Komunikaty PR

HomeToGo przejmuje największego amerykańskiego konkurenta, Tripping.com

2018-12-06  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Lisiecka
HomeToGo

Perleberger Straße 42a
10559 Berlin
katarzyna.lisiecka|hometogo.de| |katarzyna.lisiecka|hometogo.de
+49 30 208 473 262
https://www.hometogo.pl/
Do pobrania O HomeToGo ( 0.3 MB )

HomeToGo, największa na świecie metawyszukiwarka noclegów - z ponad 15 milionami ofert od ponad 300 dostawców z całego świata - zamknęła najnowszą rundę finansowania i przejęła swojego największego amerykańskiego konkurenta Tripping.com. Łącznie HomeToGo pozyskało ponad 150 milionów dolarów.

Dr Patrick Andrae, CEO i współzałożyciel HomeToGo powiedział w oświadczeniu, „Jestem szczególnie dumny, że HomeToGo przejęło naszego najsilniejszego konkurenta Tripping.com zaledwie trzy lata po wejściu na rynek amerykański. Wciąż jest to sytuacja niecodzienna, że firma technologiczna z Europy przejmuje Przecież nie codziennie firma technologiczna z Europy przejmuje amerykańską firmę o ugruntowanej na rynku pozycji.”

HomeToGo będzie nadal prowadzić Tripping.com jako markę. Jeśli chodzi o HomeToGo, pomimo niedawnych przejęć, firma zwiększyła ponad dwukrotnie wysoki poziom rezerw gotówkowych, dzięki swojej ostatniej rundzie finansowania.

Do obecnych inwestorów HomeToGo należą Insight Venture Partners (lead), Acton Capital Partners, DN Capital i Global Founders Capital. Ostatnio ta grupa powiększyła się również o inwestycje między innymi od Lakestar oraz Princeville Global.

 

O HomeToGo
HomeToGo (www.hometogo.pl) jest największą na świecie, niezależną porównywarką obiektów noclegowych. Z jej pomocą łatwo i szybko porównasz ponad 15 milionów ofert w 200 krajach z ponad 300 portali noclegowych, takich jak: Booking.com, Noclegowo.pl, eDom.pl czy TripAdvisor. Wygodne filtry wyszukiwania pozwalają na wybór zakwaterowania w najlepszej cenie i według indywidualnych preferencji każdego użytkownika. HomeToGo zostało założone w 2014 r. przez Wolfganga Heigla, Dr Patricka Andrae i Nilsa Regge. Do HomeToGo należą również marki CASAMUNDO oraz Tripping.com.  HomeToGo zatrudnia w swojej siedzibie w Berlinie ponad 150 pracowników, a strona jest aktywna w 13 europejskich krajach, w USA, Australii, Brazylii, Meksyku, Rosji, Japonii oraz w Hongkongu. Do inwestorów HomeToGo należą Insight Venture Partners, Lakestar, Princeville Global, DN Capital, Acton Capital Partners, Global Founders Capital, Perpetual Investors oraz Mojo Capital.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router Biuro prasowe
2019-04-19 | 11:00

Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router

Wyjeżdżając na majówkę w góry czy za granicę nie chcemy rezygnować z dostępu do Internetu. Udostępnianie go jest jednak prawdziwym zabójcą baterii w telefonie.
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-04-19 | 01:00

F5 przedstawia Cloud Services – usługi chmurowe

F5 Networks poszerza swoje portfolio chmurowych usług aplikacyjnych. Otwarta na AWS, nowa oferta SaaS dostarczy zoptymalizowane oraz łatwe w użytkowaniu usługi dla programistów i zespołów DevOps. Rozwiązania przeznaczone do
IT i technologie IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze
2019-04-18 | 23:00

IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze

IFS oferuje kompleksowe rozwiązanie ERP dla globalnych przedsiębiorstw, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.