Komunikaty PR

100 lat Danusi i 100 lat niepodległości

2018-11-09  |  16:30
Biuro prasowe

W 2018 roku obchodzimy przynajmniej dwie wyjątkowe rocznice. To nie tylko stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości, ale również 100 lat istnienia ponadczasowej czekoladki Danusia marki Wawel. Jej unikalną recepturę opracował równo 100 lat temu sam właściciel późniejszej fabryki, krakowski cukierki Adam Piasecki, a wszystko wskazuje na to, że inspiracją była… kobieta! Danusia przez ostatni wiek przeszła kilka zmian opakowania, ale do dziś niezmienny pozostaje jej klasyczny smak. W 2018 r. marka Wawel świętuje to wyjątkowe stulecie odświeżonym opakowaniem czekoladki i wprowadzeniem nowej wersji o smaku gorzkiej pomarańczy, otulonej wykwintną czekoladą  Wawel.

Dwa wyjątkowe jubileusze 100-lecia

W całym kraju uroczyście świętujemy 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości. Jednak w tym roku możemy również świętować 100 lat prawdziwego klasyku wśród słodyczy – czekoladki Danusia marki Wawel. To klasyk z romantyczną historią w tle. Adam Piasecki, cukiernik i protoplasta firmy Wawel, stworzył ją ku czci swojej pracownicy o imieniu Danusia, w której zakochał się bez pamięci. Miasto huczało od plotek! Każdy chciał spróbować, jak smakuje słynna Danusia…  Pyszna nadziewana czekoladka, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze, otulone wykwintną czekoladą Wawel, ale teraz zyskała także nowe odświeżone opakowanie i, obok klasycznego, drugi wariant smakowy Danusia – Gorzka Pomarańcza.

Doskonała jakość i niepowtarzalny smak od 100 lat

Dziś kusi nie tylko niezwykła historia Danusi, ale także jej receptura. Czekoladka nie zawiera barwników i sztucznych aromatów dzięki pionierskiemu programowi Dobre Składniki. To gwarancja doskonałej jakości i dobrego smaku – bez zbędnych dodatków.

Świętowanie w klasycznym stylu

Jest tyle pomysłów na świętowanie Dnia Niepodległości, ilu Polaków – celebrujemy ten czas aktywnie i radośnie, podczas upamiętniających koncertów czy biegów. To także doskonała okazja, by zasmakować w oryginalnej czekoladce, produkowanej nieprzerwanie już przez 100 lat. Tego dnia smak Danusi z Wawelu będzie jeszcze bardziej wyjątkowy!  

Więcej informacji na temat historii czekoladki Danusia znajdziesz na:

https://www.wawel.com.pl/danusia/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Ikano Bank: Promocja 10 rat 0% na wszystko w IKEA Biuro prasowe
2019-01-15 | 16:00

Ikano Bank: Promocja 10 rat 0% na wszystko w IKEA

W sklepach IKEA trwa promocja, na którą od dawna czekało wiele osób. Za zakupy o łącznej wartości minimum 300 zł można zapłacić w 10 równych ratach 0%. Promocja
Konsument Chcesz zmienić swoje nawyki? Poznaj proste sposoby, które Ci w tym pomogą!
2019-01-14 | 08:12

Chcesz zmienić swoje nawyki? Poznaj proste sposoby, które Ci w tym pomogą!

Początek roku to dla wielu z nas moment, w którym zostawiamy za sobą minione 365 dni i zaczynamy „od zera”.  To właśnie wtedy najczęściej podejmujemy decyzję, by
Konsument Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel
2019-01-11 | 02:00

Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe

CES 2019

Polityka

Rekordowo długie zawieszenia działania amerykańskiej administracji rządu nie przełoży się na dolara. Obciąży za to PKB

Tzw. shutdowny nie są w amerykańskiej polityce i gospodarce niczym nowym. Obecny jest jednak o tyle wyjątkowy, że trwa rekordowo długo, gdyż piątek będzie 28. dniem funkcjonowania administracji na zwolnionych obrotach. Zdaniem głównego ekonomisty Banku Pekao SA Marcina Mrowca obecna sytuacja zostanie wkrótce zakończona, by gospodarka nie poniosła zbyt dużych strat. Ameryka i świat i tak wchodzą w okres wolniejszego wzrostu.

Media i PR

Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości. Główny kierunek to rozwój wideo

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook – w ostatnim roku mocno inwestowały w rozwój wideo i testowały nowe rozwiązania. Za to marki, które zamierzają podjąć współpracę z influencerami, powinny w tym roku uważać na oszustów, sztucznie kreujących popularność.

Farmacja

Chorzy na szpiczaka mnogiego potrzebują nowych opcji terapeutycznych. Wciąż czekają na odpowiedź Ministerstwa Zdrowia

Onkolodzy i pacjenci apelują do resortu zdrowia o rozszerzenie możliwości terapeutycznych w leczeniu szpiczaka plazmocytowego. Wystosowana w listopadzie petycja w sprawie refundacji kolejnego leku pozostaje na razie bez odpowiedzi ministerstwa. Szpiczak może się stać chorobą przewlekłą, ale do tego potrzebne są nowe terapie – podkreślają przedstawiciele Fundacji Carita – Żyć ze szpiczakiem.

Problemy społeczne

Choroby serca wciąż najgroźniejszym zabójcą Polaków. Kardiolodzy dysponują coraz skuteczniejszą bronią

Rok 2018 był bardzo udany dla polskiej kardiologii. Rozpoczęliśmy na poziomie systemowym skoordynowane działania, których celem jest poprawa jakości leczenia pacjentów kardiologicznych i zmniejszenie śmiertelności spowodowanej chorobami układu sercowo-naczyniowego – mówi prof. Piotr Ponikowski, prezes Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. Wśród wyzwań współczesnej kardiologii nadal priorytetem pozostaje profilaktyka i wdrażanie innowacyjnych procedur i technologii.