Komunikaty PR

Korzenne nowości od Delecty

2019-10-09  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delecta ( 0.05 MB )

Początek jesieni to czas, kiedy myśli wielu z nas zaczynają krążyć wokół Bożego Narodzenia. Pierwsze ustalenia u kogo będzie organizowana Wigilia, planowanie wydatków czy wyrabianie ciasta, aby wypieki były gotowe do Świąt. Upieczenie pierników z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwi ciastu dojrzenie i zmiękczenie. Z myślą o wszystkich miłośnikach korzennych przypraw, marka Delecta przygotowała linię pierniczków do samodzielnego wypieku – „Z serca natury”, ze świątecznymi wzorami na foremkach oraz debiutujące w portfolio marki, ciasto „Gwiazda Betlejemska”. Jest też dobra wiadomość dla miłośników personalizowanych wypieków – Delecta poszerza ofertę „Fajnych Pisaków XXL”.

 

Nowości w portfolio marki Delecta to produkty, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom korzennych słodkości. Dla wielbicieli wspólnej zabawy podczas rodzinnego pieczenia, Delecta tradycyjnie przygotowała Pierniczki „Z serca natury” – mieszankę do samodzielnego wypieku. Dzięki niezwykłej kompozycji cynamonu, goździków i kolendry, ciasteczka urzekają swoim aromatem i tradycyjnym smakiem. Aby sporządzić słodką masę na pierniczki, wystarczy do zawartości opakowania dodać tylko podstawowe składniki (jajko oraz masło lub margarynę). Dołączony do opakowania stempelek w kształcie herbatnika, pozwoli wykroić ok. 70 ciasteczek z jednej porcji. Do wyboru mamy aż cztery wzory: ludzik, choinka, gwiazda oraz Święty Mikołaj.

 

Gwiazda wigilijnego wieczoru

Miłośnikom korzennego smaku w nowych formach, z pewnością przypadnie do gustu nowość w ofercie Delecty – ciasto „Gwiazda Betlejemska”. Tradycyjny smak w połączeniu z nieoczywistym kształtem, mile zaskoczy gości, a możliwość dowolnego udekorowania ciasta, wspólnie z bliskimi, pozwoli wprowadzić do domu prawdziwie świąteczną atmosferę.

 

Wypisz – wymaluj!

Aby nadać swoim wypiekom indywidualnego charakteru, można udekorować je na wiele sposobów, m.in. naturalnymi posypkami Decorada Delecta oraz hitem w ofercie marki – Fajnymi Pisakami XXL. Poza rozmiarem, który jest 60% większy od innych tego typu produktów dostępnych na rynku, wyróżnia je bezpieczny skład: zero sztucznych barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, syropu glukozowego i zagęstników. Pisaki pozwalają na pełne wyeksponowanie naszej fantazji. Tubki dotychczas można było kupować pojedynczo w czterech wariantach kolorystycznych (czerwony, żółty, zielony i biały). Od września marka Delecta poszerzyła ofertę o kolejne odcienie: fioletowy, niebieski i czarny! Producent zrezygnował z kartonika pośredniego, zmieniając jednocześnie szatę graficzną pisaków. Kilka kwestii pozostaje bez zmian: pisaki nadal sprzedawane są pojedynczo, dzięki czemu nie musimy kupować z góry założonej kombinacji kolorów, ale wybrać te, które podobają się nam najbardziej. Sama masa nie tylko zastyga na wypieku, ale też nie kruszy się dzięki swojej elastycznej formule.

 

Pierniczki oraz „Gwiazda Betlejemska” dostępne są w sprzedaży od 8 października br., a nowe kolory „Fajnych Pisaków XXL” dostępne są już od września br. Korzenne wypieki można znaleźć na sklepowych półkach w sugerowanej cenie detalicznej ok. 8 zł za opakowanie, a Pisaki XXL w cenie ok. 3 zł/sztuka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland Biuro prasowe
2019-10-17 | 09:00

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland
Media i PR Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
2019-10-17 | 07:01

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja
Media i PR Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
2019-10-16 | 12:00

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

Zasady loterii „Złotobranie” są proste. Wystarczy kupić praliny marek Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia Solidarności, by zyskać szansę na wygranie gotówki, a w

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Poczta Polska z tradycyjnego operatora pocztowego przestawia się na obsługę e-handlu. Za 5 lat usługi paczkowe i kurierskie mają stanowić dużą część jej przychodów

Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce, co pociąga za sobą równie dynamiczny wzrost rynku przesyłek. Według szacunków Poczty Polskiej w 2023 roku jego wartość wzrośnie prawie dwukrotnie do poziomu 12 mld zł, a operatorzy obsłużą już ok. 850 mln paczek. Spółka chce być beneficjentem tego wzrostu i z tradycyjnego operatora pocztowego przestawić się na obsługę e-commerce. Stąd zwiększone inwestycje, m.in. w rozwój sieci Odbiór w Punkcie, własną sieć samoobsługowych automatów paczkowych i budowę nowych hubów logistycznych.

Ochrona środowiska

PGE oddaje do użytku największą inwestycję przemysłową od 1989 roku. Nowe bloki Elektrowni Opole zaopatrzą w energię 4 mln polskich gospodarstw

To największa w Polsce inwestycja przemysłowa od 30 lat. Dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej jest to zarazem ostatnia inwestycja w źródła oparte na węglu kamiennym. W Elektrowni Opole oddano właśnie do użytkowania drugi nowy blok na węgiel – oba mają łącznie 1 800 MW mocy, a koszt ich budowy wyniósł blisko 11,6 mld zł brutto. Bloki zostały wybudowane w nowoczesnej technologii, dzięki czemu będą emitować o 20–30 proc. mniej dwutlenku węgla niż bloki starszej generacji i zaopatrzą w energię elektryczną około 4 mln gospodarstw domowych w Polsce.

Edukacja

Średnio co trzeci pacjent czuje się traktowany przedmiotowo. Lekarze już na studiach powinni się uczyć prawidłowej komunikacji z pacjentem

Średnio co trzeci pacjent uważa, że jego zdanie ani sytuacja życiowa nie zostały w szpitalu wzięte pod uwagę w decyzjach odnośnie do leczenia. Polscy pacjenci czują się traktowani dość przedmiotowo, ale z drugiej strony i tak kontakty z lekarzami i personelem medycznym oceniają jako jeden z największych pozytywów polskiej służby zdrowia – wynika z badań przeprowadzonych przez Siemens Healthineers. Eksperci oceniają, że dobra komunikacja pomiędzy lekarzem a pacjentem warunkuje cały późniejszy proces leczenia, dlatego nacisk na kompetencje miękkie powinno się kłaść już na etapie kształcenia personelu medycznego.

Handel

Międzynarodowy koncern produkujący środki czystości i kosmetyki da drugie życie plastikowym odpadom wyrzucanym na plażach. Będą powstawać z nich butelki szamponu

Według Komisji Europejskiej tworzywa sztuczne stanowią dziś blisko 80 proc. odpadów w morzach i oceanach. Każdego roku trafia do nich ok. 8 mln ton plastiku, co odpowiada ciężarówce śmieci wrzucanych do morza co minutę – podaje Fundacja Ellen MacArthur. W działania na rzecz ochrony mórz i oceanów przed zalewem plastiku w coraz większym stopniu angażuje się także globalny biznes. Koncern Procter & Gamble wprowadza właśnie do polskich sklepów szampon Head & Shoulders w butelkach, które składają się w 20 proc. z przetworzonych odpadów zebranych z plaż. Przy sprzedaży równej 1 mld produktów rocznie każda wprowadzona przez koncern zmiana ma wpływ na otoczenie.