Komunikaty PR

Gra Far Cry 5 w Polsce promowana będzie internetowym radiem na Spotify

2018-03-13  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Do pobrania logo ( 0.19 MB )

Hope County FM to radio z uniwersum najnowszej odsłony serii Far Cry. Oficjalny kanał radia na Spotify rozpocznie działalność 9 marca 2018 r., a kolejne audycje i utwory będą pojawiać się do końca miesiąca. Kampania została stworzona przez MSLGROUP, za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki.

Far Cry 5 to najbardziej oczekiwana premiera gry w pierwszym kwartale tego roku. Tytuł ten pojawi się na półkach sklepowych 27 marca - na platformach PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro, PC oraz Xbox One i Xbox One X. Jeszcze przed premierą, na kanale Hope County FM w serwisie Spotify pojawią się audycje i playlisty przybliżające świat gry i powalające wczuć się w klimat hrabstwa okupowanego przez sektę religijnych fanatyków. Audycje, które będą publikowane dwa razy w tygodniu, to historie mieszkańców Hope County, opowieści o Montanie, która jest miejscem akcji Far Cry 5 oraz wywiady ze znanymi twórcami polskiego Youtube’a – AdBusterem i Rojsonem, a także specjalistą od sztuki przetrwania – Konstantym Młynarczykiem. Gospodarzem audycji w Hope County FM jest Maciej ‘sawik’ Sawicki, dziennikarz i host e-sportowy.                                                                                                                                             

Poszczególne programy będą okraszone dużą dawką energetycznej, amerykańskiej muzyki. Dodatkowo, na specjalnie stworzonej stronie www.hopecountyfm.pl będzie możliwość zdobycia czterech zestawów PlayStation 4 Pro wraz z grą Far Cry 5 uzupełnionych o unikatowe gadżety oraz egzemplarze wyjątkowej Księgi Josepha Seed’a. Jest to manifest, który przybliży graczom historię głównego antybohatera z najnowszej odsłony serii. Aby wziąć udział w konkursach wystarczy odpowiedzieć na pytania, które będą pojawiać się w trakcie poszczególnych audycji w radiu Hope County FM w serwisie Spotify, a także będą publikowane na stronie radia www.hopecountyfm.pl. Czas na odpowiedź to 72h - po upłynięciu tego terminu, zgłoszenia nie będą już przyjmowane - dlatego warto słuchać Hope County FM regularnie!

Radio będzie nadawało przez cały marzec, począwszy od  dzisiaj, a audycje będą pojawiały się cyklicznie w każdy wtorek i piątek aż do 27 marca w formie nowych playlist na platformie Spotify, w ramach kanału Hope County FM. Całość została przygotowana w taki sposób, aby jak najwierniej oddać klimat lokalnej, amerykańskiej rozgłośni oraz gry, w której dużą część stanu opanowała sekta fanatyków, uważających, że nadejście apokalipsy jest nieuniknione. Więcej szczegółów na temat radia można znaleźć na stronie www.hopecountyfm.pl

Kampania promująca Far Cry 5 została stworzona przez agencję MSLGROUP na zlecenie Ubisoft Polska, wydawcy gry. Za scenariusz i produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki. Zakupem mediów przy promocji Far Cry 5 zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Link do profilu radia: http://spoti.fi/2G5oQsW

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Co czeka wideo marketing w 2019 roku? Biuro prasowe
2019-01-21 | 01:00

Co czeka wideo marketing w 2019 roku?

Filmy to jedne z najbardziej angażujących treści online. Planując działania, należy jednak pamiętać, że trendy bardzo szybko się zmieniają, dlatego to co było popularne w danym roku, w
Media i PR Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO
2019-01-17 | 15:30

Trendy wzornicze – wzrost znaczenia marek własnych oraz rozwój produktów ECO

Styczeń to dobry czas na podsumowania. W związku z tym eksperci studia THIS postanowili podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat trendów w polskim wzornictwie w 2018 roku.
Media i PR Mint Media z nową kampanią dla Mattel
2019-01-17 | 01:00

Mint Media z nową kampanią dla Mattel

Do promocji gry UNO, trwającej od 16 listopada do 6 grudnia, wykorzystano dwa popularne serwisy społecznościowe – Instagram oraz TikTok. Kanały te zostały wybrane ze względu na dużą

CES 2019

Infrastruktura

Budownictwu dokucza wzrost kosztów pracy i materiałów. Nie ma jednak dużego zagrożenia dla realizacji projektów infrastrukturalnych

Aspekty formalno-prawne związane z urzędniczą biurokracją i zmianami w przepisach pozostają jedną z największych bolączek przy realizacji projektów drogowych. Kolejną są problemy typowe dla tzw. górki inwestycyjnej, czyli wzrost cen materiałów i kosztów pracy. Jednak przyjęcie formuły waloryzacji przyszłych kontraktów – na co od dawna naciskała branża budowlana – pozwoli firmom ofertować i budować bez obaw o wzrost kosztów – ocenia Jarosław Wielopolski, prezes Multiconsult Polska. Budownictwo jest jedną z branż, które najdotkliwiej odczuwają brak siły roboczej – brakuje zarówno inżynierów, jak i robotników.

Przemysł

Słabnąca koniunktura w Europie odbije się w 2019 roku także na polskiej gospodarce. Na 5-proc. wzrost PKB nie ma co liczyć

Wojna handlowa między Stanami Zjednoczonymi a Chinami wywiera negatywny wpływ na globalne gospodarki. Spadają zamówienia w przemyśle, przez co pogarszają się nastroje zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Zdaniem Rafała Sadocha z DM mBanku także polska gospodarka, która zanotowała szybki rozwój w 2018 roku, odczuje skutki tego procesu. Jak duże, zależeć będzie od wyniku negocjacji między dwoma mocarstwami.

Handel

Lotniska i dworce coraz mocniej stawiają na działalność niezwiązaną z transportem. To już ponad połowa ich przychodów

Maksymalne wykorzystanie komercyjnej przestrzeni to dla portów lotniczych i dworców ważna część modelu finansowania. W przypadku lotnisk dochody z najmu powierzchni, wyniki sprzedażowe z reklam czy stref wolnocłowych odpowiadają nawet za 40–60 proc. całości przychodów. Tą drogą podążają też koleje, planując modernizację dworców. Komercjalizacja takich obiektów i odpowiednia oferta handlowo-usługowa pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby podróżnych. Nowo budowane obiekty są też coraz częściej bezpośrednio połączone z dużymi galeriami handlowymi, stanowiąc jeden z centralnych punktów miasta. 

Transport

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje, że działające w tej branży podmioty muszą odpowiadać na coraz bardziej wyśrubowane wymogi klientów – inwestować w wygląd witryny, aplikacje mobilne, jakość obsługi, marketing i logistykę, która przekłada się na szybkość dostaw i końcową satysfakcję konsumentów. W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń, w którym najciężej jest poradzić sobie średnim podmiotom.