Komunikaty PR

Beton w łazience – dlaczego to świetny wybór?

2019-09-05  |  01:00
Biuro prasowe

Cenisz sobie estetyczny minimalizm i industrialny styl? Zdecyduj się na betonowe kompozycje! W ofercie marki Cersanit znajduje się szeroki wybór płytek inspirowanych betonową powierzchnią, których wykorzystanie pozwoli na stworzenie stylowego i jednocześnie subtelnego wystroju.

Wzorowane na betonie płytki to praktyczne i nowoczesne rozwiązanie dla każdej łazienki. Dostępne w wielu wydaniach, doskonale nadają się do wykończenia każdego wnętrza. Uniwersalność użytkowania, połączona z nieszablonowym wyglądem, pozwoli na stworzenie wyjątkowej aranżacji pomieszczenia.

Industrialny charakter

Beton jest materiałem uwielbianym przez minimalistów. Nadaje wnętrzu niepowtarzalnego, industrialnego charakteru, jednocześnie świetnie się prezentując w przytulnej, przełamanej dodatkami przestrzeni. Dzięki uniwersalności i klasycznej kolorystyce (szarości i bieli) płytek z kolekcji STORMY, mamy nieograniczone możliwości aranżacyjne i pełną swobodę w wyborze mebli i akcesoriów. Płytki imitujące beton doskonale sprawdzają się w kameralnych aranżacjach, nie tracąc przy tym swojego surowego charakteru.

 

Najmodniejszy wybór

Połączenie chłodnego wystroju i eleganckiej oprawy? To obecnie najmodniejszy koncept! Zapotrzebowanie na oryginalne i stylowe wnętrza, zainspirowało markę CERSANIT do stworzenia kolekcji płytek DIVENA. Ich matowa faktura i niesztampowe detale sprawiają, że są idealnym wyborem zarówno dla małych, ciemnych łazienek, jak i przestronnych pomieszczeń. Elementy odbijające światło doskonale prezentują się z wyszukanym oświetleniem łazienkowym, dodając wnętrzu wysublimowanego charakteru. Dla ciekawych odkrywania nietuzinkowych rozwiązań z wykorzystaniem znanego materiału – powstała kolekcja MYSTIC CEMENTO. Cementowe, matowe wykończenia sprawdzą się w każdym wystroju łazienki, doskonale komponując się ze stylowym wnętrzem.  

Stwórz swoją wymarzoną łazienkę dzięki kolekcjom płytek CERSANIT i ciesz się modnym, niepowtarzalnym wystrojem wnętrza!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jet Line i MyLED dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF Biuro prasowe
2020-03-27 | 01:00

Jet Line i MyLED dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja
Media i PR Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów
2020-03-26 | 01:00

Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów

Zaletą kreowania reklam skierowanych do pokolenia Z i Millenialsów jest fakt, iż większość osób zaliczanych do tej grupy populacji dorastało wraz z rozwojem cyfrowych
Media i PR Fundusz AgriTech Hub inwestuje w Państwo Łąka
2020-03-24 | 01:00

Fundusz AgriTech Hub inwestuje w Państwo Łąka

AgriTech Hub – fundusz venture capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty m.in. z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Państwo Łąka. Startup

Więcej ważnych informacji

Bankowość

W czasie pandemii co trzeci Polak zwiększył liczbę płatności online. Rosną obawy o bezpieczeństwo takich transakcji

Stan epidemii sprawia, że Polacy boją się zarówno o swoje zdrowie, jak i finanse. 2/3 rodaków obawia się, że sytuacja negatywnie odbije się na ich domowym budżecie – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej. Zdaniem 40 proc. badanych zawirowania związane z koronawirusem mogą  także spowodować zmniejszenie bezpieczeństwa transakcji płatniczych w sieci. A tych w ostatnim czasie przybywa, szczególnie w związku z częstszymi zakupami produktów spożywczych online. Pozytywne jest to, że ponad połowa Polaków już podjęła albo zamierza podjąć działania zwiększające bezpieczeństwo haseł dostępu do kont bankowych czy poczty mailowej.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Edukacja

[DEPESZA] Zdalne lekcje są dla nauczycieli testem cyfrowych kompetencji. Mogą też unowocześnić model nauczania

Blisko 70 proc. uczniów już w ubiegłym tygodniu uczestniczyło w lekcjach online, a 92 proc. z nich miało zadawane prace domowe – wynika z badania przeprowadzonego przez Brainly. Jednak połowie uczniów brakuje kontaktów z nauczycielami. Jak ocenia dyrektor Instytutu Badań Edukacyjnych, Piotr Stankiewicz, przymusowe zdalne lekcje będą testem cyfrowych kompetencji nauczycieli, ale stworzą również szansę na zmianę dotychczasowego, archaicznego modelu nauczania. – Od dawna mówi się o konieczności przejścia na bardziej angażujący model, w którym nauczyciel nie naucza, ale wspiera dziecko w poznawaniu świata, rozbudza jego pasje, pomaga kształtować kompetencje i samodzielnie się kształcić – podkreśla ekspert.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

W najbliższych dniach przedsiębiorcy będą decydować o utrzymaniu lub cięciu etatów. Największa fala upadłości spodziewana jest latem

W kolejnych dniach przedsiębiorcy muszą zdecydować, czy stać ich na przedłużanie umów z pracownikami. W skali najbliższego miesiąca zagrożone są setki tysięcy miejsc pracy – zauważa Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Cięć etatów można spodziewać się zwłaszcza w branżach najbardziej zagrożonych bankructwem, czyli m.in. w handlu, gastronomii czy turystyce. Wiele firm już w tej chwili ma ogromne problemy z płynnością, ale największej fali upadłości można spodziewać się na przełomie lata i jesieni – prognozują eksperci kancelarii Zimmerman i Wspólnicy.