i Huawei Cloud pozwolą zapewnić klientom otwarte, wysoce wydajne rozwiązania Smart City.

 

Huawei i eluminocity zbudują także wspólne centrum testowe w celu stworzenia i optymalizacji innowacyjnych rozwiązań Smart City w Munich OpenLab Huawei. Następnie obie firmy przeprowadzą szereg działań związanych z wprowadzeniem produktów na rynek, aby wykorzystać nowe możliwości biznesowe.

 

eluminocity jest zachwycona, że może współpracować z Huawei. Cieszymy się na realizację naszego pierwszego wspólnego projektu w Niemczech. Otwarta platforma rozwiązań jest doskonałą bazą do integracji naszej technologii i dostarczania rozwiązań Smart City na dużą skalę – skomentował Sebastian Jagsch, CEO eluminocity.

 

Huawei podąża za koncepcją "Platforma + Ekosystem". Zobowiązując się do wizji otwartości, współpracy i strategii win-win, Huawei współpracuje z globalnymi partnerami, aby dostarczać klientom innowacyjne technologie. Współpraca Huawei i eluminocity będzie poświęcona budowaniu inteligentnych i wysokowydajnych rozwiązań Smart City dla klientów – powiedział Wu Mo, dyrektor Europejskiego Centrum Rozwoju Rozwiązań Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie DataArt odnotowała rekordowe przychody w 2018 roku Biuro prasowe
2019-02-19 | 11:57

DataArt odnotowała rekordowe przychody w 2018 roku

Przychody DataArt, firmy zajmującej się konsultingiem technologicznym na skalę globalną, wyniosły w 2018 roku 140 milionów dolarów, o 13 procent więcej niż w ubiegłym roku i
IT i technologie Nowe rozwiązania Mantar dla bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych.
2019-02-19 | 09:00

Nowe rozwiązania Mantar dla bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych.

  Wraz z rozwojem nowych technologii przesyłu informacji- najpierw telewizja kablowa, a z czasem Internet i technologie światłowodowe- pojawił się popyt na nowy rodzaj obudów
IT i technologie Polskie technolgie mają kobiecą twarz
2019-02-19 | 01:00

Polskie technolgie mają kobiecą twarz

  Najnowsze dane Eurostatu opublikowane 11 lutego z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet w Nauce potwierdzają, że Polki znalazły się wysoko ponad średnią unijną jeśli chodzi o

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.