Komunikaty PR

Strefa Ricoh na Hunkeler Innovationdays 2019

2019-02-11  |  15:10

Podczas Hunkeler Innovationdays 2019 w strefie Ricoh zaplanowano szereg prezentacji, które pokażą możliwości najnowszych systemów na papier ciągły i cięty. Na HID zostanie po raz pierwszy zaprezentowany publicznie system Pro™ VC70000 z nową, innowacyjną technologią suszenia.

Co zaplanowano na stoisku Ricoh?

Na Ricoh Pro™ VC70000 zostanie zrealizowany:

  • Druk przewodnika turystycznego po Lucernie (100m/min) na powlekanym papierze offsetowym Stora Enso Lumi Silk o gramaturze 150 g/m², z wykończeniem w trybie offline przez broszurownicę firmy Hohner.
  • Niski nakład albumu „Wild about Twickenham” wydrukowany na Stora Enso LumiArt o gramaturze 150 g/m², z szyciem w trybie offline przez niciarkę Meccanotecnica.
  • 4-stronicowy direct mailing w formacie A4, z trzema odrywalnymi i personalizowanymi kuponami. Media: Stora Enso Lumi Silk, o gramaturze 150 g/m². Wykańczanie odbędzie się na modułach Hunkeler i Horizon.

Na stoisku zostaną również zaprezentowane broszury wydrukowane na systemie na papier ciągły Pro™ VC70000 (Arctic G-Print, o gramaturze 100 g/m²; prędkość druku 150 m/min) przez firmę Zalsman, w której dokonano pierwszej instalacji ww. rozwiązania.

Na monochromatycznym rozwiązaniu na papier ciągły Ricoh Pro™ V20000 zostanie zrealizowany:

 

  • Czarno-biały druk niskich nakładów książek w różnych formatach na UPM Fine 90 g/m², które  wykończone zostaną na urządzeniach Hunkeler Generation 8 oraz Muller Martini.
  • Druk na wstępnie zadrukowanym papierze do ulotek farmaceutycznych (Delfort Polar Bright 50 g/m²). Wykończenie offline na modułach Hunkeler i GUK.
  • Druk na papierze Mondi DNS HSI NF 120 g/m², pokazujący wszechstronność rozwiązania.

W strefie zostaną również zaprezentowane możliwości systemu Ricoh Pro™ C9200 m.in. druk perforowanych voucherów, wykończonych na module Multigraf.  Dodatkowo, na rozwiązaniu do druku na papierze ciągłym z serii Pro™ VC40000 zaprezentowany zostanie wydruk 8 rożnych wariantów kolorystycznych i formatowych książek. Bindowanie tej pracy zostanie przeprowadzone na  urządzeniu Muller Martini.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do rejestracji na http://events.ricoh-europe.com/HID192

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router Biuro prasowe
2019-04-19 | 11:00

Wyjeżdżasz na majówkę i chcesz mieć wygodny dostęp do sieci? Weź mobilny router

Wyjeżdżając na majówkę w góry czy za granicę nie chcemy rezygnować z dostępu do Internetu. Udostępnianie go jest jednak prawdziwym zabójcą baterii w telefonie.
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2019-04-19 | 01:00

F5 przedstawia Cloud Services – usługi chmurowe

F5 Networks poszerza swoje portfolio chmurowych usług aplikacyjnych. Otwarta na AWS, nowa oferta SaaS dostarczy zoptymalizowane oraz łatwe w użytkowaniu usługi dla programistów i zespołów DevOps. Rozwiązania przeznaczone do
IT i technologie IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze
2019-04-18 | 23:00

IFS z tytułem Major Player wśród dostawców ERP w modelu SaaS i w chmurze

IFS oferuje kompleksowe rozwiązanie ERP dla globalnych przedsiębiorstw, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.