Komunikaty PR

ABLOY najbardziej cenioną marką w Finlandii

2018-11-07  |  15:00

Lider branży zabezpieczeń, marka Abloy, znalazła się na 1 miejscu w rankingu Najcenniejszych Marek 2018 roku w Finlandii. Raport został opublikowany 5 października przez wiodącą agencję marketingową Markkinointi & Mainonta we współpracy z agencją badawczą Taloustutkimus.

Badanie wizerunku fińskich marek odbywa się już od 1997 roku. W tegorocznej edycji została zastosowana innowacyjna metoda badawcza. Ankietę przeprowadzano w okresie od kwietnia do maja 2018 roku, na grupie 6900 Finów w wieku 15-79 lat. Respondenci wskazali najbardziej wartościowe marki w 64 grupach produktowych.

Budowanie światowej marki

Abloy od 111 lat tworzy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa. Fińska marka jest dostawcą systemów zabezpieczeń do znanych na całym świecie budynków, m.in.: Muzeum Brytyjskiego, Pałacu w Wersalu i Pałacu Prezydenckiego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jedną z ostatnich inwestycji, którą zaopatruje ABLOY jest obecnie budowany w Sankt Petersburgu, najwyższy wieżowiec w Europie. W ostatnich latach marka inwestowała w kreowanie swojego wizerunku, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji ze wsparciem dystrybutorów. – Jesteśmy wdzięczni za wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu. To dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy każdego pracownika Abloy, znaleźliśmy się na szczycie listy najcenniejszych marek w 2018 roku, wyprzedzając kilka bardzo cenionych brandów.  Marka Abloy to synonim najwyższego poziomu zabezpieczeń również w Polsce – szczególnie ceniony przez profesjonalistów związanych z ochroną infrastruktury krytycznej. Potwierdza to zaufanie, jakim obdarzają nas od wielu lat kluczowe podmioty m.in. z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, logistycznej czy wodno-kanalizacyjnej – mówi Grzegorz Korzeniowski, Managing Director ABLOY Poland.

Made in Finland

Abloy to symbol bezpieczeństwa nie tylko w rodzimej Finlandii, ale też na całym świecie, gdzie jest ceniony przede wszystkim za jakość i indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Pozycja jaką wypracowała sobie marka, opiera się na długotrwałych przedsięwzięciach, które mają na celu projektowanie i wprowadzanie na rynek innowacyjnych technologii zabezpieczeń. - Wartość marki budowana jest poprzez pracę całego zespołu, który dba o jak najwyższy standard naszych rozwiązań. Przekłada się to na zaufanie zarówno w oczach kontrahentów, jak i prestiżowych instytucji badających siłę marki – dodaje przedstawiciel marki ABLOY.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Jesienne inspiracje naturą w Twojej łazience Biuro prasowe
2020-11-23 | 10:02

Jesienne inspiracje naturą w Twojej łazience

Urządzając łazienkę, szczególnie w okresie jesiennym, szukamy przepisu na wnętrze, które już od progu zaprasza do środka i epatuje przytulnym ciepłem. Na szczęście
Infrastruktura Emitel z 5 gwiazdkami w globalnym badaniu zrównoważonego rozwoju
2020-11-12 | 10:00

Emitel z 5 gwiazdkami w globalnym badaniu zrównoważonego rozwoju

Emitel otrzymał 5 gwiazdek w globalnym badaniu zaangażowania społecznego i zrównoważonego rozwoju GRESB 2020. GRESB jest międzynarodową organizacją non-profit, która
Infrastruktura Nowa sortownia DPD Polska w Rudzie Śląskiej
2020-11-07 | 20:00

Nowa sortownia DPD Polska w Rudzie Śląskiej

DPD Polska oddała do użytku sortownię regionalną w Rudzie Śląskiej. Obiekt docelowo będzie obsługiwał do 300 tys. paczek na dobę, optymalizując procesy obsługi przesyłek z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.