Komunikaty PR

F5 uruchomiło partnerski program Unity+

2019-10-15  |  01:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Inwestycja w sukcesy partnerów przyśpieszy rozwój oprogramowania i usług

F5 Networks, wiodący dostawca w obszarze dostarczania aplikacji i usług bezpieczeństwa, uruchomił w kanale partnerskim program Unity+. Program celuje w długoterminowy wzrost zysków partnerów firmy. Oferuje zachęty i nowe źródła przychodów dla zwiększenia możliwości biznesowych współpracujących ze spółką firm. Zacieśnienie współpracy ma skutkować szerszym wsparciem w transformacji technologicznej klientów końcowych.

F5 docenia znaczenie partnerów dla strategii wzrostu. Dlatego program nawiązuje do najlepszych praktyk pierwszego – cieszącego się uznaniem w środowisku – przedsięwzięcia w kanale partnerskim. Oferuje uczestnikom nowe ścieżki zwiększania rentowności z elastycznością we wspólnych działaniach ukierunkowanych na rynek.

 „Cyfrowa transformacja dotyka każdego z naszych klientów, a to zmienia sposób, w jaki chcą oni kupować i konsumować technologię. W takim środowisku partnerzy mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta” – powiedziała Colleen McMillan, Vice President of Global Channels w F5. „Unity+ jest zbudowany tak, aby był elastyczny, prosty i zyskowny. Dzięki naszemu rosnącemu portfolio rozwiązań i usług aplikacyjnych, oferuje zróżnicowanie i korzyści, jakich partnerzy potrzebują, aby rozwijać swoją działalność”.

Program Unity+ został zaprojektowany z uwzględnieniem ewolucji rynku, F5 i partnerskich modeli biznesowych. Program ma na celu zwiększenie rentowności działalności partnerów. Wykracza poza tradycyjne, finansowe zachęty oparte na przychodzie, nagradzając partnerów za inwestowanie w nowe, strategiczne obszary biznesowe, które wykorzystują możliwości wynikające z opracowanych przez F5 linii sprzedaży, nowych narzędzi i elastycznych szkoleń.

„Podoba nam się prosty i elastyczny sposób, w jaki F5 reaguje na realia związane z naszym zmieniającym się modelem biznesowym” – powiedział Brian Ortbals, Vice President of Advanced Technologies, WWT. „Cieszymy się na zacieśnienie współpracy dzięki programowi Unity+, wspólne budowanie wartości dla naszych klientów i rozwijanie biznesu.”

Program partnerski Unity+ wyznacza obecnym i nowym partnerom prostą drogę do sukcesu w obsłudze klientów, najlepszym w swojej klasie portfolio produktowym F5. Partnerzy mają możliwość sprzedaży rozwiązań F5 w sposób najbardziej odpowiadający potrzebom ich klientów z możliwością dopasowania modelu transakcji do ich głównej działalności biznesowej. Partnerzy programu Unity+ zyskają na cenionych w branży korzyściach, takich jak wysokie marże i rabaty, dostęp do funduszy rozwoju oraz koordynacja działań z zespołami sprzedaży w terenie i usługami wsparcia.

 „Nasi partnerzy są rdzeniem całej działalności i krytycznym elementem ogólnej strategii wzrostu F5”, dodaje McMillan. „Unity+ manifestuje nasze zaangażowanie w kanał partnerski. Nie jest to jednorazowa inwestycja, ale proces ciągłych zabiegów, mających na celu osiągnięcie wspólnego sukcesu poprzez unikalne relacje współpracy i najlepsze doświadczenia, które prowadzą w skali globalnej do sprawniejszego przyjmowania rozwiązań przez klientów.”

Aktualizacje Unity+ zaczną obowiązywać w nowym roku finansowym 2020 r. (przyp. Q4 kalendarzowego roku 2019) i będą ewoluować przez kolejne lata wraz z wypracowaniem nowych dróg do rynku oraz wdrażaniem nowych narzędzi sprzedaży i marketingu przez F5 i partnerów. Obecni partnerzy zachowają w 2020 roku dotychczasowy status, ale zaczną zdobywać kwalifikacje w ramach programu Unity+ na rok budżetowy 2021 już na podstawie nowych wymagań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-11-11 | 01:00

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-11-08 | 15:22

Co ma największy wpływ na przyszłość firmy?

Duża część zarządzających europejskimi przedsiębiorstwami (51%) uznaje, że czynniki zewnętrzne mają większy wpływ na sukces firmy, niż ich własne decyzje czy działania. Znaczący odsetek badanych uważa, że ten trend będzie
IT i technologie Regeneracja sprzętu IT receptą na problem elektroodpadów?
2019-11-08 | 13:15

Regeneracja sprzętu IT receptą na problem elektroodpadów?

Wartość rynku komputerów używanych w Polsce szacuje się na blisko 7 mld zł. To jednocześnie rynek z dużym potencjałem wzrostu, biorąc pod uwagę coraz szerszą dyskusję na temat

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Przemysł chemiczny walczy ze zmianami klimatycznymi. Przyszłość to m.in. innowacyjne wykorzystanie dwutlenku węgla czy chemiczny recykling

Branża chemiczna może pomóc w walce z negatywnymi zmianami klimatycznymi. Inwestuje w rozwiązania, które pozwalają ograniczyć emisję dwutlenku węgla w procesie produkcji czy zanieczyszczenie plastikiem. Przykładem jest opracowany przez BASF biodegradowalny i kompostowalny materiał do produkcji folii rolniczej, wyprodukowany w 85 proc. z naturalnych surowców, który może być też wykorzystana do produkcji worków na śmieci, czy specjalna odmiana nasion soi, która pozwala uzyskiwać wyższe plony. Koncern zatrudnia na całym świecie ponad 11 tys. inżynierów i naukowców w działach badań i rozwoju. Tylko w ubiegłym roku firma zgłosiła ponad 900 patentów.

Media i PR

Hostessing w Polsce pełen nadużyć ze strony klientów i pracodawców. Pierwszy raport dotyczący tej branży wskazuje patologie rynku

Relatywnie dobre zarobki w stosunku do czasu pracy i duża elastyczność, a z drugiej strony – niestabilne umowy, przypadki molestowania seksualnego, upokarzanie i wykorzystywanie – to realia pracy hostess, zatrudnianych na eventach do promocji marek i produktów. Takie usługi świadczy w Polsce około 100 agencji, a zawód hostessy jest silnie sfeminizowany: na 50 kobiet, w większości przed 30. rokiem życia, przypada średnio tylko 1 mężczyzna. Na problemy tego rynku zwraca uwagę pierwszy w Polsce raport dotyczący branży hostessingu.

Konsument

E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększa jego efektywność o 100 proc.

E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja, dzięki czemu efektywność kampanii może być większa o blisko 100 proc. Dynamiczny rozwój odnotowują również kampanie kierowane do użytkowników tabletów i smartfonów.

Problemy społeczne

Pornografię codziennie oglądają dziesiątki tysięcy dzieci. Problemem jest brak zabezpieczeń i zbyt mała świadomość rodziców

Niemal 20 proc. nastolatków w wieku 11–18 lat co najmniej raz w tygodniu ma kontakt z pornografią. Kilkadziesiąt tysięcy dzieci ogląda ją codziennie. Ponad 80 proc. tych treści zawiera elementy przemocy fizycznej. Tymczasem pornografia oglądana w tak młodym wieku buduje nieprawdziwy obraz ludzkiej seksualności, negatywnie wpływa na zdolność do budowania związków – podkreśla Stowarzyszenie Twoja Sprawa inicjator kampanii społecznej "Pornografia uzależnia dzieci". Choć dorośli widzą potrzebę skuteczniejszej ochrony dzieci przed tymi treściami, nie zawsze wiedzą jak to zrobić.