Komunikaty PR

Jesienna promocja cash-back na drukarki etykiet Brother

2019-11-11  |  01:00
Do pobrania docx ( 0.68 MB )

Brother uruchamia jesienną promocję cash-back „Etykietuj z Brother”. Pierwszych 500 klientów, którzy od 1 listopada 2019 r. do końca roku zakupi wybrane drukarki etykiet Brother, a następnie zgłosi  zakupione urządzenie, otrzyma zwrot części kwoty wydanej na jego zakup.

W okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2019 r. pierwszych 500 osób, które dokona zakupu drukarek etykiet objętych promocją, otrzyma nagrody pieniężne. Warunkiem uczestnictwa jest zakup urządzeń Brother objętych akcją w jednym z autoryzowanych sklepów, w czasie trwania promocji i co najważniejsze, zarejestrowanie faktury lub paragonu. Zakupione produkty można rejestrować na stronie: www.brother.pl/promocja. Po zapisaniu zgłoszenia w systemie uczestnik otrzyma potwierdzenie rejestracji na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.

Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 10 stycznia 2020 r., każde z nich podlega procesowi weryfikacji w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, w ciągu 60 dni na konto użytkownika zostanie przekazana nagroda pieniężna. Każdy uczestnik jest uprawniony do odbioru maksymalnie dwóch nagród.

W promocji „Etykietuj z Brother” mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, dokonujące zakupów w imieniu firmy, jak i klienci indywidualni.

W przypadku uczestników, dla których zakupy urządzeń są dokonywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  1. PT-E110VP – Nagroda Główna 100 zł,
  2. PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł,
  3. PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł.

W przypadku uczestników, dla których urządzenia nie są nabywane w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą, kwoty zwrotu wynoszą:

  1. PT-E110 – Nagroda Główna 100 zł + Nagroda Dodatkowa 11,11 zł,
  2. PT-E300VP – Nagroda Główna 150 zł + Nagroda Dodatkowa 16,66 zł,
  3. PT-E550WVP – Nagroda Główna 200 zł + Nagroda Dodatkowa 22,22 zł.

Pełna treść regulaminu akcji znajduje się na stronie: https://www.brother.pl/-/media/pdf/cee/pl/regulamin_promocji_etykietuj_2019-fin.ashx?la=pl-pl&hash=773968B83F369AF95FBD73061B99D51E32EA05D5

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Profesjonalne call center dla każdej firmy – rozwiązanie Salesforce Cloud Voice Biuro prasowe
2020-08-03 | 12:37

Profesjonalne call center dla każdej firmy – rozwiązanie Salesforce Cloud Voice

Salesforce ogłosił dostępność usługi Service Cloud Voice z Amazon Connect. Zapowiedziana na targach Dreamforce 2019 usługa Service Cloud Voice po raz pierwszy łączy w jedno: 
IT i technologie Czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie paragonów?
2020-08-03 | 01:00

Czego można dowiedzieć się o konsumentach na podstawie paragonów?

Drugi kwartał roku był dużym wyzwaniem dla wielu sklepów i sieci handlowych, które niemal z dnia na dzień straciły swoich klientów na skutek pandemii koronawirusa. Teraz
IT i technologie Branża e-commerce wkracza na Beesfund!
2020-07-31 | 09:25

Branża e-commerce wkracza na Beesfund!

Platforma equity crowdfundingowa Beesfund umożliwia zainwestowanie w przedsiębiorstwa, które tworzą innowacyjne produkty i narzędzia o szerokim spektrum zastosowania. Teraz grono

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Handel

16 proc. internautów robi zakupy spożywcze w sieci. Podczas pandemii stały się one możliwe niemal w całej Polsce

Żywność to jedna z kategorii zakupów internetowych, która najmocniej zyskała w czasie lockdownu. Zgodnie z badaniem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej zakupy spożywcze w sieci robi 16 proc. internautów, czyli o 6 pkt proc. więcej niż rok temu. Dzięki pandemii zakup artykułów żywnościowych bez wychodzenia z domu jest już możliwy nie tylko w dużych miastach. – Polacy stali się społeczeństwem cyfrowym i pokochali zakupy w internecie. Nawet po lockdownie kupują w e-sklepach, głównie ubrania, elektronikę i artykuły wyposażenia domu – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. 

Prawo

Podgrzewanie tytoniu mniej szkodliwą alternatywą dla palenia. Najnowsza decyzja amerykańskiej agencji FDA może być przełomowa dla palaczy

Branża tytoniowa od dekady rozwija nowatorskie rozwiązania dla palaczy, które mają być mniej szkodliwą alternatywą dla tradycyjnych papierosów. Coraz więcej państw bierze ten rozwój pod uwagę i rozważa zmianę podejścia regulacyjnego, zakładając, że dzięki niższej toksyczności produkty nowego typu mogą ograniczyć koszty i szkody społeczne związane z paleniem. To stanowisko potwierdziła niedawno amerykańska Agencja ds. Żywności i Leków (FDA), która zarejestrowała podgrzewacz tytoniu IQOS jako produkt tytoniowy o zmodyfikowanym ryzyku i uznała go za „właściwy dla promocji zdrowia publicznego”.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Polityka

Sytuacja związana z koronawirusem potęguje niezadowolenie społeczne. Możemy mieć do czynienia z falą protestów na całym świecie

– W najbliższym czasie czeka nas fala niezadowolenia społecznego i protestów. Wydaje mi się, że politycy w skali globalnej źle rozegrali sytuację z koronawirusem – mówi Jacek Purski z Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego. Widać to już w Stanach Zjednoczonych, gdzie do masowych protestów na tle rasowym, które przybierają formę zamieszek, dochodzą jeszcze napięcia społeczne związane z trudną sytuacją gospodarczą oraz krytyczną postawą wobec władz.

Prawo

Pracodawca nie może pytać pracownika o kierunek wakacyjnego wyjazdu. W uzasadnionych przypadkach pracownik sam powinien o tym poinformować

Tylko co trzeci Polak wyjedzie w tym roku na urlop, a zdecydowana większość zamierza spędzić go w kraju. Wielu z nich musiało zrewidować swoje wakacyjne plany, które mieli na początku roku. Pandemia SARS-CoV-2 zmieniła nie tylko to, lecz także ilość czasu wolnego. Tarcza antykryzysowa 4.0 wpłynęła na sposób naliczania dni urlopowych, przy okazji dając pracodawcom nowe uprawnienia, m.in. możliwość wysłania pracownika na zaległy urlop nawet bez jego zgody i oddelegowania go do pracy zdalnej po powrocie z wakacji. Generalnie pracodawca nie ma jednak prawa żądać od pracownika podania destynacji wyjazdu.