Komunikaty PR

Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel

2019-01-11  |  02:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mariusz Wiaderek
Garden of Words Group

Zawojska 36
02-927 Warszawa
m.wiaderek|gardenofwords.pl| |m.wiaderek|gardenofwords.pl
519429226
www.gardenofwords.eu
Do pobrania IP ( 1.35 MB )

Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

Celem działań jest budowa świadomości marki Wawel Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi, a także promowanie tej formy sprzedaży. W ramach kampanii 360 stopni, skierowanej przede wszystkim do młodszych odbiorców, zaplanowano spoty telewizyjne, kampanię digital, wsparcie w sklepach i działania PR. Kampania podkreśla użyteczne walory zakupu słodyczy na wagę i pozytywne emocje towarzyszące tej czynności. 

W ramach działań digital Wawel rozpoczyna serię krótkich zabawnych etiud pod hasłem „Misz Masz – najsłodsza seria w internecie”, które przedstawiają ideę tej formy zakupów. Odcinki będą pojawiać się cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreśli atrakcyjność
i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem. W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.

Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku – z tego powodu producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem i wprowadzeniu ekologicznych papierowych torebek z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.

Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje oryginalnych słodyczy marki Wawel wyeksponowane w nowoczesnych, brandowanych ekspozytorach idealnych do komponowania ulubionego mixu cukierków na wagę. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.

Link do spotu TV: https://www.youtube.com/watch?v=Q109ZDoxvRE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Czy warto brać pożyczkę na święta? Biuro prasowe
2019-04-18 | 01:00

Czy warto brać pożyczkę na święta?

Święta Wielkanocne są coraz droższe, w tym roku wydamy na nie już ponad 550 zł na osobę. Tradycyjnie przed świętami rośnie liczba zapytań pożyczkowych, trzeba jednak uważać na
Konsument „KOPALNIA NAGRÓD” W GALERII KATOWICKIEJ
2019-04-03 | 13:00

„KOPALNIA NAGRÓD” W GALERII KATOWICKIEJ

Już wkrótce ruszy „Kopalnia Nagród” – loteria paragonowa Galerii Katowickiej organizowana po raz pierwszy od pięciu lat na tak dużą skalę i z tak oryginalną
Konsument Fashion Outlet Kraków dołącza do listy najemców dostawców mody męskiej
2019-03-08 | 01:00

Fashion Outlet Kraków dołącza do listy najemców dostawców mody męskiej

Pierre Cardin, Lavard, Kubenz i Borgio to kolejne sklepy, tym razem dla mężczyzn, które będą dostępne w powstającym Fashion Outlet Kraków. Największą powierzchnię zajmie

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.