Komunikaty PR

Jubileusz firmy KESSEL

2019-05-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paweł Żurawski
Solpin

ul. Gazowa 27
58-321 Wrocław / Jugowice
pawel.zurawski|solpin.pl| |pawel.zurawski|solpin.pl
48 600 509 073
www.solpin.pl

9 maja br. minęło 15 lat od chwili utworzenia w Polsce firmy Kessel Sp. z o.o. W ciągu tych minionych lat kilkuosobowa firma przerodziła się w prężnie działające przedsiębiorstwo handlowo-produkcyjne o silnej pozycji na rynku w sektorze techniki odwadniania. Aktualnie kluczowe składniki to: urządzenia przeciwzalewowe, przepompownie, wpusty i separatory. Jubileusz zgromadził ok. 150 osób - partnerów biznesowych, przedstawicieli mediów, pracowników, zarząd firmy z założycielem Bernhardem Kessel na czele.

Obchody rozpoczęły się w siedzibie firmy w Biskupicach Podgórnych od zwiedzenia hali produkcyjnej i części szkoleniowej a następnie przeniesione zostały do Hali Stulecia. Tam gościom zaprezentowany został pokaz fontanny z personalizowaną animacją przedstawiającą krótką historię produktów KESSEL. Uroczystość prowadził znany prezenter pogody - Jarosław Kret – który będzie twarzą kampanii promocyjnych firmy.

W czasie swojej przemowy Alexander Kessel wspominał początki działań eksportowych w Polsce, objaśnił skąd wziął się pomysł na biznes i kto zapoczątkował proces, który doprowadził firmę do aktualnej pozycji. Pan Kessel podkreślił, że to dzięki partnerom handlowym, instalatorom i projektantom możliwe było osiągnięcie pozycji wiodącego producenta rozwiązań odwadniających w Polsce. W ciepłych słowach wspomniany został Leszek Sobczyk, który w 2004 objął funkcję Dyrektora Zarządzającego firmy w Polsce i sprawował ją do roku 2018, kiedy to zmarł po krótkiej i ciężkiej chorobie. A. Kessel przypomniał, że to dzięki jego zaangażowaniu i niestrudzonym wysiłkom firma KESSEL przerodziła się liczącą blisko 60 osób firmę z zapleczem szkoleniowym i halą produkcyjną. Pan Kessel wyraził zadowolenie z faktu powierzenia kierowania firmą znanemu w branży budowlanej Jerzemu Stosiek, który wraz z kierownikiem produkcji Rafałem Malickim będą stymulować dalsze etapy rozwoju.

Dyrektor zarządzający Jerzy Stosiek zaznaczył, że firma chce być stale blisko klientów i dbać o rozwój ich kompetencji. Z tego względu tak duży nacisk kładziony jest na szkolenia i udział w targach ogólnopolskich i regionalnych. Jako istotne obszary wskazał również digitalizację i wdrażanie komponentów środowiska projektowego BIM.  Dyrektor podkreślał, że za dotychczasowym sukcesem firmy stoi zgrany i ambitny zespół o szerokich kompetencjach.

Wszystkim obecnym i przyszłym klientom pracownicy firmy służą pomocą i ofiarują swoje zaangażowanie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma KREATYWNA PRZESTRZEŃ DO PRACY OD CAPITAL PARK Biuro prasowe
2019-06-17 | 12:00

KREATYWNA PRZESTRZEŃ DO PRACY OD CAPITAL PARK

Bee Creative to nazwa nowego, autorskiego konceptu coworkingowego, który Grupa Capital Park wprowadziła w jednym ze swoich flagowych projektów - biurowcu Royal Wilanów w
Firma DANONE przekazuje akcje swoim pracownikom
2019-06-14 | 09:30

DANONE przekazuje akcje swoim pracownikom

Pracownicy grupy spółek DANONE stali się udziałowcami firmy, otrzymując bezpłatnie jej akcje. W ten sposób firma pragnie podkreślić ich realny wpływ na rozwój
Firma Co piąty przedsiębiorca nie dostaje kredytu
2019-06-14 | 01:00

Co piąty przedsiębiorca nie dostaje kredytu

Banki przykręcają kurek z kredytami. Jak pokazują najnowsze badania Instytutu Keralla na zlecenie firmy faktoringowej NFG, już co piąty przedsiębiorca doświadczył ze strony banku odmowy na

Zdrowie

Zamienniki innowacyjnych leków dają wielomilionowe oszczędności w systemie służby zdrowia. Stanowią w Polsce 2/3 wszystkich sprzedawanych farmaceutyków

Zarówno w Polsce, jak i na całym europejskim rynku leki generyczne stanowią ponad 60 proc. wszystkich sprzedawanych farmaceutyków. Dzięki temu, że są nawet o połowę tańsze, zamienniki leków innowacyjnych są dostępne dla szerszego grona pacjentów i zapewniają wielomilionowe oszczędności w systemie służby zdrowia. Branża leków generycznych i biopodobnych – podobnie jak cały polski przemysł farmaceutyczny – wymaga jednak przejrzystych i stabilnych warunków oraz wsparcia legislacyjnego, które umożliwią jej zrównoważony rozwój i konkurowanie na rynku globalnym.

Finanse

Małe i średnie firmy inwestują w benefity dla pracowników. Dzięki temu łatwiej im konkurować o talenty z dużymi korporacjami

Coraz większa rywalizacja o talenty na rynku pracy powoduje presję nie tylko na podnoszenie wynagrodzeń, lecz także na oferowanie pozapłacowych benefitów. Te stały się już koniecznością na rynku. Dodatkowe świadczenia mogą być czynnikiem umożliwiającym skuteczne pozyskiwanie najlepszych pracowników małym i średnim firmom, które muszą o nie konkurować z dużymi korporacjami. MŚP nie mają jednak swoich działów HR czy osób do obsługi programów świadczeń pozapłacowych, dlatego w ich przypadku ważna jest elastyczność, prostota i wygoda w korzystaniu z dodatkowych usług.

Sport

Branża fitness jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Rośnie zapotrzebowanie na trenerów personalnych

Na koniec ubiegłego roku na polskim rynku działało już ponad 2,5 tys. klubów fitness, z których usług korzystało prawie 3 mln osób. To zaledwie 8 proc. Polaków, co oznacza że potencjał do rozwoju branży wciąż jest bardzo duży. Moda na bycie fit powoduje, że branża fitness w Polsce błyskawicznie się rozwija, a to pociąga ze sobą rosnące zapotrzebowanie na trenerów personalnych. Jak podkreśla Magda Foeller, trener personalny, wykładowca toruńskiej Wyższej Szkoły Bankowej – w tym zawodzie wymagana jest nie tylko wiedza i technika, lecz także umiejętność pracy z ludźmi i chęć ciągłego dokształcania się, żeby nadążyć za zmianami na rynku.

Konsument

Blisko 90 proc. Polaków uważa się za dobrych ojców. Współczesny tata przejmuje w rodzinie coraz więcej ról

Blisko dziewięciu na dziesięciu Polaków, którzy mają dzieci, uważa się za dobrych ojców. 80 proc. chciałoby spędzać ze swoimi dziećmi więcej czasu i w większym stopniu angażować się w opiekę nad nimi – wynika z najnowszych badań Nationale-Nederlanden. Co ciekawe, matki bardziej sceptycznie oceniają wkład ojców na przykład w rutynowe badania i szczepienia dzieci, choć 62 proc. mężczyzn zapewnia, że zajmuje się tym zawsze lub często. Domeną panów jest za to edukacja finansowa i uczenie dzieci, jak rozsądnie gospodarować finansami.

Sport

Ponad 25 tys. uczestników i 200 szkół wzięło udział w projekcie Drużyna Energii. Gwiazdy sportu promowały aktywność fizyczną wśród dzieci

Jak wynika ze statystyk Instytutu Matki i Dziecka, już co trzecie dziecko w Polsce zmaga się z nadwagą lub otyłością. Aktywizowanie dzieci i nastolatków, zachęcanie ich do ruchu i zdrowego odżywania ma ogromne znaczenie dla ich zdrowia. Taki cel przyświecał Drużynie Energii – jednemu z największych ogólnopolskich programów sportowo-edukacyjnych ostatnich lat, w którym uczniowie szkół podstawowych trenowali ramię w ramię z gwiazdami sportu. Właśnie zakończyła się jego II edycja, która objęła ponad 25 tys. uczniów i 200 podstawówek w całej Polsce.