Komunikaty PR

Infor Customer Day

2019-11-08  |  10:00
Biuro prasowe

20 listopada odbędzie się Infor Customer Day. Kolejny raz wydarzenie organizowane w Polsce zgromadzi ekspertów oraz użytkowników rozwiązań Infor. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, które przy pomocy nowoczesnych rozwiązań ERP dla biznesu dążą do zwiększenia efektywności i konkurencyjności.

Eksperci i kadra zarządzająca Infor omówi tematy związane z cyfrową transformacją firmy, produktami Infor (Infor LN, Infor M3, Infor CloudSuite Industrial (SyteLine), Infor EAM i Infor SCM), a także metodami optymalizacji procesów biznesowych oraz zarządzania przedsiębiorstwami w oparciu o efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii (AI/ML/RPA), aplikacji i sieci społecznościowych.

Na scenie pojawią się także polscy klienci Infor, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami przy wykorzystaniu aplikacji firmy w codziennej pracy.

„Przedsiębiorstwa produkcyjne stoją przed zmianami związanymi z koniecznością zwiększenia produktywności. Poprawa wydajności pracowników, polepszenie efektywności na poziomie systemowym oraz sprawne radzenie sobie z bieżącymi problemami organizacji, to tylko niektóre wyzwania stojące na drodze do optymalizacji produkcji. Chmurowe rozwiązania klasy ERP z wbudowanymi inteligentnymi narzędziami, takimi jak AI, ML czy RPA mogą stać się kluczem do sukcesu - łącząc elastyczność chmury z możliwościami wdrożenia zaawansowanej analityki biznesowej” – mówi Mariusz Siwek, Infor channel director central and eastern Europe.

Podczas Infor Customer Day zostaną zaprezentowane najnowsze działania Infor mające na celu zapewnienie klientom jak najszerszego wsparcia dla ich organizacji. Odpowiedzią na potrzeby użytkowników było m.in. włączenie do portfolio Infor rozwiązań Birst – platformy Business Intelligence, łączącej całe przedsiębiorstwo w spójnym rozwiązaniu analitycznym. Infor uruchomił także platformę sztucznej inteligencji Coleman AI – kombinację artificial intelligence i machine learning, która w wyniku kompleksowej analizy danych pomaga klientom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje biznesowe.

 

Infor Customer Day 2019

Data: 20 listopada (środa)

Miejsce: Centrum Konferencyjne MS Mermaid (budynek The Tides), Warszawa

Czas: 09:00 – 18:00

Więcej informacji i możliwość rejestracji na stronie: https://cvent.me/0mLez

 

Co nowego w Infor?

- Infor ogłosił zmiany w zarządzie. Kevin Samuelson, dotychczas zajmujący stanowisko dyrektora finansowego (CFO), został mianowany prezesem zarządu (CEO). Charles Phillips, który od 2010 roku był prezesem zarządu, został powołany na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej. Kevin Samuelson został również członkiem rady nadzorczej Infor.

- Nowa wersja pakietu - Birst 7. Oprogramowanie to, w ramach jednej platformy, wprowadza do przedsiębiorstw analitykę scentralizowaną i zdecentralizowaną. Nowa wersja daje przedsiębiorstwom możliwości dostarczania w skali całej organizacji rzetelnych i uporządkowanych informacji, zapewniając swobodę i kontrolę dzięki nowoczesnemu interfejsowi użytkownika klasy konsumenckiej zaprojektowanemu pod kątem skalowalności i szybkości.

- Infor Concierge – uaktualniony. Kompleksowy portal użytkownika zapewnia szybki dostęp do pełnej dokumentacji produktowej, informacji o Twoich aktualnych licencjach, płatnościach, aktualizacjach, incydentach, szkoleniach i webinariach. Nowoczesne rozwiązanie jest intuicyjne i bezpłatne w przypadku subskrypcji i umowy Maintenance. Teraz posiada odświeżony interfejs i ulepszoną funkcjonalność.

- Infor uruchomił platformę sztucznej inteligencji Coleman dla Infor CloudSuite. Coleman wykorzystuje zbierane dane i możliwości machine learning do usprawnienia procesów związanych m.in. z zarządzaniem magazynem, planowaniem transportu czy predykcyjnym utrzymaniem ruchu. Nazwa inteligentnej platformy to hołd dla Katherine Coleman Johnson, amerykańskiej fizyczki i matematyczki, której obliczenia pomogły człowiekowi stanąć na księżycu.

O Infor

Infor tworzy oprogramowanie dostępne w chmurze zarówno dla dużych organizacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Swoje rozwiązania projektuje tak, aby wspierać rozwój klientów na każdym etapie. Infor to 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Więcej na www.infor.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Poland Business Run 2020 w nowej formule. Zapisy 27 maja Biuro prasowe
2020-05-22 | 15:40

Poland Business Run 2020 w nowej formule. Zapisy 27 maja

Poland Business Run 2020 w nowej formule. Zapisy 27 maja Od 8 lat w pierwszą niedzielę września biegacze z polskich firm i korporacji stają na starcie Poland Business
Śląska firma podwójnie nominowana w konkursie „Teraz Polska”
2020-05-18 | 10:50

Śląska firma podwójnie nominowana w konkursie „Teraz Polska”

Śląska firma podwójnie nominowana w konkursie „Teraz Polska” Zajmująca się nowoczesnymi technologiami firma APA Group została nominowana w XXX edycji
Za gaz ziemny zapłacimy mniej!
2020-05-13 | 20:15

Za gaz ziemny zapłacimy mniej!

Dobra wiadomość dla klientów EWE energia sp. z o.o.! Od 1 czerwca 2020 roku zapłacą mniej za gaz ziemny. Ponadto aktualnie trwa promocja „Czas na wygodny gaz”,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.