Billennium otwiera oddział zagraniczny w Kanadzie
Głównym zadaniem dla nowego Delivery Center w Ameryce Północnej jest zacieśnienie
i rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy. Dotychczas projekty dla tego regionu geograficznego były realizowane zdalnie przez ponad 100 specjalistów zlokalizowanych w Polsce i Indiach. Teraz zespół będzie uzupełniony o grupę ponad 15 ekspertów, przede wszystkim z obszarów sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i walidacji systemów skomputeryzowanych, którzy będą pracowali w nowopowstałym oddziale w Mississauga w Kanadzie. Wejście na nowy rynek jest częścią strategii międzynarodowego rozwoju spółki, która posiada także swoje biura w Niemczech, Indiach, Malezji oraz w siedmiu miastach w Polsce.
Billennium jest obecne na rynkach zagranicznych już od wielu lat. Nasz know-how i doświadczenie w realizacji projektów w modelu rozproszonym pozwalają nam z powodzeniem realizować projekty zdalnie. Dzięki naszemu podejściu Follow-the-sun proces ten przebiega bardzo efektywnie, a nasi eksperci są dostępni 24/7/365. Czasem jednak specyfika projektów wymaga obecności lokalnej na danym rynku i większego wsparcia naszych specjalistów, ale dzięki temu możemy zacieśniać współpracę z klientami, pokazać duże zaangażowanie i lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Tak właśnie jest w przypadku nowego oddziału w Kanadzie. Jeden z ważnych klientów Billennium rozwija tu swoje centrum R&D i potrzebuje naszego wsparcia w obszarach technologicznych, w których posiadamy bardzo bogate kompetencje – powiedział Piotr Chmielowski, General Manager Billennium Canada.
Spółka przewiduje, że Delivery Center w Mississauga w przeciągu najbliższych lat powtórzy sukces oddziałów w Indiach i Malezji, które zatrudniają obecnie blisko 200 specjalistów. Poza obsługą obecnych klientów spółka planuje również pozyskiwanie nowych projektów w Ameryce Północnej, a także rozszerzenie obszaru działania o zachodnie wybrzeże Kanady.
O Billennium
Billennium to zespół ponad 1300 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.
Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży
SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych
Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.