Komunikaty PR

RTB House otwiera Creatives Lab

2019-02-21  |  01:00
Biuro prasowe

RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera– Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.

RTB House stale pracuje nad udoskonalaniem swojej flagowej technologii retargetingowej, opartej na deep learningu, jak również nad rozwiązaniami w innych obszarach RTB, takich jak kreacje, które w dużym stopniu determ inują wyniki kampanii. Jednak ich efektywność opiera się nie tylko na algorytmach sztucznej inteligencji, ale również na ludzkiej ekspertyzie dotyczącej aspektów, takich jak spójność z brand bookiem firmy, czy linią graficzną poszczególnych kampanii. Aby zaoferować klientom najlepsze oraz najbardziej innowacyjne rozwiązania w tej dziedzinie, firma RTB House otwiera Creatives Lab. Do głównych zadań nowej jednostki należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej dostosowane do potrzeb klientów w zakresie brandingu. Oprócz własnych projektów, Creatives Lab będzie współpracować również przy projektach prowadzonych przez AI Marketing Lab – jednostkę otwartą przez RTB House w maju 2018 roku, zajmującą się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu-technologii.

„Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab. Jako partner dla naszych klientów, chcemy oferować produkty i dodatkowe usługi, które nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale również będą przynosić im długotrwałe korzyści i cechować się najwyższą jakością.” – podkreśla Grzegorz Kłapkowski, Operational Manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

Uruchomienie Creatives Lab to kolejny przełomowy krok, który wzmacnia ofertę RTB House. W 2017 roku firma z powodzeniem wdrożyła deep learning we wszystkie moduły wspierające efektywność kampanii reklamowych. W maju 2018 roku został otwarty AI Marketing Lab - dział ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu, oddzielony od głównego działu R&D, który skupia się na technologii retargetingowej. Niedawno AI Marketing Lab rozpoczęło fazę testów 3 nowych projektów: Snippets, Full-page recommendations, a także Social Banners. Ponieważ innowacje te są ściśle związane z kreacjami, ich dalszy rozwój będzie prowadzony wspólnie przez Creatives Lab i AI Marketing Lab. Na początkowym etapie zespół Creatives Lab będzie się składał z doświadczonych grafików, programistów i analityków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-03-19 | 13:00

F5 przejmuje NGINX

Połączenie środowisk NetOps i DevOps dzięki stałym usługom aplikacyjnym we wszystkich środowiskach F5 – światowy lider usług aplikacyjnych w środowiskach multi-cloud ogłasza przejęcie NGINX – lidera w dostarczaniu
IT i technologie CEO Huawei dziękuje rządowi USA za głośną reklamę firmy
2019-03-19 | 12:00

CEO Huawei dziękuje rządowi USA za głośną reklamę firmy

Argumentował to tym, że Huawei w USA pełni małą rolę zarówno na rynku sieciowym, jak i komórkowym. Z powodu niewielkiej sprzedaży i małej obecności na rynku konsumenci nie
IT i technologie Polacy przyśpieszają cyfrową transformację amerykańskich firm
2019-03-19 | 11:18

Polacy przyśpieszają cyfrową transformację amerykańskich firm

Grape Up, polska firma specjalizująca się w technologiach cloud native oraz w podejściu DevOps w produkcji oprogramowania, zrealizowała projekt dla Cincom Systems, wiodącego dostawcy usług

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Telekomunikacja

Sieć 5G pozwoli na rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Wymaga to jednak pilnych zmian w prawie oraz w sposobie wykorzystywnia danych przez firmy

Zbyt rygorystyczne normy pola magnetycznego, konieczność uporządkowania zakresu częstotliwości, żeby móc je alokować do 5G, oraz przygotowanie polskich przedsiębiorstw do tego, żeby były w stanie w pełni z tej technologii korzystać, to obecnie największe bariery dla rozwoju sieci 5G w Polsce – uważa Wojciech Pytel, członek rady nadzorczej Polkomtela i Netii. Jak podkreśla, firmy muszą przede wszystkim zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla ich rozwoju mają dane i nauczyć się je lepiej wykorzystywać. – Także klient musi zrozumieć, że wchodzimy w nowy świat, który jest bardzo mocno zrobotyzowany – dodaje Wojciech Pytel. 

Prawo

Liczba mikroprzedsiębiorców w Polsce rośnie z roku na rok. Blisko połowa dobrze ocenia swoją sytuację

W Polsce na tysiąc mieszkańców przypada średnio 58,6 mikrofirm. Stanowią 96 proc. wszystkich przedsiębiorstw, a 2/3 z nich to firmy jednoosobowe. Choć zwracają uwagę na uciążliwe bariery w prowadzeniu działalności – wysokie podatki, rosnące koszty zatrudnienia oraz konkurencję ze strony przedsiębiorstw działających w szarej strefie, to blisko połowa ocenia swoją sytuację finansową jako dobrą. Ogólnie nasz mikroprzedsiębiorca ma się całkiem nieźle i oby tak dalej – ocenia Katarzyna Dębkowska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.