Składany smartfon nubia Flip 5G w mikołajkowej promocji
Z okazji Mikołajek marka nubia przygotowała dla swoich klientów wyjątkowy prezent! Od 5 do 12 grudnia 2024 r. składany smartfon nubia Flip 5G można kupić w wyjątkowej cenie: 1999 zł zamiast 2499 zł. To aż 500 zł oszczędności na jednym z najciekawszych urządzeń w portfolio marki!
Smartfon nubia Flip 5G wyróżnia się ikonicznym designem z okrągłym ekranem OLED i składanej konstrukcji. Urządzenie oferuje składany ekran OLED 6,9 cala o rozdzielczości 2790 x 1188 pikseli i odświeżaniu 120 Hz, co zapewnia wyjątkową jakość obrazu. Za zdjęcia odpowiada system 50 Mpix wspierany przez funkcje bokeh, selfie 16 Mpix oraz możliwość nagrywania w 4K. Procesor Snapdragon 7 Gen 1 z 8 GB RAM gwarantuje płynną pracę, a bateria 4310 mAh z szybkim ładowaniem 33W zapewnia całodzienną wygodę użytkowania. To idealny wybór dla miłośników innowacji i stylu.
nubia Flip 5G to nie tylko stylowy design i innowacyjne rozwiązania, ale także doskonała okazja, by podarować sobie lub bliskim odrobinę technologicznej magii w te święta!
Promocja obowiązuje w oficjalnym sklepie ZTEshop.pl oraz w Strefie marki ZTE na Allegro.
Kompetencje przyszłości – jak przygotować specjalistów do rynku pracy który nadejdzie?
2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025?
F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.