Komunikaty PR

Billennium otwiera oddział zagraniczny w Kanadzie

2021-07-30  |  12:00

Głównym zadaniem dla nowego Delivery Center w Ameryce Północnej jest zacieśnienie
i rozwój współpracy z obecnymi klientami firmy. Dotychczas projekty dla tego regionu geograficznego były realizowane zdalnie przez ponad 100 specjalistów zlokalizowanych w Polsce i Indiach. Teraz zespół będzie uzupełniony o grupę ponad 15 ekspertów, przede wszystkim z obszarów sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i walidacji systemów skomputeryzowanych, którzy będą pracowali w nowopowstałym oddziale w Mississauga w Kanadzie. Wejście na nowy rynek jest częścią strategii międzynarodowego rozwoju spółki, która posiada także swoje biura w Niemczech, Indiach, Malezji oraz w siedmiu miastach w Polsce.

Billennium jest obecne na rynkach zagranicznych już od wielu lat. Nasz know-how i doświadczenie w realizacji projektów w modelu rozproszonym pozwalają nam z powodzeniem realizować projekty zdalnie. Dzięki naszemu podejściu Follow-the-sun proces ten przebiega bardzo efektywnie, a nasi eksperci są dostępni 24/7/365. Czasem jednak specyfika projektów wymaga obecności lokalnej na danym rynku i większego wsparcia naszych specjalistów, ale dzięki temu możemy zacieśniać współpracę z klientami, pokazać duże zaangażowanie i lepiej odpowiedzieć na ich potrzeby. Tak właśnie jest w przypadku nowego oddziału w Kanadzie. Jeden z ważnych klientów Billennium rozwija tu swoje centrum R&D i potrzebuje naszego wsparcia w obszarach technologicznych, w których posiadamy bardzo bogate kompetencje – powiedział Piotr Chmielowski, General Manager Billennium Canada.

Spółka przewiduje, że Delivery Center w Mississauga w przeciągu najbliższych lat powtórzy sukces oddziałów w Indiach i Malezji, które zatrudniają obecnie blisko 200 specjalistów. Poza obsługą obecnych klientów spółka planuje również pozyskiwanie nowych projektów w Ameryce Północnej, a także rozszerzenie obszaru działania o zachodnie wybrzeże Kanady.

O Billennium

Billennium to zespół ponad 1300 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Malezji i Indiach. Przeszło 18-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży Biuro prasowe
2024-04-23 | 11:00

Primavera Parfum z nowymi kanałami sprzedaży

Grupa Primavera Parfum, jedyny w Polsce w pełni kompleksowy hub e-commerce dla marek kosmetycznych, rozszerza swoje kanały sprzedaży. Należący do grupy sklep Tagomago.pl pojawił się na
SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych
2024-04-09 | 16:50

SYGNIS konsekwentnie realizuje strategię rozwoju produktów własnych

Notowany na NewConnect SYGNIS S.A. umiejętnie łączy rozwój zaawansowanych technologicznie produktów własnych z realizacją nowych projektów badawczo-rozwojowych.
Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych
2024-02-05 | 06:30

Dynamiczny rozwój polskiego rynku aplikacji mobilnych

Rynek aplikacji mobilnych, stanowiący kluczowy obszar globalnej gospodarki cyfrowej, przechodzi błyskawiczne zmiany. Przegląd rynku firmy analitycznej MarketHub ujawnia, że Polska jest jednym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.