Komunikaty PR

Infor Customer Day

2019-11-08  |  10:00
Biuro prasowe

20 listopada odbędzie się Infor Customer Day. Kolejny raz wydarzenie organizowane w Polsce zgromadzi ekspertów oraz użytkowników rozwiązań Infor. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli czołowych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych, które przy pomocy nowoczesnych rozwiązań ERP dla biznesu dążą do zwiększenia efektywności i konkurencyjności.

Eksperci i kadra zarządzająca Infor omówi tematy związane z cyfrową transformacją firmy, produktami Infor (Infor LN, Infor M3, Infor CloudSuite Industrial (SyteLine), Infor EAM i Infor SCM), a także metodami optymalizacji procesów biznesowych oraz zarządzania przedsiębiorstwami w oparciu o efektywne wykorzystanie nowoczesnych technologii (AI/ML/RPA), aplikacji i sieci społecznościowych.

Na scenie pojawią się także polscy klienci Infor, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami przy wykorzystaniu aplikacji firmy w codziennej pracy.

„Przedsiębiorstwa produkcyjne stoją przed zmianami związanymi z koniecznością zwiększenia produktywności. Poprawa wydajności pracowników, polepszenie efektywności na poziomie systemowym oraz sprawne radzenie sobie z bieżącymi problemami organizacji, to tylko niektóre wyzwania stojące na drodze do optymalizacji produkcji. Chmurowe rozwiązania klasy ERP z wbudowanymi inteligentnymi narzędziami, takimi jak AI, ML czy RPA mogą stać się kluczem do sukcesu - łącząc elastyczność chmury z możliwościami wdrożenia zaawansowanej analityki biznesowej” – mówi Mariusz Siwek, Infor channel director central and eastern Europe.

Podczas Infor Customer Day zostaną zaprezentowane najnowsze działania Infor mające na celu zapewnienie klientom jak najszerszego wsparcia dla ich organizacji. Odpowiedzią na potrzeby użytkowników było m.in. włączenie do portfolio Infor rozwiązań Birst – platformy Business Intelligence, łączącej całe przedsiębiorstwo w spójnym rozwiązaniu analitycznym. Infor uruchomił także platformę sztucznej inteligencji Coleman AI – kombinację artificial intelligence i machine learning, która w wyniku kompleksowej analizy danych pomaga klientom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje biznesowe.

 

Infor Customer Day 2019

Data: 20 listopada (środa)

Miejsce: Centrum Konferencyjne MS Mermaid (budynek The Tides), Warszawa

Czas: 09:00 – 18:00

Więcej informacji i możliwość rejestracji na stronie: https://cvent.me/0mLez

 

Co nowego w Infor?

- Infor ogłosił zmiany w zarządzie. Kevin Samuelson, dotychczas zajmujący stanowisko dyrektora finansowego (CFO), został mianowany prezesem zarządu (CEO). Charles Phillips, który od 2010 roku był prezesem zarządu, został powołany na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej. Kevin Samuelson został również członkiem rady nadzorczej Infor.

- Nowa wersja pakietu - Birst 7. Oprogramowanie to, w ramach jednej platformy, wprowadza do przedsiębiorstw analitykę scentralizowaną i zdecentralizowaną. Nowa wersja daje przedsiębiorstwom możliwości dostarczania w skali całej organizacji rzetelnych i uporządkowanych informacji, zapewniając swobodę i kontrolę dzięki nowoczesnemu interfejsowi użytkownika klasy konsumenckiej zaprojektowanemu pod kątem skalowalności i szybkości.

- Infor Concierge – uaktualniony. Kompleksowy portal użytkownika zapewnia szybki dostęp do pełnej dokumentacji produktowej, informacji o Twoich aktualnych licencjach, płatnościach, aktualizacjach, incydentach, szkoleniach i webinariach. Nowoczesne rozwiązanie jest intuicyjne i bezpłatne w przypadku subskrypcji i umowy Maintenance. Teraz posiada odświeżony interfejs i ulepszoną funkcjonalność.

- Infor uruchomił platformę sztucznej inteligencji Coleman dla Infor CloudSuite. Coleman wykorzystuje zbierane dane i możliwości machine learning do usprawnienia procesów związanych m.in. z zarządzaniem magazynem, planowaniem transportu czy predykcyjnym utrzymaniem ruchu. Nazwa inteligentnej platformy to hołd dla Katherine Coleman Johnson, amerykańskiej fizyczki i matematyczki, której obliczenia pomogły człowiekowi stanąć na księżycu.

O Infor

Infor tworzy oprogramowanie dostępne w chmurze zarówno dla dużych organizacji, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Swoje rozwiązania projektuje tak, aby wspierać rozwój klientów na każdym etapie. Infor to 17 300 pracowników i ponad 68 000 klientów w ponad 170 krajach. Więcej na www.infor.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital? Biuro prasowe
2019-11-13 | 00:06:30

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital?

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital? Lewiatan, UW i OBTK przebadają dyrektorów komunikacji Rusza pierwsze w Polsce badanie firm
J.Rozenek i organizatorzy kampanii STOP UDAROM wysyłają do Polaków ALERT UDAROWY
2019-10-28 | 19:00

J.Rozenek i organizatorzy kampanii STOP UDAROM wysyłają do Polaków ALERT UDAROWY

Co ok. 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Udar to choroba, która może dotknąć każdego – w każdym wieku, w każdym miejscu, w każdym
RAPORT: Śmieci ciągną ceny w górę. W 2019 wydajemy 9% więcej na usługi komunalne
2019-10-11 | 08:45

RAPORT: Śmieci ciągną ceny w górę. W 2019 wydajemy 9% więcej na usługi komunalne

O niemal 31% podrożał odbiór odpadów, a do 3,6 tys. zł wzrosła dysproporcja między najtańszymi do życia Kozienicami i najdroższym Miliczem. W tym samym czasie koszt

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.