Lime kończy sezon w większości polskich miast
Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, podsumowuje kolejny, udany sezon działalności w polskich miastach. E-hulajnogi Lime będą wciąż dostępne do wypożyczenia w Warszawie, Pruszkowie, Piasecznie i Legionowie.
W sezonie 2024 Lime dysponował flotą 23 tys. pojazdów dostępnych w wielu miastach Polski. Firma zintensyfikowała swoją działalność nad morzem poprzez zwiększenie dostępności w popularnych kurortach oraz współpracę ze znanymi festiwalami muzycznymi. Dzięki użytkownikom e-hulajnóg amerykańskiej marki, emisja CO2 została zredukowana o 340 t.
„Z początkiem grudnia oficjalnie zakończyliśmy główny sezon działalności Lime w Polsce. Nasze hulajnogi z większości miast zostały dostarczone do magazynu, aby mogły przejść gruntowny serwis i zostać odpowiednio przygotowane do kolejnego sezonu. W porównaniu do poprzednich lat, w tym roku zdecydowaliśmy jednak, aby nasze pojazdy pozostały na okres zimowy w Warszawie, Pruszkowie, Legionowie oraz Piasecznie. Ta decyzja jest odpowiedzią na informacje od naszej społeczności, która wyrażała chęć podróżowania hulajnogami także w okresie zimowym. Obserwujemy duży wzrost stałych użytkowników korzystających z naszej usługi, dzięki atrakcyjnej ofercie minutowych karnetów, których koszt jest znacznie bardziej atrakcyjny w porównaniu do standardowego cennika” – komentuje Andrzej Malinowski, Operations Manager, Lime Polska.
Wiosną przyszłego roku Lime planuje stopniowo zwiększyć dostępność oferowanych usług. Ponadto użytkownicy hulajnóg Lime w Warszawie, od początku listopada mają możliwość korzystania z pojazdów nowej generacji (Gen4). Nowoczesne hulajnogi charakteryzują się większym komfortem jazdy po nierównościach, poprawą stabilności oraz mniejszą awaryjnością. Dodatkową zaletą nowej floty są wymienne baterie. Umożliwi to firmie bardziej efektywną obsługę hulajnóg, a to natomiast przełoży się na jeszcze większą redukcję poziomu emisji CO2.
„Sezon 2024 r. był dla nas przełomowy jeśli chodzi o wiele aspektów. Jesteśmy dumni z wdrożenia nowoczesnych hulajnóg Gen4, dzięki którym zapewnimy naszej społeczności jeszcze większy komfort z podróżowania pojazdami Lime. Wiosną zrealizowaliśmy także projekt artystyczny z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu, który wzbudził duże zainteresowanie wśród studentów, a także mieszkańców miasta. Byliśmy partnerem znanych festiwali muzycznych i ułatwialiśmy użytkownikom bezpieczne dotarcie oraz powrót z tych wydarzeń. Dziękujemy wszystkim, którzy w minionym sezonie korzystali z naszej usługi, a mieszkańców stolicy i okolic oraz odwiedzających Warszawę turystów zachęcamy do korzystania z naszych pojazdów zimą” – dodaje Andrzej Malinowski.
Sezon 2024 – kluczowe statystyki:
- Liczba miast – ok. 50
- Łączny, pokonany dystans od początku sezonu – ponad 6,3 mln km
- Zredukowana ilość emisji CO2 – 340 t
- Uniknięte podróże samochodem – prawie 1 mln
- Liczba użytkowników Lime od początku działalności w Polsce – ponad 3 mln
MOVA rozpoczęła świąteczną promocję - flagowe roboty sprzątające nawet 31% tanie
Przygotuj się na święta z kolorowymi niezbędnikami od Fresh 'n Rebel
Motorola zapowiada smartfony w kolorze roku 2025 Pantone
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.