Komunikaty PR

Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska

2019-05-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Zgierun
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
monika.zgierun|walk.pl| |monika.zgierun|walk.pl
519 022 008
www.walk.pl
Do pobrania InfPras ( 0.03 MB )

Chorwacka firma Podravka od lat odnosi duże sukcesy na polskim rynku. Po raz kolejny zadowolenie klientów zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta, który już od 15 lat nagradza najlepsze marki. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).  

Plebiscyt Laur Konsumenta toogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług. Przyznawany jestw 3 kategoriach: Laur Konsumenta/Klienta, Top Marka oraz Odkrycie Roku. Wyróżnienie w tym plebiscycie jest szczególnie ważne, gdyż nagroda przyznawana jest na podstawie badań konsumenckich. Każdy oddany głos, to potwierdzenie zadowolenia i zaufania klientów, a to niewątpliwie wyznacznik sukcesu dla każdej firmy.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji wyłoniono również grupę Liderów XV-lecia. Nagroda stworzona została z myślą o markach, które podczas minionych edycji programu osiągały najwyższe pozycje w swoich kategoriach plebiscytu i zostało to dodatkowo poparte wynikiem najnowszego sondażu. Tytuł Lidera przyznano całej ofercie produktowej firmy Podravka Polska, która do tej pory została wyróżniona już siedem razy w różnych kategoriach plebiscytu:

 

  • Złoty Laur Konsumenta 2005 dla Vegety
  • Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010 dla marki Vegeta Natur
  • Złoty Laur Konsumenta 2013 w kategorii przyprawy uniwersalne
  • Laur Konsumenta - Lider Dekady Konkursu (2004-2014)
  • Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Podravka w kategorii pasty warzywne
  • Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Vegeta w kategorii przyprawy
  • Laur Konsumenta - Lider XV-lecia (2004-2019) dla marki Podravka 

 

Podravka Polska jest obecna na rynku od ponad 25lat, jednak sprzedaż w Polsce chorwacka firma zaczęła już w latach 70-tych, wprowadzając na rynek Vegetę. Firma stale wychodzi naprzeciw potrzebom polskich konsumentów i rozwija swoje portfolio. Obecnie produkty firmy Podravka Polska są obecne w ponad 10 kategoriach spożywczych. Flagową marką firmy jest Vgeta, która na przestrzeni lat zwiększyła swoją ofertę podążając za trendami rynkowymi. Obok docenianej przez Polaków przyprawy uniwersalnej pojawiła się linia Vegeta Natur, oferująca także przyprawy uniwersalne, mieszanki przypraw oraz kostki rosołowe produkowane w 100% z naturalnych składników. Druga kluczową marką firmy jest Podravka, która oferuje m.in. szeroką gamę produktów śródziemnomorskich: produkty pomidorowe, makarony 100% durum, Ajvar i inne pasty warzywne, pesto, suszone pomidory oraz oliwki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2019-05-20 | 17:00

Esaliens z szytymi na miarę PPK

Esaliens TFI jako jedna z pierwszych instytucji zaprezentowała swoją ofertę Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) na portalu mojePPK.pl. Produkty emerytalne to od lat strategiczna linia biznesu Esaliens, obejmująca ponad 50%
Firma Przedsiębiorcy boją się o pieniądze
2019-05-20 | 11:45

Przedsiębiorcy boją się o pieniądze

W I kwartale 2019 roku wydłużył się średni okres oczekiwania na zapłatę ze strony kontrahentów z 3 miesięcy i 15 dni do 3 miesięcy i 24 dni. Przedsiębiorcy boją się, że w
Firma Jubileusz firmy KESSEL
2019-05-20 | 11:00

Jubileusz firmy KESSEL

9 maja br. minęło 15 lat od chwili utworzenia w Polsce firmy Kessel Sp. z o.o. W ciągu tych minionych lat kilkuosobowa firma przerodziła się w prężnie działające przedsiębiorstwo

Kalendarium

Infrastruktura

Pomorskie stawia na innowacyjną branżę stoczniową. Region chce przyciągać kolejne firmy z tego sektora

Potencjał sektora stoczniowego w Polsce dynamicznie się rozwija, a firmy działające w tej branży dostają zamówienia na coraz bardziej zaawansowane technologicznie produkty. Na gdańskiej Wyspie Ostrów – dzięki rewitalizacji terenów postoczniowych prowadzonej przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną – powstaje nowoczesna infrastruktura, która ma zachęcać do inwestycji kolejne firmy z sektora morskiego. Powstawanie innowacji w branży napędzane jest także przez programy wsparcia dla start-upów i kształcenie kadr z zakresu automatyzacji i programowania.

Przemysł

4,5 mld zł może w tym roku trafić z NCBR do polskich spółek. Firmy muszą spełnić tylko jeden warunek – muszą być innowacyjne

Wsparcie w wysokości 50 mld zł i ponad 10 tys. umów zawartych z beneficjentami – to bilans 10 lat działalności Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Tylko w tym roku NCBR ma do rozdysponowania kolejne 4,5 mld zł, z czego blisko połowę w ramach konkursu Szybka Ścieżka, która cieszy się największym zainteresowaniem przedsiębiorstw. O granty może się starać w zasadzie każda firma, głównym warunkiem jest jednak innowacyjność projektu i komponent badawczo-rozwojowy.

Transport

Przybywa zielonych autobusów w Polsce. W 2018 roku na ulice miast wyjechało 317 autobusów z alternatywnymi napędami

Sprzedaż ekologicznych autobusów miejskich dynamicznie rośnie. W ubiegłym roku na drogi polskich aglomeracji wyjechało 317 ekoautobusów, w tym 63 elektryki i 200 hybryd. – w połączeniach między miastami udział tych pojazdów jest niewielki, bo trudno je wykorzystywać na dalekich trasach – mówi Bogdan Kurys, wiceprezes firmy Sindbad. Jednak flota autokarów także staje się coraz bardziej ekologiczna. – Potrzeba wymiany sprzętu jest wymuszona, inaczej nie moglibyśmy realizować połączeń międzynarodowych – ocenia Kurys.

Konsument

Od lipca program Rodzina 500+ będzie obejmował 6,8 mln dzieci. Nie wpłynął na dzietność, ale ma pozytywny wpływ na gospodarkę

Statystyki GUS pokazują, że program Rodzina 500+ nie jest skutecznym narzędziem kształtowania polityki demograficznej, ale – jak podkreśla były minister finansów Stanisław Kluza – należy go pozytywnie oceniać w kontekście jego długoterminowego oddziaływania na gospodarkę i kształtowania polityki prorodzinnej państwa. Rodzina 500+ jest programem o charakterze sprawiedliwościowym, redystrybucyjnym i istotnie przekłada się na stabilny i zrównoważony rozwój gospodarczy – uważa ekonomista.