Komunikaty PR

Premiera: Cooler Master prezentuje serię MasterFrame

2024-12-06  |  14:01
Biuro prasowe

Cooler Master, jeden z czołowych producentów komponentów komputerowych i peryferiów dla graczy, zaprezentował dziś nową linię obudów MasterFrame. Seria ta ma zrewolucjonizować podejście do budowy komputerów osobistych, łącząc w sobie wysoką funkcjonalność z możliwościami personalizacji.

Nowa linia produktów będzie dostępna w dwóch wariantach konstrukcyjnych – z aluminium: MasterFrame 400, 600 i 800 oraz modele wykonane ze stali: MasterFrame 300 i 500. Głównym wyróżnikiem serii jest innowacyjna konstrukcja typu exo-structure, która ma zapewnić nie tylko świetną cyrkulację powietrza, ale także bezprecedensową łatwość dostępu do komponentów. 

W premierowej serii MasterFrame szczególnie warto podkreślić dynamiczną adaptację - obudowy zostały zaprojektowane, aby sprostać zmieniającym się potrzebom. Dzięki temu mogą one obsługiwać konfiguracje modułowe i szeroką gamę platform sprzętowych, od systemów kompaktowych po konstrukcje pełno-wieżowe.

"W Cooler Master zawsze wierzyliśmy, że technologia powinna inspirować do kreatywności" - komentuje Jimmy Sha, CEO Cooler Master. "Seria MasterFrame to nie tylko produkt - to manifestacja naszej pasji do innowacji i rzemiosła, zgodna z filozofią 'Make It Yours'." 

Seria MasterFrame wyróżnia się modułową konstrukcją, która pozwala użytkownikom na dostosowanie wielkości obudowy do własnych potrzeb, a system wymiennych paneli daje szerokie możliwości personalizacji wyglądu. Producent postawił na innowacyjną architekturę, która gwarantuje doskonałą wentylację, a przemyślana konstrukcja umożliwia montaż różnorodnych konfiguracji chłodzenia, co z pewnością docenią entuzjaści składający wydajne zestawy komputerowe. 

Nowa seria MasterFrame ma trafić do sprzedaży w przyszłym roku. Prognozowane ceny obudów zaczynają się od 199,99 USD, co plasuje je w segmencie premium.

Więcej szczegółów na temat serii MasterFrame, w tym dokładne specyfikacje poszczególnych modeli, można znaleźć na oficjalnej stronie producenta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025? Biuro prasowe
2024-12-10 | 13:25

2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025?

Artykuł napisany przez Maryam Sabour, Head of Business, AR Headsets w Niantic. Rozszerzona rzeczywistość przez lata była rozwijana w cieniu innych technologii, ale teraz nadszedł czas, by
Technologie F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3
2024-12-09 | 10:05

F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3

F5 ogłasza premierę BIG-IP Next dla Kubernetes – innowacyjnego rozwiązania dedykowanego dla dostawców usług i przedsiębiorstw, które zmienia sposób zarządzania
Technologie Składany smartfon nubia Flip 5G w mikołajkowej promocji
2024-12-05 | 12:00

Składany smartfon nubia Flip 5G w mikołajkowej promocji

Z okazji Mikołajek marka nubia przygotowała dla swoich klientów wyjątkowy prezent! Od 5 do 12 grudnia 2024 r. składany smartfon nubia Flip 5G można kupić w wyjątkowej cenie: 1999 zł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.