Komunikaty PR

Trwa Black Week – zgarnij rabaty od marek ZTE i nubia

2024-11-27  |  14:00
Biuro prasowe

Dlaczego warto odwiedzić Strefę Marki ZTE?

Promocje obowiązują tylko do 2 grudnia br., dlatego warto odwiedzić Strefę Marki ZTE na Allegro już teraz. Nie przegap okazji, aby wzbogacić swoją codzienność o niezawodne i stylowe urządzenia ZTE oraz nubia.

Promocją Black Weeks objęte są następujące urządzenia:

  • Smartfon nubia Neo 2 5G (czarny) – teraz 666,66 zł (799,00 zł*)
  • Router ZTE MF18A – teraz 88,88 zł (119,00 zł*)
  • Router mobilny ZTE MU5120 5G – teraz 1115,47 zł (1185,86 zł*)
  • Router ZTE T3000 Wi-Fi 6 – teraz 274,23 zł (277,00 zł*)
  • Router stacjonarny ZTE MF289F – teraz 592,48 zł (649,00 zł*)
  • Router stacjonarny ZTE MF297D – teraz 521,55 zł (537,60 zł*)

Ekskluzywne oferty dla użytkowników Allegro Smart!

Klienci korzystający z usługi Allegro Smart! mogą liczyć na jeszcze więcej korzyści. Przygotowaliśmy dla nich ekskluzywne oferty, dostępne tylko dla posiadaczy tej usługi. Dzięki Allegro Smart! mogą również cieszyć się darmową dostawą i korzystać z promocji, które uczynią tegoroczny Black Week niezapomnianym.

W ofercie Smart! only znajdują się:

  • Smartfon nubia Flip 5G – teraz 2055,35 zł (2499,00 zł*)
  • Smartfon nubia Neo 2 5G (żółty) – teraz 616,66 zł (791,88 zł*)

Odwiedź Strefę marki ZTE na Allegro już teraz i ciesz się technologicznymi zakupami w dużo niższych cenach!

*Najniższa cena z ostatnich 30 dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025? Biuro prasowe
2024-12-10 | 13:25

2024 rokiem urządzeń rzeczywistości mieszanej. A co przyniesie 2025?

Artykuł napisany przez Maryam Sabour, Head of Business, AR Headsets w Niantic. Rozszerzona rzeczywistość przez lata była rozwijana w cieniu innych technologii, ale teraz nadszedł czas, by
Technologie F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3
2024-12-09 | 10:05

F5 optymalizuje dostarczanie aplikacji AI dzięki platformie NVIDIA BlueField-3

F5 ogłasza premierę BIG-IP Next dla Kubernetes – innowacyjnego rozwiązania dedykowanego dla dostawców usług i przedsiębiorstw, które zmienia sposób zarządzania
Technologie Premiera: Cooler Master prezentuje serię MasterFrame
2024-12-06 | 14:01

Premiera: Cooler Master prezentuje serię MasterFrame

Cooler Master, jeden z czołowych producentów komponentów komputerowych i peryferiów dla graczy, zaprezentował dziś nową linię obudów MasterFrame. Seria ta ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.