Komunikaty PR

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

2019-11-11  |  01:00
Do pobrania docx ( 0.68 MB )

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione urządzenie, otrzyma zwrot części kwoty wydanej na jego zakup.

W okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2019 r. pierwszych 500 osób, które dokona zakupu drukarek etykiet objętych promocją, otrzyma nagrody pieniężne. Warunkiem uczestnictwa jest zakup urządzeń Brother objętych akcją w jednym z autoryzowanych sklepów, w czasie trwania promocji i co najważniejsze, zarejestrowanie faktury lub paragonu. Zakupione produkty można rejestrować na stronie: www.brother.pl/promocja. Po zapisaniu zgłoszenia w systemie uczestnik otrzyma potwierdzenie rejestracji na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 10 stycznia 2020 r., każde z nich podlega procesowi weryfikacji w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, w ciągu 60 dni na konto użytkownika zostanie przekazana nagroda pieniężna. Każdy uczestnik jest uprawniony do odbioru maksymalnie dwóch nagród.

W promocji „Etykietuj z Brother” mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, dokonujące zakupów w imieniu firmy, jak i klienci indywidualni.

W przypadku uczestników, dla których zakupy urządzeń są dokonywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  1. PT-E110VP – Nagroda Główna 100 zł,
  2. PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł,
  3. PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł.

W przypadku uczestników, dla których urządzenia nie są nabywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  1. PT-E110 – Nagroda Główna 100 zł + Nagroda Dodatkowa 11,11 zł,
  2. PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł + Nagroda Dodatkowa 16,66 zł,
  3. PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł + Nagroda Dodatkowa 22,22 zł.

Pełna treść regulaminu akcji znajduje się na stronie: https://www.brother.pl/-/media/pdf/cee/pl/regulamin_promocji_etykietuj_2019-fin.ashx?la=pl-pl&hash=773968B83F369AF95FBD73061B99D51E32EA05D5

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-01-17 | 13:30

TCL kontynuuje rewolucję w parametrach

    TCL kontynuuje rewolucję w parametrach odbiorników telewizyjnych prezentując na targach CES 2020 nową generację technologii Mini-LED.   Czołowa globalna marka branży TV prezentuje kolejną światową premierę –innowacyjną technologię wyświetlania nowej generacji     LAS VEGAS, 7 stycznia 2020 – TCL Electronics (1070.HK), dominujący gracz globalnej branży TV i wiodąca firma elektroniki użytkowej, zaprezentowała na Targach Elektroniki Użytkowej CES 2020 technologię wyświetlania nowej generacji. Debiutujące rozwiązanie nosi nazwę Vidrian™ Mini-LED.   TCL po raz kolejny staje się liderem globalnych innowacji w obszarze technologii wyświetlania zapewniających wysokiej klasy parametry obrazu. Firma wprowadza właśnie Vidrian Mini-LED: pierwszą na świecie technologię podświetlania obrazu opartą na specjalnie stworzonych, niezależnych strefach z tysiącami mikro żarówek ledowych (Mini-LED), bezpośrednio wtopionych w krystalicznie czyste szklane podłoże. Technologia Vidrian Mini-LED to kolejny krok w podnoszeniu parametrów obrazu w telewizorach LCD LED na niezrównane poziomy kontrastu, lśniącej jasności i niezwykle stabilnej, długotrwałej eksploatacji. W połączeniu z wielkoekranowymi panelami 8K LCD TCL ta wysokoefektywna technologia podświetlania zapewni klientom wspaniałe doświadczenia wizualne, bez względu na poziom oświetlenia pomieszczenia: zarówno podczas oglądania filmów w „kinowych” warunkach w zaciemnionym pomieszczeniu, jak i podczas oglądania ekscytującego meczu w rozświetlonym słońcem salonie. Telewizory TCL z technologią Vidrian Mini-LED to gwarancja niezawodnej jakości obrazu, w każdym pomieszczeniu i o każdej porze.         „Wierzymy, że technologia Mini-LED będzie kształtowała najbliższą przyszłość branży, dlatego TCL podjęło już pionierskie działania, wprowadzając ją do swoich telewizorów” – powiedział Kevin Wang, Prezes TCL Industrial Holdings i TCL Electronics. „Ponieważ TCL nieustannie dąży do zapewnienia widzom na całym świecie coraz lepszych doświadczeń wizualnych, w tym roku jako pierwsi na świecie wprowadzamy technologię Vidrian Mini-LED”.   Klasa sama w sobie W przeciwieństwie do technologii wyświetlaczy starszej generacji, które gorzej sobie radzą w jasnych pomieszczeniach i tracą wydajność przy dłuższej eksploatacji, telewizory TCL z technologią Vidrian Mini-LED zapewniają wyjątkowy kontrast doskonałą jasność bez względu na kąt, pod jakim patrzymy na ekran. Doskonale odpowiedzą na potrzeby zarówno miłośników kina, którzy oczekują precyzyjnego odtwarzania najdrobniejszych szczegółów obrazu, jak i wymagających amatorów gier, którzy poszukują technologii zapewniającej szybką i nieprzerwaną reakcję kolorystyki, kontrastu i jasności. Dzięki połączeniu tafli czystego szkła (o przekątnej 65, 75 cali lub większej) z dziesiątkami tysięcy indywidualnie i precyzyjnie sterowanych maleńkich źródeł światła, uzyskano telewizor o parametrach stanowiących najwyższą klasę.    Światowej klasy technologia wyświetlania TCL może poszczycić się uznawanymi przez innych osiągnięciami w opracowaniu innowacyjnych technologii telewizyjnych, które zachwycają zarówno klientów, jak i  ekspertów. Również w tym roku firma wprowadza absolutną nowość, niezwykle wydajną technologię Vidrian Mini-LED. TCL zainwestowała 8 mld USD w otwartą niedawno, nowoczesną fabrykę paneli, dzięki czemu może samodzielnie i w pełni kontrolować proces projektowania i automatycznej produkcji paneli LCD oraz nowych źródeł podświetlania w technologii Vidrian Mini-LED. W porównaniu z dotychczasowym procesem produkcji diod LED LCD, w którym wykorzystuje się tradycyjną technologię obwodów pasywnych, nowo opracowany przez TCL proces opiera się na bezpośrednim aktywnym nałożeniu obwodów półprzewodnikowych w technice oksydowej, na krystaliczne podłoże. Zapewnia to większą wydajność,  precyzyjniejsze źródło światła i lepszy efekt jasności. Telewizory TCL z technologią Vidrian Mini-LED są cieńsze, mają dłuższy okres eksploatacji, a wyświetlane przez nie obrazy mają ostrzejszy kontrast, głębsze, żywe kolory i większą jasność. Więcej informacji o TCL i innowacyjnym asortymencie elektronicznych produktów do domu, w tym o wysokoefektywnych telewizorach 8K HDR z technologią Vidrian Mini-LED, można zdobyć na stoisku firmy (nr 12930) w Hali Głównej Targów Elektroniki Użytkowej (CES 2020), które odbywają się w dniach 7-10 stycznia br. w Centrum Konferencyjnym w Las Vegas albo na stronie internetowej firmy, pod linkiem: www.tcl.com/ces2020.            
IT i technologie #FreshEnergy od Green Cell na targach CES 2020
2020-01-17 | 01:00

#FreshEnergy od Green Cell na targach CES 2020

Najważniejsze i największe targi elektroniki użytkowej już za nami. Swoją obecność na nich zaznaczył również Green Cell, prezentując trzy nowe produkty. Targi CES (Consumer
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2020-01-16 | 16:21

Drill Deal od Red Dev Studio zmierza na Steam

Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, podpisał kolejną umowę z Ultimate Games, dzięki której swoją premierę na platformie Steam będzie miał symulator platformy wiertniczej Drill

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Utraty danych doświadczyło co piąte małe i średnie przedsiębiorstwo. To dla firmy ryzyko przestoju, a nawet bankructwa

Dane i ich analiza są dziś dla wielu firm podstawą działalności. Ich utrata może oznaczać wysokie koszty, osłabienie zaufania klientów i partnerów oraz niemożność kontynuowania działalności, prowadząc nawet do bankructwa. W Polsce w ubiegłym roku doświadczyło tego 18 proc. małych i średnich firm. Ryzyko utraty danych minimalizuje regularny backup, czyli tworzenie kopii zapasowej, przechowywanej w bezpiecznym miejscu. W razie utraty plików, e-maili czy innych danych kopia zapasowa pozwala przywrócić je w oryginalnej formie. Pojawiają się na rynku nowe, inteligentne modele tworzenia kopii zapasowej, pozwalające odzyskać dane w ciągu kilku minut.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Spory między Skarbem Państwa a inwestorami coraz częściej kończą się ugodą. W zdecydowanej większości wygrywa jednak państwo

Spory publiczno-prywatne najczęściej pojawiają się przy okazji inwestycji infrastrukturalnych i są efektem opóźnień w realizacji kontraktu albo nieprecyzyjnej umowy. Co roku jest ich ok. 3 tys., a w 90 proc. przypadków kończą się sądową wygraną Skarbu Państwa. Rośnie jednak liczba sporów rozwiązywanych w drodze ugody – w ubiegłym roku było ich 84, o łącznej wartości roszczeń sięgającej 1,5 mld zł. Zarówno urzędnicy, jak i przedsiębiorcy coraz częściej widzą korzyść w mediacjach i zawieraniu ugód – zwłaszcza że prawo temu sprzyja, a jeszcze większe możliwości w tym zakresie stworzy od 2021 roku nowe Prawo zamówień publicznych. Barierą pozostaje jednak wciąż pokutujące, zwłaszcza wśród urzędników, przekonanie, że bezpieczniej iść do sądu.

Finanse

Inwestowanie społecznościowe zdobywa w Polsce rosnącą popularność. Warszawska giełda widzi w nim potencjał

Crowdinvesting – odmiana crowdfundingu – to forma inwestowania społecznościowego, w której w zamian za wsparcie inwestor otrzymuje określone prawa majątkowe czy własnościowe spółki. Jest szczególnie atrakcyjnym sposobem na pozyskiwanie kapitału dla małych spółek i start-upów. W Polsce zdobywa coraz większą popularność, choć wciąż daleko nam do rozwiniętych rynków, takich jak Wielka Brytania czy Skandynawia. Potencjał w crowdinvestingu dostrzega jednak warszawska giełda, która chce rozwijać ten rynek i uruchomiła dedykowany mu program.

Transport

Konsumenci czekają na uruchomienie dopłat do elektrycznych aut. Rozszerzenie ich na firmy mogłoby trzy razy mocniej rozpędzić rynek

Dopłaty do zakupu samochodów elektrycznych finansowane z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu mają stymulować rozwój elektromobilności w Polsce. W najbliższych miesiącach z rządowego wsparcia będą mogły skorzystać jedynie osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej. Nabór wniosków, który zaplanowano na pierwszy kwartał 2020 roku, nie uwzględnia rynku flotowego. Wprawdzie rozporządzenie obejmujące przedsiębiorców już zostało przyjęte, ale warunki proponowanego wsparcia będą raczej zniechęcać firmy do korzystania z dopłat, a to właśnie one realizują 70 proc. zakupów nowych aut.