Komunikaty PR

Nowoczesny e-commerce z wyjątkowymi kosmetykami - horex.pl

2018-03-01  |  09:30
Biuro prasowe

Polskie przedsiębiorstwa widzą, jaki wielki potencjał ma e-commerce. Rynek staje się coraz bardziej zatłoczony w marki konkurencyjne i niełatwo jest zaistnieć nowym brandom. W 2013 roku, w kraju nad Wisłą, funkcjonowało około 12 000 sklepów internetowych. Obecnie to ponad 25 000 systemów sprzedaży online. Aby zyskać lojalne grono klientów i odnieść sukces w sprzedaży internetowej, trzeba posiadać ciekawy pomysł, zainwestować w nowoczesne oprogramowanie i mieć niegasnącą motywację do stałego rozwoju systemu e-commerce. Taką właśnie marką jest horex.pl.

Firma horex.pl skierowana jest do osób szukających w sieci wysokojakościowych i ekologicznych produktów z branży beauty & health. Obecnie sklep internetowy Horex.pl oferuje ponad 25 000 kosmetyków polskich i zagranicznych marek. Nowoczesny sklep online umożliwia zakupienie zarówno ekskluzywnych i rzadko dostępnych kosmetyków, jak i produktów pielęgnacyjnych sprawdzonych producentów. Klienci podczas zamawiania produktów makijażowo-pielęgnacyjnych, idealnie dopasowanych do specyfiki skóry, mogą także zakupić artykuły gospodarstwa domowego, a już wkrótce również zdrową żywność, zioła i suplementację diety.

Firma, od samego początku, nastawiona jest na długofalowy rozwój systemu sprzedaży, który pozwoli na wdrożenie skrojonych na miarę rozwiązań. Jest to niezwykle istotne, ponieważ marka pragnie budować aktywną relację z klientami poprzez: porady ekspertów, rekomendacyjny charakter czy możliwość dodania przez klienta fotografii z produktem zakupionym w sklepie horex.pl. To właśnie nieograniczone możliwości rozwoju i dopasowanie pod indywidualne potrzeby zdecydowały o wyborze dostawcy oprogramowania. Za wszelkie prace wdrożeniowe odpowiadała firma i-systems.

System sprzedaży horex.pl tworzony był w CI. Ciągła integracja to jedna z dwunastu praktyk programowania ekstremalnego, pojegająca na częstym łączeniu prac zespołu programistycznego poprzez włączenie ich do repozytorium. Cechą CI są automatyczne testy, przeprowadzane natychmiast po wprowadzeniu zmiany. Dla marek, wdrożenie sklepu internetowego w CI oznacza szybszy Time to Market oraz dostęp do zawsze aktualnej wersji systemu.

Pełna integracja z hurtownią

System e-commerce horex.pl został w pełni zintegrowany z jedną z największych na terenie Polski południowo-wschodniej hurtownią, posiadającą w swojej ofercie produkty najbardziej znanych marek kosmetycznych. Integracja systemów pozwoliła na pobieranie z hurtowni wszelkich danych produktowych oraz stanów magazynowych. Zazwyczaj system e-commerce tego typu dane pobiera z systemu ERP, jednak w tym przypadku nie było takiej potrzeby. System e-commerce horex.pl umożliwia bowiem wystawienie dokumentów księgowych, takich jak faktury czy korekty do faktur. Ponadto, umożliwia nadawanie marży na zakupione w hurtowni produkty. Administrator systemu może ustalić wysokość marży automatycznie na całą kategorię np. kremy do twarzy lub, chcąc zrobić ciekawą promocję, na pojedynczy produkt.

Co ciekawe, po dokonaniu przez klienta zamówienia w sklepie internetowym horex.pl, informacja wysyłana jest do hurtowni, która zajmuje się przygotowaniem oraz wysyłką zamówienia. Ten model logistyczny nazywa się dropshippingiem. Z roku na rok zyskuje on na popularności, także wśród dużych marek.

Firma horex.pl umożliwia swoim klientom wiele sposobów dostarczenia zamówienia. Dla osób, które nie mają możliwości oczekiwania na kuriera i wolą same odebrać produkt w dogodnym dla siebie miejscu i czasie, firma oferuje wysyłkę paczki do wybranego przez klienta kiosku Ruchu lub stacji paliw Orlen.

Miejsce zakupu i zdobywania wiedzy

Firmie horex.pl zależało na wdrożeniu sklepu internetowego, pozwalającego w sposób komfortowy zakupić ulubione kosmetyki, a jednocześnie będącego miejscem, w którym klientki otrzymają wartościowe informacje na temat najlepszych marek z branży beauty & health. Dużą uwagę skupiono więc na części wizualnej oraz stworzeniu nowoczesnego logotypu marki. Te prace również powierzono i-systems.

Oferta asortymentowa sklepu online zaprezentowana została w formie kafli, w których pierwsze trzy zawsze przedstawiają czasową ofertę promocyjną. Na kaflach widoczny jest zegar pokazujący ile zostało do zakończenia specjalnej oferty. Użytkownikowi sklepu wraz z przewijaniem zawartości ekranu pojawiają się kolejne produkty. Karty poszczególnych produktów wyświetlają się w oknach dialogowych, dzięki czemu klient zawsze porusza się w obrębie sklepu, bez niepotrzebnego otwierania nowych kart przeglądarki. Karta produktowa może zawierać nie tylko wysokiej jakości fotografie, ale również video i opinie klientów oraz zdjęcia klientów, którzy korzystają z danego asortymentu. Sklep internetowy horex.pl wyposażony został także w leksykon zawierający opisy m.in.: producentów, ciekawych zabiegów pielęgnacyjnych czy serii kosmetyków.

Plany na dalszy rozwój

Firma horex.pl przy współpracy z i-systems, nadal aktywnie rozwija system e-commerce. Na podstawie przeprowadzanych audytów, wdrażane są funkcjonalności, dopasowane do specyfiki firmy. W najbliższych planach marki jest m.in.: nawiązanie współpracy z partnerami afiliacyjnych, wdrożenie inteligentnego systemu rekomendacji oraz uruchomienie programu lojalnościowego. W kolejnych etapach uruchomione zostaną rozbudowane listy życzeń oraz aplikacja “stwórz własny zestaw”.

System e-commerce dostępny jest pod adresem: horex.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2021-01-15 | 11:00

Usługa danych w chmurze to przyszłość dla nowoczesnych przedsiębiorstw

Przetwarzanie danych w chmurze zyskuje na popularności wśród małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając wielu firmom dostęp do oprogramowania użytkowego za pośrednictwem szybkiego łącza internetowego, bez konieczności
IT i technologie Lodówka z komorą próżniową – ciesz się do 8 razy dłużej świeżością swojej żywnoś
2021-01-14 | 13:30

Lodówka z komorą próżniową – ciesz się do 8 razy dłużej świeżością swojej żywnoś

Przechowywanie próżniowe – lepszy smak i dłuższa świeżość produktów Każdy z nas często zastanawia się w jaki sposób przechowywać produkty tak, aby
IT i technologie Kolejny rekord inwestycji w start-upy. Czy branża przekroczy 2 mld zł?
2021-01-14 | 13:30

Kolejny rekord inwestycji w start-upy. Czy branża przekroczy 2 mld zł?

Analitycy są zgodni — rok 2020 był rekordowy pod względem inwestycji w młode spółki technologiczne. Krajowy rynek start-upów to kapitał na poziomie co najmniej 1,5 mld

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Dostawy szczepionek do państw UE ruszą pełną parą w II kwartale. Wtedy może pojawić się problem z wydolnością systemu szczepień

Komisja Europejska zakontraktowała do tej pory w sumie 2,3 mld dawek szczepionek na COVID-19 od sześciu firm farmaceutycznych. Jeżeli rozmowy z dwoma kolejnymi zakończą się podpisaniem umów, ta liczba jeszcze wzrośnie. – UE już w tej chwili ma dużo więcej dawek, niż sama potrzebuje – mówi dyrektor Przedstawicielstwa KE w Polsce, dr Marek Prawda. Dostawy mają ruszyć w pełni w II kwartale br., ale niektóre kraje się niecierpliwią i prowadzą z producentami indywidualne rozmowy dotyczące zakupu dodatkowych szczepionek. Jak podkreśla ekspert, te negocjacje nie mogą w żaden sposób ograniczać wywiązywania się z dostaw  w ramach unijnego programu.

Problemy społeczne

Na Podhalu kryzys z branży turystycznej rozlewa się na inne branże. Część przedsiębiorców zamierza działać mimo obostrzeń

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40 proc. turystów mniej niż przed rokiem, a największą bolączką jest zamknięcie turystyki w sezonie zimowym. Rządowe tarcze nie obejmą wszystkich poszkodowanych, co powoduje, że kryzys zaczyna się już rozlewać na inne branże. – Doszliśmy do takiego momentu, gdzie jest tylko frustracja, bunt i nieposłuszeństwo. Może się okazać, że faktycznie część biznesów otworzy się mimo obostrzeń – mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Finanse

Fundusze liczą na okazje do inwestowania w branżach dotkniętych kryzysem. Ich aktywność rośnie, ale prawie połowa spodziewa się mniejszych budżetów na inwestycje

90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację. 66 proc. określą ją jako stabilną, a 24 proc. spodziewa się poprawy – wynika z badania „Barometr branży Private Equity i Venture Capital”. W 2021 rok wchodzą z ostrożnym optymizmem. – Inwestorzy oceniają, że ten rok będzie szansą na zakup spółek po dobrych cenach, które zostały skorygowane podczas pandemii, albo na sprzedaż firm, które nie zostały dotknięte kryzysem – informuje Piotr Dalak z JP Weber, współautor raportu.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.