Komunikaty PR

Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska

2019-05-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Zgierun
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
monika.zgierun|walk.pl| |monika.zgierun|walk.pl
519 022 008
www.walk.pl
Do pobrania InfPras ( 0.03 MB )

Chorwacka firma Podravka od lat odnosi duże sukcesy na polskim rynku. Po raz kolejny zadowolenie klientów zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta, który już od 15 lat nagradza najlepsze marki. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).  

Plebiscyt Laur Konsumenta toogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług. Przyznawany jestw 3 kategoriach: Laur Konsumenta/Klienta, Top Marka oraz Odkrycie Roku. Wyróżnienie w tym plebiscycie jest szczególnie ważne, gdyż nagroda przyznawana jest na podstawie badań konsumenckich. Każdy oddany głos, to potwierdzenie zadowolenia i zaufania klientów, a to niewątpliwie wyznacznik sukcesu dla każdej firmy.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji wyłoniono również grupę Liderów XV-lecia. Nagroda stworzona została z myślą o markach, które podczas minionych edycji programu osiągały najwyższe pozycje w swoich kategoriach plebiscytu i zostało to dodatkowo poparte wynikiem najnowszego sondażu. Tytuł Lidera przyznano całej ofercie produktowej firmy Podravka Polska, która do tej pory została wyróżniona już siedem razy w różnych kategoriach plebiscytu:

 

  • Złoty Laur Konsumenta 2005 dla Vegety
  • Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010 dla marki Vegeta Natur
  • Złoty Laur Konsumenta 2013 w kategorii przyprawy uniwersalne
  • Laur Konsumenta - Lider Dekady Konkursu (2004-2014)
  • Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Podravka w kategorii pasty warzywne
  • Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Vegeta w kategorii przyprawy
  • Laur Konsumenta - Lider XV-lecia (2004-2019) dla marki Podravka 

 

Podravka Polska jest obecna na rynku od ponad 25lat, jednak sprzedaż w Polsce chorwacka firma zaczęła już w latach 70-tych, wprowadzając na rynek Vegetę. Firma stale wychodzi naprzeciw potrzebom polskich konsumentów i rozwija swoje portfolio. Obecnie produkty firmy Podravka Polska są obecne w ponad 10 kategoriach spożywczych. Flagową marką firmy jest Vgeta, która na przestrzeni lat zwiększyła swoją ofertę podążając za trendami rynkowymi. Obok docenianej przez Polaków przyprawy uniwersalnej pojawiła się linia Vegeta Natur, oferująca także przyprawy uniwersalne, mieszanki przypraw oraz kostki rosołowe produkowane w 100% z naturalnych składników. Druga kluczową marką firmy jest Podravka, która oferuje m.in. szeroką gamę produktów śródziemnomorskich: produkty pomidorowe, makarony 100% durum, Ajvar i inne pasty warzywne, pesto, suszone pomidory oraz oliwki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma DANONE przekazuje akcje swoim pracownikom Biuro prasowe
2019-06-14 | 09:30

DANONE przekazuje akcje swoim pracownikom

Pracownicy grupy spółek DANONE stali się udziałowcami firmy, otrzymując bezpłatnie jej akcje. W ten sposób firma pragnie podkreślić ich realny wpływ na rozwój
Firma Co piąty przedsiębiorca nie dostaje kredytu
2019-06-14 | 01:00

Co piąty przedsiębiorca nie dostaje kredytu

Banki przykręcają kurek z kredytami. Jak pokazują najnowsze badania Instytutu Keralla na zlecenie firmy faktoringowej NFG, już co piąty przedsiębiorca doświadczył ze strony banku odmowy na
Firma BRAK ZDJĘCIA
2019-06-13 | 08:00

Styropiany Styropmin docenione przez konsumentów

Klienci coraz częściej zwracają uwagę na jakość materiałów budowlanych, które wybierają do budowy lub remontu domu. Szczególnie ważne stają się wysokie parametry związane z energooszczędnością i najwyższymi

Ochrona środowiska

Minister rolnictwa: Mamy wielką suszę hydrologiczną. Od sierpnia uruchamiamy program nawodnień w rolnictwie wart 1 mld zł

Połączenie coraz częstszych okresów wysokich temperatur i niewielkich opadów powoduje, że susza dotyka kraj co roku. Bardzo złą sytuację ogólną pogarszają dodatkowo bezśnieżne zimy oraz suche jesienie. Już teraz susza dotknęła w Polsce osiem województw, w niektórych regionach plony mogą być nawet o kilkadziesiąt procent niższe. W sierpniu zostanie uruchomiony nowy program nawodnień w rolnictwie. Skorzystają na nim gminy najbardziej poszkodowane przez suszę w ostatnich latach – zapowiada Jan Krzysztof Ardanowski, minister rolnictwa i rozwoju wsi.

Handel

Branża piwowarska w Polsce przechodzi rewolucję. Radykalnie zmieniły się upodobania konsumentów

W ubiegłym roku segment piw bezalkoholowych w Polsce zanotował 80-procentowy wzrost sprzedaży – była to najwyższa dynamika na całym europejskim rynku. W tym roku branża spodziewa się podobnego, być może nawet trzycyfrowego wzrostu. Piwa nisko- i bezalkoholowe to obecnie najbardziej perspektywiczny segment piwnego rynku. Rośnie on kosztem piw mocnych wysokoalkoholowych – ich spożycie oscyluje już wokół marginalnego poziomu. Polska branża piwowarska – która jest trzecim największym w Unii Europejskiej producentem – musi szybko reagować na radykalną zmianę upodobań konsumentów. Z drugiej strony – jest pod silną presją kosztową, wywołaną m.in. wzrostem cen surowców i kosztów pracy oraz zapowiedzią podwyżki akcyzy. 

Media i PR

Niektórzy nastoletni blogerzy i vlogerzy mogą liczyć na spore zarobki. Z aktywnością w sieci wiążą swoje plany na przyszłość

Nastoletni twórcy w internecie bardzo poważnie traktują swoją działalność, wkładając w nią dużo zaangażowania i przy okazji zdobywając przydatne kompetencje cyfrowe i społeczne. Przeważająca większość traktuje prowadzenie bloga czy vloga jako bezpośredni wstęp do przyszłej kariery zawodowej albo przynajmniej perspektywiczne hobby. Pozytywny feedback ze strony odbiorców daje twórcom duży impuls do samorozwoju, niezależność, możliwość zdobywania nieograniczonej wiedzy, a w wielu przypadkach także konkretnych pieniędzy – wynika z raportu NASK „Pozytywny internet i jego młodzi twórcy”.

Problemy społeczne

Polacy nie potrafią odpoczywać na wakacjach. Prawie 40 proc. nie odcina się od pracy podczas urlopu

36 proc. Polaków nie umie zapomnieć o pracy podczas wakacyjnego wyjazdu. Efekt jest taki, że po wakacjach wracamy jeszcze bardziej zmęczeni, niż byliśmy przed urlopem. Kluczowa jest tutaj czysta głowa oraz umiejętność zapomnienia, choć na chwilę, o pracy. Ważny jest relaks, robienie tego, co faktycznie sprawia nam przyjemność, oraz spędzanie czasu z bliskimi – doradza dr Karolina Oleksa-Marewska, psycholog z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Część osób traktuje wypoczynek jako kolejny obowiązek i zapomina o własnych potrzebach, a w czasie urlopu nadal robi to, co uważa, że musi lub powinna robić. Tylko bez nakładania na siebie niepotrzebnej presji, urlop ma szansę spełnić swoją funkcję – przekonuje psycholog.

Media i PR

Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji. Jednak to projekt nie do zatrzymania

– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach dotyczących cyfryzacji szefowa Radia Kolor mówiła podczas odbywającej się w tym tygodniu gali rozdania nagród Grube Ryby 2019, połączonych z 26. urodzinami rozgłośni.