Komunikaty PR

Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio

2019-03-21  |  06:00
Biuro prasowe

Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.

Wiosenną ramówką Onet pokazuje, że stawia na produkcje wideo i audio, czyli formaty, które podążają za użytkownikiem oraz są dostosowane do jego trybu życia i współczesnego sposobu konsumpcji mediów. Do programów wideo dołączają podcasty tworzone przez cenionych autorów. Onet skupia swoją uwagę na treściach, które są dostępne dla użytkowników o dowolnej porze, na dowolnym nośniku i kanale oraz w dowolnym formacie. ​

– Konsekwentnie realizujemy kolejne kroki naszej strategii oferując naszym użytkownikom pełny wybór i dostęp do treści zgodnie z zasadą - co chcesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz. Dlatego naszą bogatą ofertę produkcji wideo wzbogacamy teraz o nowe formaty i treści audio. Do współpracy, jak zawsze, zaprosiliśmy plejadę najlepszych dziennikarzy, którzy wspólnie z nami będą realizowali swoje autorskie programy. Warto podkreślić, że Onet, jako pierwszy wśród polskich wydawców, rozpoczął współpracę z platformami Alexa i Google Assistant  – mówi Aleksander Kutela, Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska.​

Onet w wiosennej ramówce przedstawia w sumie 10 autorskich podcastów, do prowadzenia których zaprosił doświadczonych twórców, dziennikarzy oraz sportowców. Wielu z nich bez wątpienia zaskoczy słuchaczy swoją zupełnie nową rolą. W ofercie można znaleźć podcasty o tematyce publicystycznej, kulturalnej, społecznej, jak i parentingowej czy sportowej. ​

W ramówce audio Onet przygotował cztery podcasty o tematyce lifestyle’owej. Znani aktorzy Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski, którzy są parą w życiu prywatnym, będą prowadzić rozmowy o relacjach partnerskich, codzienności i rodzicielstwie w podcaście„Tamara i Bartek”

Kobiecy punkt widzenia na sprawy takie, jak przemijanie czy szczęście, wybrzmi mocno głosami dwóch pokoleń kobiet reprezentowanych przez autorki podcastu„Dziewczyny” Justynę Nagłowską i Katarzynę Lengren.  

Dziennikarkę Beatę Sadowską zobaczymy nie tylko w nowym programie Onetu „Dobry start”, ale i usłyszymy w autorskim podcaście o tym samym tytule, gdzie w lekkim tonie opowie wspólnie z zapraszanymi gośćmi o tym, jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. 

„O dzieciach pół żartem, pół serio”będzie skierowany do rodziców - Ewa Abartwspólnie ze specjalistami, którzy gościnnie wystąpią w podcaście, podpowie, jak radzić sobie z problemami wychowawczymi i jak wspomagać rozwój dziecka. 

Wśród propozycji audio Onetu znajdzie się także „Zawód reporter” podcast Marcina Zawadyw formule talk-show, dotyczący bieżących kwestii politycznych oraz wydarzeń zagranicznych. 

Znany już odbiorcom Onetu Rafał Gęburaw swoim podcaście będzie rozmawiał z YouTuberami o ich pracy i drodze do popularności. 

Do tradycji słuchowisk radiowych oraz formuły współczesnych kryminalnych audiobooków nawiąże podcastTomasza Kina „Bez przedawnienia”

W zupełniej nowej roli pokaże się także mistrzyni MMA, Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z zapraszanymi gośćmi - kolegami „po fachu”, opowie o kulisach życia zawodowych sportowców w programie „Nokaut”.

Bartosz Węglarczyk będzie komentował i recenzował słuchaczom najnowsze seriale 
w podcaście „Bartosz Węglarczyk o serialach”

Onet zaangażował się w transmisję koncertu Artyści Przeciw Nienawiści i postanowił, że ta wyjątkowa inicjatywa powinna żyć dalej, dlatego w ramówce audio będzie można znaleźć podcast #artyściprzeciwnienawiści. W programie będą poruszane kwestie hejtu wśród młodzieży, skala zjawiska, odpowiedzialność mediów, promowanie wzajemnego szacunku. Gospodarzami podcastu będą Agnieszka Hyży orazMarcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.

Emisja pierwszych odcinków podcastów rozpocznie się 25 marca. 

Wiosenna ramówka wideo Onetu to zarówno nowe sezony programów, cieszących się dużą popularnością i sympatią widzów, jak i nowości.

– Cieszymy się, że obok audio możemy zaprezentować wyjątkową ramówkę wideo na poziomie najlepszych realizacji audiowizualnych w naszym kraju. Pokazaliśmy, że w świecie wideo jest miejsce na rzetelne dziennikarstwo, świetną publicystykę oraz na jakościową rozrywkę. Z sukcesem rozwijamy ofertę programową oraz przyciągamy do współpracy coraz więcej cenionionych dziennikarzy i twórców, znanych odbiorcom m.in. z tradycyjnej telewizji, radia czy mediów społecznościowych. Potwierdza to atrakcyjność medium jakim jest Onet 
– 
mówi  Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska

Wśród nowości w wiosennej ramówce znalazły się dwa wyjątkowe formaty. „Dobry start”, czyli lifestyle’owy program Beaty Sadowskiej, w którym widzowie odnajdą wiele porad dotyczących zdrowia, aktywności fizycznej oraz stylu życia w duchu slow. Jest to równocześnie długo wyczekiwany powrót dziennikarki do mediów. Program można oglądać w każdy czwartek o godz. 14.00.

W wyniku wyjątkowej współpracy Onetu z marką Łomża powstał serial dokumentalny „Swoją drogą”, cykl 7 niezwykłych historii. Do projektu zaproszono cenionych polskich reżyserów – m.in. Anetę Kopacz i Grzegorza Jankowskiego. Premiera pierwszego odcinka odbędzie się już w kwietniu. Producentem serii jest LULU PRDN przy współpracy z MediaCom Warszawa.

W wiosennej ramówce swoją kontynuację będzie miał m.in. „Onet Rano”poranny program live, nadawany z mobilnego studia, prowadzony przez doświadczonych dziennikarzy, takich jak Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna czy Piotr Kędzierski, którzy omawiać będą aktualne tematy, sprawy społeczne oraz nadchodzące wydarzenia. Onet Rano można oglądać codziennie, od godz. 7.55.

W„Misji futbol”, której gospodarzem jest jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michał Pol, znawcy futbolu dyskutować będą o tym, czym żyją miliony fanów piłki nożnej w Polsce. Program jest emitowany w każdy poniedziałek o godz. 10.15.

Od wtorku do piątku o godz. 9.30 niezmiennie będzie można oglądać pasmo publicystyczne – „Opinie”, w którym dziennikarze Onetu, Newsweeka i Faktu pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne oraz społeczne. Programy w paśmie „Opinie” prowadzą znani i cenieni przez widzów publicyści: Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk.

Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia flagowy program „Tomasz Lis”. W szóstym sezonie program można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 15.00.

Rafał Gębura w swoim internetowym talk-show „7 metrów pod ziemią” będzie poruszać wraz z zaproszonymi gośćmi tematy społeczne, które nie co dzień mają szansę ujrzeć światło dzienne. Program można oglądać w czwartki o godz. 18.00.

W czwartki o godz. 14.00 stylistka i specjalistka od autoprezentacji, Dorota Wróblewska, po raz kolejny przejrzy i oceni szafy oraz stylizacje swoich gości w programie „Drzwi do stylu”

O godz. 17.30 w czwartki w programie „Misja esport”, będzie można zobaczyć topowych influencerów e-sportowych. Program poprowadzi Maciej „Sawik” Sawicki, a jego gośćmi będą m. in. Piotr „Izak” Skowyrski, Fryderyk „Veggie” Kozioł, Michał „Carmac” Blicharz, którzy będą omawiać najważniejsze wydarzenia ze świata esportu.

„Rezerwacja”to pozycja obowiązkowa dla każdego pasjonata kultury.Katarzyna Janowska i jej goście w każdy piątek o godz. 10.30 gwarantują najwyższej jakości przegląd premier kinowych, książkowych czy teatralnych. 

Justyna Kozłowska, popularna vlogerka oraz matka trójki uroczych dzieciaków w soboty o godz. 10.00 postara się rozbroić „Domowe pole minowe”i wraz z psycholog Małgorzatą Ohme udzieli praktycznych porad dla rodziców.

Gosia Rdest, czyli najszybsza Polka na torach wyścigowych świata oraz dziennikarz motoryzacyjny Szczepan Mroczek w soboty o godz. 19.00 zaproszą wszystkich fanów motoryzacji do swojego programu „Auto Świat GO!”.Będą m.in. testować i porównywać auta, udzielać porad kierowcom oraz prezentować najnowsze informacje ze świata moto.

 

Cała oferta programowa jest dostępna na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube), a nowe odcinki programów będą udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie vod.pl.

 

Wszystkie informacje o ofercie programowej Onetu są dostępne na stronie: https://ramowka.onet.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura „Szczegółowa teoria życia i umierania” – obchody rocznicy wybuchu powstania w wa Biuro prasowe
2019-04-17 | 07:45

„Szczegółowa teoria życia i umierania” – obchody rocznicy wybuchu powstania w wa

W związku z 76. rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim Teatr Żydowski zaprasza 18 kwietnia na czytanie performatywne dramatu Michała Zdunika „Szczegółowa
Kultura BRAK ZDJĘCIA
2019-04-15 | 18:00

Przecinek i Kropka: Michał Rusinek w salonie Empik Silesia

Najnowsza książka Michała Rusinka oraz jego siostry Joanny, skierowana jest do najmłodszych czytelników. „Jaki znak Twój? Wierszyki na dalsze 100 lat niepodległości” (Znak Emotikon) wywracają do góry nogami
Kultura Przecinek i Kropka: Michał Rusinek w salonie Empik Silesia
2019-04-13 | 11:00

Przecinek i Kropka: Michał Rusinek w salonie Empik Silesia

Najnowsza książka Michała Rusinka oraz jego siostry Joanny, skierowana jest do najmłodszych czytelników. „Jaki znak Twój? Wierszyki na dalsze 100 lat

Kalendarium

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Partner sekcji zdrowie

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie

Prawo

Od niedzieli ważna zmiana w przepisach dotyczących zadłużonych lokatorów. Może ona oznaczać problemy dla właścicieli lokali

21 kwietnia wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ochronie praw lokatorów oraz Kodeksu postępowania cywilnego. Na zmianę art. 1046 kodeksu powinni zwrócić uwagę zwłaszcza nabywcy lokali w licytacjach komorniczych, ale również wynajmujący mieszkania osobom, które zalegają z czynszem. Zniknie bowiem zapis, że na wniosek komornika gmina powinna w ciągu 6 miesięcy znaleźć dłużnikowi lokal zastępczy. Teraz to będzie mogło trwać znacznie dłużej.

Handel

Jajka są nawet o połowę tańsze niż na Boże Narodzenie. W najbliższych latach ceny mogą jednak znacznie wzrosnąć

Znacznie niższe ceny jaj w porównaniu do końcówki 2018 roku to wynik dużej nadpodaży, bo produkcja rośnie, a konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie. Jeśli zostaną wprowadzone zapowiedzi o wycofywaniu jaj z chowu klatkowego, to w najbliższych latach konsumenci muszą się liczyć z dużymi podwyżkami. Ten rodzaj jaj ze względu na cenę jest dziś najchętniej wybierany. Coraz częściej też kupujemy je na bazarkach. Jeśli decydujemy się na zakup jaj w miejscach poza systemem weterynaryjnym, bierzemy na siebie ryzyko przede wszystkim różnych zakażeń bakteryjnych – podkreśla Mariusz Szymyślik, dyrektor Krajowej Izby Producentów Drobiu i Pasz.

 

Handel

Polacy bardziej niż Niemcy i Brytyjczycy są przywiązani do tradycyjnych sklepów. Mimo to już połowa robi zakupy w sieci

Handel internetowy rozwija się w Polsce bardzo szybko – w tym roku będzie wart już 50 mld zł, a zakupy online robi już 15 mln Polaków. Z drugiej strony polscy konsumenci wyróżniają się na tle innych nacji przywiązaniem do tradycyjnego kanału sprzedaży. 49 proc. chce mieć możliwość przetestowania produktów w fizycznym sklepie przed zakupem – wynika z badań SAP. Polacy oczekują spójnego podejścia marek do klientów we wszystkich kanałach sprzedaży. To dla sprzedawców wyzwanie, w którym wsparciem może być wdrożenie odpowiednich technologii.