Komunikaty PR

Beton w łazience – dlaczego to świetny wybór?

2019-09-05  |  01:00
Biuro prasowe

Cenisz sobie estetyczny minimalizm i industrialny styl? Zdecyduj się na betonowe kompozycje! W ofercie marki Cersanit znajduje się szeroki wybór płytek inspirowanych betonową powierzchnią, których wykorzystanie pozwoli na stworzenie stylowego i jednocześnie subtelnego wystroju.

Wzorowane na betonie płytki to praktyczne i nowoczesne rozwiązanie dla każdej łazienki. Dostępne w wielu wydaniach, doskonale nadają się do wykończenia każdego wnętrza. Uniwersalność użytkowania, połączona z nieszablonowym wyglądem, pozwoli na stworzenie wyjątkowej aranżacji pomieszczenia.

Industrialny charakter

Beton jest materiałem uwielbianym przez minimalistów. Nadaje wnętrzu niepowtarzalnego, industrialnego charakteru, jednocześnie świetnie się prezentując w przytulnej, przełamanej dodatkami przestrzeni. Dzięki uniwersalności i klasycznej kolorystyce (szarości i bieli) płytek z kolekcji STORMY, mamy nieograniczone możliwości aranżacyjne i pełną swobodę w wyborze mebli i akcesoriów. Płytki imitujące beton doskonale sprawdzają się w kameralnych aranżacjach, nie tracąc przy tym swojego surowego charakteru.

 

Najmodniejszy wybór

Połączenie chłodnego wystroju i eleganckiej oprawy? To obecnie najmodniejszy koncept! Zapotrzebowanie na oryginalne i stylowe wnętrza, zainspirowało markę CERSANIT do stworzenia kolekcji płytek DIVENA. Ich matowa faktura i niesztampowe detale sprawiają, że są idealnym wyborem zarówno dla małych, ciemnych łazienek, jak i przestronnych pomieszczeń. Elementy odbijające światło doskonale prezentują się z wyszukanym oświetleniem łazienkowym, dodając wnętrzu wysublimowanego charakteru. Dla ciekawych odkrywania nietuzinkowych rozwiązań z wykorzystaniem znanego materiału – powstała kolekcja MYSTIC CEMENTO. Cementowe, matowe wykończenia sprawdzą się w każdym wystroju łazienki, doskonale komponując się ze stylowym wnętrzem.  

Stwórz swoją wymarzoną łazienkę dzięki kolekcjom płytek CERSANIT i ciesz się modnym, niepowtarzalnym wystrojem wnętrza!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2020-06-03 | 12:51

Ciasteczkowa (r)ewolucja - globalna współpraca na rzecz nowych standardów

Według danych StatCounter Chrome jest liderem wśród przeglądarek internetowych – na świecie korzysta z niej już 62% użytkowników, a w Polsce aż 71%. Nie dziwi więc poruszenie, które w branży wywołała
Media i PR Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
2020-06-01 | 11:11

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania
Media i PR Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google
2020-05-29 | 16:00

Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google

Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia. Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia

Od wykrycia w Polsce pierwszego przypadku zachorowania na COVID-19 minęły trzy miesiące. Ponad 2,1 tys. osób wciąż jest hospitalizowanych. Mimo że sytuacja powoli się stabilizuje, zapotrzebowanie na środki ochrony osobistej, do dezynfekcji oraz środki czystości wciąż jest ogromne, znacznie większe niż jeszcze w styczniu czy lutym. Dlatego też szpitale i medycy apelują do darczyńców o utrzymanie dotychczasowego wsparcia, bez którego trudno im będzie walczyć z pandemią. Chodzi nie tylko o pomoc materialną, lecz również o pokazanie pracownikom medycznym, jak ważna jest ich praca.

Firma

Coraz więcej pracowników wraca z pracy zdalnej do biur. Pandemia zmieni model pracy i rynek najmu powierzchni biurowej

Po tygodniach pracy zdalnej biura przygotowują się na powrót pracowników. Kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa osób w biurze, czyli m.in. odpowiedniego dystansu i dezynfekcji miejsc wspólnych. Zarządców biur może też wspomóc technologia, np. aplikacje, które pozwalają na bezdotykowe otwieranie drzwi czy sprawdzające liczbę osób w danym pomieszczeniu. Wraz z powrotem pracowników do biur wraca też zainteresowanie wynajmem powierzchni biurowej. – Dzisiaj jest dobra okazja, żeby podpisywać kontrakty ze względu na lepsze warunki niż jeszcze kilka miesięcy temu – ocenia Sebastian Świstak z Cavatina Holding.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

W sobotę teatry wznawiają działalność. Spektakle będą grane tylko dla połowy widowni

Od 6 czerwca teatry – podobnie jak kina, opery i filharmonie – mogą wznowić działalność w nowym reżimie sanitarnym. Spektakle przy udziale publiczności będą mogły odbywać się tylko przy maksymalnie połowie zajętych miejsc na widowni. Widzowie będą też zobowiązani do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych. Część teatrów liczy się z tym, że widzowie nie będą szturmować spektakli ze względu na obawę przed zakażeniem. Obecny sezon spisują na straty, skupiając się na zintensyfikowaniu prób i z nadzieją na pełne otwarcie sezonu we wrześniu. Większość podkreśla też, że pandemia oraz związane z nią obostrzenia i wydatki powoduje spustoszenie w budżetach instytucji teatralnych.

Problemy społeczne

Polacy podczas pandemii docenili więzy rodzinne i kontakt z ludźmi. Brakowało im przestrzeni i dostępu do rozrywki

Pandemia i przymusowa izolacja sprawiły, że bardziej doceniamy wartość rodzinnych i przyjacielskich więzów – wynika z Barometru Providenta. Po zniesieniu obostrzeń większość z nas chce wrócić do dawnych przyzwyczajeń. Blisko połowa osób deklaruje, że w ciągu trzech najbliższych miesięcy zamierza spotykać się ze znajomymi częściej i regularniej. Inni już planują wakacyjne wyjazdy i zaległe badania lekarskie.