Komunikaty PR

Kompleks biurowy w sercu Ząbek

2018-12-07  |  06:55
Biuro prasowe

Ząbki Office to obiekt handlowo-usługowo-biurowy zlokalizowany niemal w samym centrum miasta. Budynek oferuje najemcom powierzchnie około 700 m2. Inwestorem jest firma WRI Investment.

 

Nowy obiekt biurowy stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby przedsiębiorców nie tylko z Ząbek, ale również z Warszawy. Bliskie sąsiedztwo oraz doskonały dojazd ze stolicy sprawiają, że coraz więcej osób decyduje się rozwijać swój biznes właśnie w Ząbkach. Przez miasto przebiega droga wojewódzka nr 629 w kierunku Warszawy oraz krzyżują się drogi wojewódzkie nr 631 (Warszawa – Ząbki – Nowy Dwór Mazowiecki) oraz nr 634 (Warszawa – Ząbki – Tłuszcz). Dodatkowym atutem jest bliskość trasy S8. Dostępne są również linie autobusowe ZTM Warszawa (145, 199, 345, N62 i N66).

 

Dwupiętrowy obiekt położony jest przy ulicy Wojska Polskiego 1 (naprzeciwko Urzędu Miasta Ząbki). Znajduje się w odległości 150 metrów od przystanku kolejowego SKM (nr 21), prowadzącej z dworca Warszawa-Wileńska do Zielonki. Z myślą o najemcach zaprojektowano blisko 700 m2 powierzchni handlowo-usługowo-biurowej. Wejście do budynku przystosowane jest do osób niepełnosprawnych. W Ząbki Office zastosowano podwieszany sufit oraz duże uchylne okna. Właściciel gwarantuje przyłącze teletechniczne oraz światłowód. Przewidziano również możliwość aranżacji wnętrz do oczekiwań najemców. W lokalu dostępne są także gabinety z widokiem panoramicznym oraz aneks kuchenny.

 

Celowo wybraliśmy Ząbki na miejsce naszej inwestycji. To jedno z lepiej rozwijających się miast na Mazowszu, korzystające na bliskim sąsiedztwie i dobrym skomunikowaniu z Warszawą. Najemcy powinni docenić kameralną atmosferę tego obiektu, która sprzyja prowadzeniu własnej firmy – przekonuje Daniel Balla, prezes zarządu WRI Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości PLGBC Green Building Awards 2019 Biuro prasowe
2019-02-18 | 12:00

PLGBC Green Building Awards 2019

Rozpoczęła się tegoroczna edycja konkursu PLGBC Green Building Awards. Jego celem jest wyróżnienie najciekawszych i innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa ekologicznego. Inicjatywa
Nieruchomości Biorąc kredyt hipoteczny, pamiętaj o miejscu parkingowym
2019-02-18 | 01:00

Biorąc kredyt hipoteczny, pamiętaj o miejscu parkingowym

Koszt zakupu miejsca parkingowego przy blokach mieszkalnych w dużych miastach to wydatek rzędu kilkudziesięciu tysięcy zł. Można go sfinansować, dzięki wzięciu odpowiednio wyższego
Nieruchomości Łódzkie Śródmieście - dzielnica, która przyciąga mieszkańców
2019-02-15 | 13:02

Łódzkie Śródmieście - dzielnica, która przyciąga mieszkańców

Łódź przez wielu jeszcze do niedawna uważana za mocno industrialne miasto, niewątpliwie zyskuje na atrakcyjności. Dowodem na to jest m.in. 2. miejsce w rankingu Lonely Planet Best in

Kalendarium

CES 2019

Firma

Duże zmiany na rynku nieruchomości komercyjnych. Przez 10 lat przybyło dwa razy więcej powierzchni handlowej, trzy razy więcej biur i magazynów

Od 2009 roku niemal dziesięciokrotnie wzrosła wartość inwestycji w magazyny na polskim rynku. Liczba biur jest trzykrotnie większa, a powierzchni handlowej jest dwa razy więcej niż 10 lat temu – wynika z analizy CBRE, będącej odpowiedzią na #10yearschallenge. Ostatnia dekada na rynku nieruchomości komercyjnych to przede wszystkim diametralne zmiany. Nie tylko znacznie przybyło nowych budynków w każdym segmencie, lecz także zmieniła się ich jakość. W kolejnych latach na rynek największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania użytkowników oraz rozwój nowych technologii.

Bankowość

Nowa strategia banku Citi Handlowy oparta na innowacyjnych technologiach. Do 2021 roku cyfryzacja obejmie klientów, pracowników i usługi banku

Sztuczna inteligencja, wykorzystanie danych oraz technologie chmurowe – te obszary zamierza rozwijać Citi Handlowy w ramach cyfrowej transformacji, która jest głównym filarem nowej strategii do 2021 roku. Jeszcze w tym półroczu bank wdroży system, który pozwoli udzielać finansowania klientom w oparciu o biometrię twarzy. W obszarze detalicznym Citi postawi na bankowość kontekstową – bank dostępny zawsze wtedy, gdy klient go potrzebuje. Cyfrowa transformacja ma objąć również pracowników banku. 

Konsument

Klienci Volvo stopniowo odchodzą od diesla, za to rośnie popularność hybryd. W krótkim czasie koncern chce kilkukrotnie zwiększyć ich sprzedaż

Ubiegły rok był najlepszym w dotychczasowej historii Volvo na polskim rynku. Marka po raz szósty z rzędu pobiła swój rekord sprzedaży i zanotowała 15-proc. wzrost. Wyraźnym trendem jest stopniowe odchodzenie od silników diesla – w ubiegłym roku wybrało je 60 proc. kierowców, ale rok wcześniej było to 76 proc. Hybrydy wciąż stanowią niecałe 2 proc., ale ich popularność rośnie skokowo. W ciągu kilkunastu miesięcy koncern chce zwielokrotnić ich sprzedaż. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się też SUV-y, które w Polsce stanowią 70 proc. sprzedaży Volvo.

Firma

Rynek pracy przechodzi transformację. Wymuszają ją nowe technologie, starzejące się społeczeństwo i brak pracowników

Niedobory siły roboczej, zmiany demograficzne i rosnący udział technologii to dziś główne czynniki, które przeobrażają rynek pracy w Europie. Wpływają na niego również zmieniające się oczekiwania młodych pracowników, którzy szukają nowych sposobów zatrudnienia. Wszystko to wymaga zmian w edukacji i legislacji, tak by zapewnić rynkowi pracy większą elastyczność i dopasować go do potrzeb przedsiębiorstw. Polska może czerpać dobre wzorce z takich państw jak Niemcy, Szwajcaria czy Wielka Brytania.