Komunikaty PR

Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

2019-01-11  |  02:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mariusz Wiaderek
Garden of Words Group

Zawojska 36
02-927 Warszawa
m.wiaderek|gardenofwords.pl| |m.wiaderek|gardenofwords.pl
519429226
www.gardenofwords.eu
Do pobrania IP ( 1.35 MB )

Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

Celem działań jest budowa świadomości marki Wawel Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi, a także promowanie tej formy sprzedaży. W ramach kampanii 360 stopni, skierowanej przede wszystkim do młodszych odbiorców, zaplanowano spoty telewizyjne, kampanię digital, wsparcie w sklepach i działania PR. Kampania podkreśla użyteczne walory zakupu słodyczy na wagę i pozytywne emocje towarzyszące tej czynności. 

W ramach działań digital Wawel rozpoczyna serię krótkich zabawnych etiud pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”, które przedstawiają ideę tej formy zakupów. Odcinki będą pojawiać się cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność
i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem. W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.

Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku – z tego powodu producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem i wprowadzeniu ekologicznych papierowych torebek z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.

Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje oryginalnych słodyczy marki Wawel wyeksponowane w nowoczesnych, brandowanych ekspozytorach idealnych do komponowania ulubionego mixu cukierków na wagę. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.

Link do spotu TV: https://www.youtube.com/watch?v=Q109ZDoxvRE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument BRAK ZDJĘCIA
2019-08-19 | 15:00

Inteligentny dom zaczyna się od detali

Samodzielne przygotowywanie projektów mieszkań staje się coraz bardziej popularne. Chcemy mieć jak największy wpływ na to, jak będzie wyglądać przestrzeń, w której żyjemy. Włączniki i gniazdka są niezbędnym i często
Konsument Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem
2019-07-30 | 01:00

Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem

O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo
Konsument Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej ma 25 lat
2019-07-25 | 11:00

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej ma 25 lat

Dokładnie 25 lat temu PSSB zaczynało jako stowarzyszenie mając w swoich szeregach siedem firm-członków wspierających. Teraz jest ich blisko 30. W 1995 roku, a więc zaledwie po

Kalendarium

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica
MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Polityka

Baltic Pipe zgodnie z planem w 2022 roku. Pierwsza umowa z amerykańską firmą już podpisana

Projekt Baltic Pipe jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a termin 2022 roku zostanie dotrzymany – poinformował pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej Piotr Naimski. Gaz-System zawarł już pierwszy, wart ponad 0,5 mld zł kontrakt inwestorki w ramach tego projektu. Umowa z amerykańską firmą Solar Turbines jest jednocześnie jednym z największych w Polsce kontraktów w sektorze gazu. Jak podkreśla Naimski, współpraca polsko-amerykańska w sektorze energetycznym się zacieśnia, a stanowiska USA, m.in. w sprawie gazociągu North Stream 2, są zbieżne z polskimi.

Prawo

Nowa matryca VAT ułatwi życie przedsiębiorcom, ale ceny niektórych towarów mogą wzrosnąć

W kwietniu 2020 roku ma wejść w życie nowa matryca stawek VAT. Celem zmian jest uporządkowanie obecnej sytuacji, która powoduje wśród przedsiębiorców kłopoty interpretacyjne. Nowym i korzystnym dla nich rozwiązaniem ma być tzw. wiążąca informacja stawkowa, która ma zapewnić podatnikom większą ochronę na wypadek kontroli organów podatkowych. Będzie można się ubiegać o nią wcześniej, już w listopadzie br. Jednocześnie konsumenci muszą być przygotowani na to, że w przypadku niektórych towarów i usług stawki VAT zostaną podwyższone, co może się wiązać ze wzrostem cen.

IFA 2019 Berlin

Przemysł

Katowice z roku na rok tracą mieszkańców. Miasto chce zahamować ten trend poprzez ulgi i zniżki dla zameldowanych

Tylko w ubiegłym roku stolica aglomeracji śląskiej skurczyła się o 3,2 tys. mieszkańców. Ich liczba ostatni raz przekroczyła 300 tys. ponad siedem lat temu, od tego czasu katowiczan systematycznie ubywa. Przyczyną nie jest już emigracja zarobkowa, lecz rosnące ceny nieruchomości i powroty emerytów w rodzinne strony. Odwrócenie tego trendu to jeden z priorytetów władz miasta, które chcą to robić poprzez inwestycje w infrastrukturę kulturalno-sportową, bazę dydaktyczną i przyciąganie inwestorów. 

Złote Spinacze 2019

Handel

Osoby kupujące w sieci to przeważnie zadowoleni klienci. Doceniają głównie szeroki wybór produktów i szybkie płatności

W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile Institute „Customer Happiness Index”. Kluczowym elementem, który buduje to zadowolenie, a często też warunkuje zakup, jest system płatności. Brak odpowiedniej dla klienta formy płatności może zdecydować o porzuceniu koszyka. Kupujący coraz chętniej dzielą się z innymi swoimi doświadczeniami z zakupów, a opinie innych internautów są często przy wyborze produktu ważniejsze niż samodzielnie wyszukane informacje.