MC600 - nowy mobot od MiR i UR
Mobile Industrial Robots (MiR) wprowadziło na rynek mobilnego robota współpracującego MC600, będącego najnowszą pozycją na rosnącej liście certyfikowanych produktów MiR Go. Zdolny do obsługi ładunków o masie do 600 kg, MC600 łączy mobilną bazę robota MiR600 z ramieniem robota współpracującego UR20 lub UR30 od Universal Robots (UR), aby automatyzować złożone procesy w środowiskach przemysłowych. Bazując na sukcesie mniejszego MC250, MC600 oferuje wszechstronny system do obsługi cięższych przedmiotów i automatyzacji zadań takich jak paletyzacja, przenoszenie kartonów i obsługa maszyn. Powiększony zasięg UR20 umożliwia MC600 wykonywanie zadań w miejscach dotychczas niedostępnych dla mniejszych robotów współpracujących, zwiększając produktywność w różnych zastosowaniach przemysłowych.
Globalny rynek mobilnych robotów współpracujących ma rosnąć o 46% rocznie do 2030 roku, napędzany potrzebą bardziej efektywnych i elastycznych rozwiązań automatyzacyjnych. Według Jean-Pierre'a Hathouta, prezesa MiR, MC600 jest doskonale przygotowany do sprostania temu zapotrzebowaniu, oferując firmom sprawdzony, bezpieczny i gotowy do wdrożenia system zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania, powtarzalności i wsparciu technicznym. Dla firm poszukujących skalowalnej automatyzacji, MC600 zapewnia efektywność operacyjną i długoterminową niezawodność.
- Integrując 'nogi' robota mobilnego z 'ramionami' robota współpracującego, MC600 rozwiązuje wiele wyzwań związanych z automatyzacją procesów, takich jak paletyzacja i obsługa maszyn za pomocą jednego systemu – powiedział Jean-Pierre Hathout. – Podczas gdy niektóre firmy eksperymentowały z humanoidalnymi robotami lub niestandardowymi mobilnymi robotami współpracującymi do takich zadań, ich zastosowanie w przemyśle pozostaje ograniczone. MC600 jest gotowy już dziś, aby bezpiecznie stawić czoła tym złożonym wyzwaniom automatyzacji.
MC600 znacznie zwiększa produktywność dzięki pracy z minimalnymi przestojami, obsługując wiele maszyn i wykonując zadania związane z obsługą materiałów, jednocześnie umożliwiając pracownikom pracę przy zadaniach o wyższej wartości. Ponadto, przejmując transport ciężkich ładunków, MC600 znacząco poprawia ergonomię, zmniejszając obciążenie fizyczne personelu i zwiększając bezpieczeństwo w miejscu pracy.
2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025?
F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3
Premiera: Cooler Master prezentuje serię MasterFrame
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.