Komunikaty PR

Fabrykacen.pl pionierem nowych funkcjonalności allegro

2018-02-13  |  09:00
Biuro prasowe

Fabrykacen.pl jest marką oferującą obuwie oraz akcesoria sportowe i streetwear znanych marek. W listopadzie, tuż przed Black Friday, uruchomiony został dedykowany system e-commerce brandu, zintegrowany z portalem aukcyjnym allegro. Takie rozwiązanie pozwala na prowadzenie skutecznej sprzedaży w obu kanałach z szeregiem funkcjonalności, które oferuje portal.

Marka Fabrykacen.pl dotychczas realizowała sprzedaż online wyłączenie poprzez portal allegro. Sprzedawca istnieje w serwisie od 7 lat i z powodzeniem obsługuje nawet kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Konto marki poprzez wysoki poziom sprzedaży oraz lata aktywności jest doskonale wypozycjonowane i uzyskało status “Super Sprzedawcy”. Wraz z rozwojem firmy, zdecydowano się na wdrożenie systemu e-commerce, który oprócz zarządzania sprzedażą online odpowiedzialny jest za obsługę aukcji marki na portalu allegro, ich automatyzację oraz sprawne zarządzanie oboma kanałami sprzedaży.

System e-commerce z zasięgiem allegro

System e-commerce marki jest zintegrowany z portalem allegro. Dzięki temu, sklep online oraz aukcje są zarządzane z tego samego wewnętrznego panelu, ułatwiając prace nad obsługą procesów sprzedaży i eliminując tym samym ryzyko błędów. Zakup z poziomu systemu e-commerce może powodować m.in. zmniejszenie dostępności produktów na allegro. Może dziać się również odwrotnie, zakup poprzez allegro będzie zmniejszał stan magazynowy sklepu online. Istnieje również możliwość tworzenia customowych strategii synchronizacji stanów magazynowych, które marka może wykorzystywać. Oprócz danych o stanach magazynowych, synchronizowane są również zamówienia, dane klientów oraz informacje o płatnościach itd. Prace deweloperskie prowadzone były równolegle na trzech płaszczyznach. Wymagały stworzenia dedykowanego sklepu online, następnie zaimportowania aukcji z portalu allegro do wewnętrznego panelu zarządzania systemem, wspólnego ze sklepem online oraz integracji z systemem magazynowym Streamsoft Verto, aby wszystkie dane ze sklepu online i aukcji zewnętrznych były synchronizowane i zawsze aktualne.

Dedykowany sklep Fabrykacen.pl zapewnia sprawną obsługę sprzedaży online oraz posiada wiele funkcjonalności, które usprawniają i automatyzują procesy logistyczne i magazynowe. Ze względu na grupę docelową klientów sklepu, wprowadzono interesujące rozwiązanie umożliwiające kontakt poprzez komunikator Facebook Messenger z fanpage sklepu.

Import kilku tysięcy aukcji

Podczas prac wdrożeniowych dużym wyzwaniem był proces zaimportowania wszystkich aukcji z portalu allegro do systemu e-commerce. W chwili rozpoczęcia prac przez zespół i-systems, marka posiadała na portalu niemal 10.000 trwających aukcji. Znaczną stratą dla firmy byłoby zamknięcie tak popularnych aukcji i tworzenia ich na nowo w serwisie z pomocą nowego systemu e-commerce. Wdrożono więc rozwiązanie, które masowo zaciągało do systemu, wszystkie aukcje z allegro wraz z całą historią, a następnie kontynuowano ich zarządzanie z poziomu systemu e-commerce. W czasie prac deweloperskich, portal allegro wprowadził zmiany. Do dotychczasowego WebAPI, dodano również funkcjonalności REST API i konieczne były kolejne prace nad dostosowaniem systemu do nowych wymagań portalu. Po zakończonym procesie integracji Fabrykacen.pl operuje teraz jednolitym przebiegiem realizacji zamówień z portalu aukcyjnego i systemu e-commerce. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu obu stron oraz znacznej wiedzy klienta o projekcie.

Nowe REST API allegro

Allegro REST API to nowy interfejs programistyczny oparty o architekturę REST. Pozwala on na wymianę informacji między portalem allegro a system e-commerce i stwarza nowe możliwości komunikowania się z portalem. Rozwiązanie to stwarza nowe możliwości sprzedażowe, umożliwia modyfikację ceny w aktualnie trwających aukcjach i pobieranie informacji o warunkach sprzedaży, ułatwiając tym samym codzienną obsługę dużej sprzedaży. Zespół i-systems wraz z przedstawicielami Fabrykacen.pl przygotowali kompletny mechanizm, który umożliwia wdrażanie aktualnych i przyszłych metod, które pojawią się w REST API allegro, aby z powodzeniem wspierać sprzedaż na portalu.

Dzięki efektywnej kooperacji i-systems z firmą klienta, Fabrykacen.pl stała się pionierem funkcjonalności oferowanych przez allegro, opartych o WebAPI i REST API. Ponadto, poprzez dedykowane rozwiązania, dysponuje ona szerokim pakietem narzędzi sprzedażowych. Stworzono rozwiązania polegające na możliwości zarządzania stanami magazynowymi z poziomu karty produktu i listingu produktów w panelu administratora w systemie. Zaprojektowano także narzędzie masowego przypisywania warunków reklamacji, zwrotów i wymian towarów do jednego konta. Zmodernizowano również system płatności. System e-commerce Fabrykacen.pl zintergrowany z portalem allegro jest stale rozwijany i optymalizowany w ramach długofalowej współpracy marki z i-systems. Dzięki temu synchronizacja danych pomiędzy systemem e-commerce a portalem jest sprawniejsza. Na bieżąco następuje również reakcja na kolejne zmiany wprowadzane przez portal aukcyjny.

Nowy wygląd aukcji

Portal allegro w najbliższym czasie będzie wprowadzać nowe zasady publikacji ofert. Zmiany dotyczą wyglądu aukcji, warunków zamieszczanych zdjęć przedmiotów, oddzielenie warunków oferty od opisu przedmiotów oraz obowiązkowych parametrów, które musi posiadać każda aukcja. Modyfikacje mają przynieść korzyść kupującym. Głównym ich celem jest jak największa przejrzystość ofert i uporządkowanie zasobów. Zmiany zostały przygotowane również z myślą o internautach mobilnych, ale podyktowane są także kwestiami bezpieczeństwa. Marka Fabrykacen.pl jest w pełni przygotowana na zmiany wprowadzane przez portal. Jest pierwszym sklepem stworzonym przez i-systems, który ma wprowadzone nowe zasady publikacji ofert. Duże zaangażowanie klienta w projekt pozwoliło i-systems na wdrożenie rozwiązań takich jak: opis aukcji w nowej, zunifikowanej formie wraz z dostosowaniem zmian obowiązujących wobec zdjęć produktów, informacji o produkcie, warunkach zamówienia oraz innych, obowiązkowych elementów. Dodatkowo, dzięki rozwiązaniom opartym o REST API, firma ma również możliwość modyfikacji opisów, layoutu oraz warunków cenowych w trwających aukcjach.

Dzięki stworzeniu dedykowanego systemu e-commerce i jego zaawansowanej integracji z portalem allegro, sklep Fabrykacen.pl znacznie rozwija sprzedaż online, zyskuje zaufanie klientów i jest zawsze krok przed konkurencją.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jeszcze większe bezpieczeństwo z Motorolą Biuro prasowe
2021-04-18 | 14:00

Jeszcze większe bezpieczeństwo z Motorolą

Motorola i Zimperium, światowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa urządzeń mobilnych, poinformowały o nawiązaniu współpracy w celu zapewniania klientom biznesowym najwyższej klasy
IT i technologie Fundusze na cyfryzację polskich urzędów: wiemy kto otrzyma najwięcej
2021-04-16 | 08:00

Fundusze na cyfryzację polskich urzędów: wiemy kto otrzyma najwięcej

Według Umowy Partnerskiej na okres 2021-2027 Polska otrzyma do zagospodarowania około 76 mld euro na programy ogólnokrajowe i regionalne, w tym 72,2 mld euro w
IT i technologie Chaos wywołany przez COVID-19 ułatwił hakerom ataki na chmurowe systemy pocztowe
2021-04-16 | 01:00

Chaos wywołany przez COVID-19 ułatwił hakerom ataki na chmurowe systemy pocztowe

Firma Trend Micro Incorporated, będąca liderem w dziedzinie zabezpieczeń chmury, poinformowała o zablokowaniu 16,7 miliona zagrożeń wysokiego ryzyka rozpowszechnianych za

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Globalna pozycja węgla nie jest zagrożona w najbliższych latach. Popyt napędzają państwa azjatyckie, głównie Chiny i Indie

W ubiegłym roku światowe zapotrzebowanie na węgiel spadło o 5 proc. r/r, najmocniej od II wojny światowej. To w dużej mierze efekt globalnego spowolnienia w przemyśle wywołanego przez COVID-19. W tym roku wraz ze stopniowym powrotem gospodarek do normalności Międzynarodowa Agencja Energii spodziewa się wzrostu popytu na czarny surowiec o 2,6 proc., głównie za sprawą państw azjatyckich. – Energetyka światowa jest oparta na węglu i takie państwa jak Chiny, Indie, Indonezja nie odstąpią od tego najtańszego, najbardziej bezpiecznego nośnika energii. Czyli praktycznie świat poza Unią Europejską będzie nadal opierał swoje systemy energetyczne na tym paliwie – mówi Janusz Olszowski, prezes Górniczej Izby Przemysłowo-Handlowej

Farmacja

Od dziś farmaceuci zyskują nowe uprawnienia. Właścicieli aptek czeka szereg wyzwań

16 kwietnia wchodzi w życie większość zapisów nowej ustawy o zawodzie farmaceuty, która rozszerza uprawnienia tego zawodu. Magister farmacji będzie mógł przeprowadzić z pacjentem wywiad farmaceutyczny, doradzić mu w kwestii przyjmowanych leków, przeprowadzić podstawowe nieinwazyjne badania diagnostyczne i przeszkolić w używaniu prostego sprzętu medycznego, np. glukometru. Otwartą kwestią pozostaje to, kto będzie płacił za opiekę farmaceutyczną jako świadczenie – sam pacjent czy może NFZ. Z kolei dla właścicieli aptek wyzwaniem będzie stworzenie miejsca, gdzie takie konsultacje mogą się odbywać, oraz zapewnienie odpowiednich zasobów kadrowych.

Problemy społeczne

W Polsce co roku przeprowadza się ok. 145 transplantacji serca, ale oczekujących jest trzy razy więcej. Problemem często jest brak zgody rodziny zmarłego

W 2020 roku wykonano 145 operacji transplantacji serca i podobna liczba utrzymuje się od kilku lat. Potrzeby są jednak znacznie większe, bo liczba osób oczekujących na przeszczep to 415 – wynika ze statystyk Poltransplantu. Choć większość Polaków zgadza się zostać dawcą narządów po swojej śmierci, rzadko informują o tym bliskich. – Nawet w 10–20 proc. przypadków rodzina nie zgadza się na przeszczep – wskazuje dr n. med. Zygmunt Kaliciński, transplantolog ze Szpitala MSWiA w Warszawie. Problemami są także nieodpowiednie przygotowanie szpitalnych koordynatorów oraz ich częsta rotacja.

Problemy społeczne

Pandemia ograniczyła aktywność fizyczną dzieci o ponad 30 proc. Wśród najmłodszych rośnie problem nieprawidłowej masy ciała i problemów z kręgosłupem

Już od ok. 20 lat poziom kondycji fizycznej dzieci i młodzieży systematycznie spada, a pandemia jeszcze pogłębiła ten problem. Nauka online, zamknięte szkoły, baseny, sale sportowe i boiska spowodowały, że aktywność fizyczna wśród najmłodszych spadła o 33 proc. – wynika z raportu „Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii”. – Możemy mieć przyrost populacji osób otyłych i z nadwagą, prawdopodobnie zwiększy się także częstotliwość występowania wad postawy i bólu  kręgosłupa – wymienia prof. Bartosz Molik, rektor AWF w Warszawie. Na zdrowie i kondycję dzieci przełożenie może mieć także coraz częściej diagnozowany zespół pocovidowy.