Komunikaty PR

Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018

2018-10-30  |  08:00
Biuro prasowe

Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. Marka z sektora ICT awansowała tym samym o dwa miejsca w porównaniu do 2017 roku, a jej wartość wzrosła o 14% i wynosi aktualnie 7,6 mld USD.

 

Huawei jest wiodącym światowym dostawcą infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) oraz inteligentnych urządzeń. Z uwagi na zakres działalności firma jest więc zaangażowana w dostarczanie technologii cyfrowych do klientów indywidualnych oraz biznesowych tworząc tym samym w pełni połączony, inteligentny świat.

 

W erze dynamicznego rozwoju technologicznego w przemyśle rozwiązania takie jak AI, 5G, IoT i cloud computing będą się stawać coraz bardziej istotne. Huawei już teraz stara się dostarczać więcej wartości i tworzyć lepsze doświadczenia dla klientów poprzez integrację AI, inteligentnych urządzeń, sieci i chmury obliczeniowej. Dzięki otwartej współpracy z partnerami ekosystemowymi, firma tworzy trwałą wartość dla swoich klientów, pracując na rzecz wzmocnienia pozycji ludzi, wzbogacenia życia domowego i inspirowania innowacji w różnych organizacjach – powiedział Zhang Hongxi, prezes Działu Marketingu Korporacyjnego Huawei.

 

Działalność operatorska Huawei koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów, budowaniu sieci All-Cloud z centrami danych w ich rdzeniu dla operatorów na całym świecie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dla domowych sieci szerokopasmowych klasy premium, bezprzewodowych witryn dla wszystkich scenariuszy oraz Mobile Money, Huawei pomaga operatorom wykorzystać potencjał istniejących zasobów sieciowych oraz zoptymalizować doświadczenia klientów w zakresie połączeń i bezpieczeństwa sieci za pomocą cyfrowych systemów usług eksploatacji i konserwacji (O&M). Jednocześnie Huawei przyspiesza komercyjne testy i wdrażanie systemów 5G. Firma współpracuje w tym aspekcie z ponad 50 partnerami biznesowymi na całym świecie.

 

Działalność biznesowa Huawei dostarcza innowacje technologiczne w chmurze, big data, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy, komunikacji między przedsiębiorstwami i w innych dziedzinach. Firma tworzy rozwiązania dla inteligentnego i bezpiecznego miasta, bankowości wielokanałowej, inteligentnych sieci, transportu i edukacji są wykorzystywane przez kluczowych graczy globalnych. Obecnie 211 organizacji z listy Fortune Global 500 – w tym 48 z listy Fortune 100 – współpracuje z Huawei jako wybranym partnerem w transformacji cyfrowej.

 

Część konsumencka Huawei CBG wykorzystuje swój głęboki wgląd w potrzeby klientów indywidualnych, aby zapewnić doskonałe połączenie technologii i wzornictwa. W tym roku seria P20 po raz kolejny ustanowiła nowe standardy dla telefonów komórkowych, otrzymując entuzjastyczne reakcje konsumentów na całym świecie, mocno umacniając Huawei jako jednego z liderów flagowych telefonów. Ponadto 16 października br. najnowsze produkty z serii Mate zostały zaprezentowane w Londynie. Seria ta oferuje pierwsze telefony, które wykorzystują nowy chipset Huawei Kirin 980. Huawei CBG dostarcza również inne innowacyjne mobilne urządzenia szerokopasmowe i inteligentne urządzenia domowe, oferując cyfrowe doświadczenia dla osób prywatnych i gospodarstw domowych na całym świecie.

 

HUAWEI CLOUD rozwija z kolei innowacje w zakresie infrastruktury chmury obliczeniowej i jest zaangażowany w dostarczanie klientom stabilnych, niezawodnych, bezpiecznych i stale ulepszanych usług chmury obliczeniowej. Firma dostarczyła ponad 120 usług i 60 rozwiązań w 16 kategoriach, a poprzez proponowaną Inclusive AI, zapewnia przystępne, intuicyjne i bezpieczne usługi w zakresie sztucznej inteligencji. Te zaufane, wysokiej jakości produkty zostały przetestowane i zatwierdzone na wielu rynkach, a obecnie są podstawą procesów biznesowych dla wielu klientów. Usługi HUAWEI CLOUD Enterprise Intelligence (EI) znalazły zastosowanie m.in. w branży logistycznej, produkcyjnej, finansowej i internetowej, a model AI + Industry Huawei jest nowym ważnym czynnikiem modernizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Inteligentny dom potrzebuje niezawodnej sieci WiFi Biuro prasowe
2019-07-11 | 01:00

Inteligentny dom potrzebuje niezawodnej sieci WiFi

Wracając do domu z zakupów, otrzymujesz powiadomienia na telefon, że pranie jest już gotowe, odkurzacz zakończył sprzątanie, a w lodówce brakuje mleka i sera. Co ważne, nie
IT i technologie Problemy z ochroną w wielu organizacjach — pomimo nacisku na cyberbezpieczeństwo
2019-07-10 | 12:00

Problemy z ochroną w wielu organizacjach — pomimo nacisku na cyberbezpieczeństwo

W ostatnim czasie znacząco zwiększono nacisk na bezpieczeństwo cybernetyczne, a z każdej strony słyszymy o tym, że ochrona stanowi priorytet nagłaśniany nawet na poziomie najwyższego
IT i technologie Domeny.pl: teraz każdy może mieć adres w domenie .UK
2019-07-10 | 10:30

Domeny.pl: teraz każdy może mieć adres w domenie .UK

Od 1 lipca br. została uwolniona rejestracja domen z rozszerzeniem .UK. Do tej pory swój adres w takiej domenie mogły rejestrować wyłącznie podmioty, które posiadały wcześniej

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Ceny rosną coraz szybciej, głównie przez drożejącą żywność. Jeśli ceny paliw pójdą w górę, inflacja może sięgnąć 4 proc.

Choć latem zazwyczaj ceny rosły wolniej niż zimą, zwłaszcza ceny żywności, w tym roku inflacja nie odpuszcza, a najmocniej drożeją właśnie podstawowe produkty spożywcze. Ekonomiści spodziewają się również wzrostu cen paliw ze względu na drożejącą ropę naftową oraz kolejnego impulsu inflacyjnego w postaci świadczeń socjalnych. W tej sytuacji nie jest wykluczone, że inflacja przekroczy wyznaczoną przez Narodowy Bank Polski górną granicę celu inflacyjnego, czyli 3,5 proc.

Sport

E-sport pilnie poszukuje pracowników. Pracodawcy sami muszą ich kształcić

Rozwój e-sportu spowodował powstanie wielu profesji, które do tej pory nie istniały i nie ma jeszcze szkół ani studiów, które by takich pracowników przygotowywały – mówi Aleksander Szlachetko, dyrektor ESL Polska. Dlatego zadanie to przejmują pracodawcy z branży. Firmy potrzebują wielu nowych pracowników, ale na rynku brakuje kadr. Praca w e-sporcie może być atrakcyjną ścieżką kariery dla młodych, bo oznacza de facto współtworzenie tego sektora, możliwość łączenia hobby z pracą i częstego podróżowania.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Handel

Polskie firmy bardzo powoli przekonują się do inwestycji na Czarnym Lądzie. Mimo że oferuje chłonne rynki i młodą kadrę

Gros polskich eksporterów koncentruje się na rynkach rozwiniętych, zwłaszcza unijnych. Te jednak wymagają bardzo wysokiej jakości i są już nasycone, trudno więc konkurować na nich inaczej niż ceną. Zdaniem Roberta Zduńczyka z Fundacji Ekonomicznej Polska–Afryka Wschodnia to właśnie wybrane kraje tego kontynentu będą w nadchodzących latach dawać szansę na wzrost i zwrot z inwestycji. Ta wymaga jednak cierpliwości, pracy i czasu.

Praca

Polki spędzają z dziećmi najwyżej rok po porodzie. O powrocie do pracy decydują głównie względy ekonomiczne

Wyłącznie opiece nad dzieckiem Polki chciałyby się poświęcić przez pierwsze trzy lata jego życia. Zdecydowana większość młodych mam już po rocznym urlopie macierzyńskim wraca jednak do pracy. Kierują się zarówno względami ekonomicznymi, jak i chęcią samorozwoju. Udanemu łączeniu życia zawodowego z rodzinnym sprzyjają benefity ze strony pracodawców, m.in. elastyczny czas pracy, możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie oraz punktualnego wychodzenia z biura.