Komunikaty PR

Korzenne nowości od Delecty

2019-10-09  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Delecta ( 0.05 MB )

Początek jesieni to czas, kiedy myśli wielu z nas zaczynają krążyć wokół Bożego Narodzenia. Pierwsze ustalenia u kogo będzie organizowana Wigilia, planowanie wydatków czy wyrabianie ciasta, aby wypieki były gotowe do Świąt. Upieczenie pierników z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwi ciastu dojrzenie i zmiękczenie. Z myślą o wszystkich miłośnikach korzennych przypraw, marka Delecta przygotowała linię pierniczków do samodzielnego wypieku – „Z serca natury”, ze świątecznymi wzorami na foremkach oraz debiutujące w portfolio marki, ciasto „Gwiazda Betlejemska”. Jest też dobra wiadomość dla miłośników personalizowanych wypieków – Delecta poszerza ofertę „Fajnych Pisaków XXL”.

 

Nowości w portfolio marki Delecta to produkty, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom korzennych słodkości. Dla wielbicieli wspólnej zabawy podczas rodzinnego pieczenia, Delecta tradycyjnie przygotowała Pierniczki „Z serca natury” – mieszankę do samodzielnego wypieku. Dzięki niezwykłej kompozycji cynamonu, goździków i kolendry, ciasteczka urzekają swoim aromatem i tradycyjnym smakiem. Aby sporządzić słodką masę na pierniczki, wystarczy do zawartości opakowania dodać tylko podstawowe składniki (jajko oraz masło lub margarynę). Dołączony do opakowania stempelek w kształcie herbatnika, pozwoli wykroić ok. 70 ciasteczek z jednej porcji. Do wyboru mamy aż cztery wzory: ludzik, choinka, gwiazda oraz Święty Mikołaj.

 

Gwiazda wigilijnego wieczoru

Miłośnikom korzennego smaku w nowych formach, z pewnością przypadnie do gustu nowość w ofercie Delecty – ciasto „Gwiazda Betlejemska”. Tradycyjny smak w połączeniu z nieoczywistym kształtem, mile zaskoczy gości, a możliwość dowolnego udekorowania ciasta, wspólnie z bliskimi, pozwoli wprowadzić do domu prawdziwie świąteczną atmosferę.

 

Wypisz – wymaluj!

Aby nadać swoim wypiekom indywidualnego charakteru, można udekorować je na wiele sposobów, m.in. naturalnymi posypkami Decorada Delecta oraz hitem w ofercie marki – Fajnymi Pisakami XXL. Poza rozmiarem, który jest 60% większy od innych tego typu produktów dostępnych na rynku, wyróżnia je bezpieczny skład: zero sztucznych barwników, konserwantów, tłuszczów utwardzonych, syropu glukozowego i zagęstników. Pisaki pozwalają na pełne wyeksponowanie naszej fantazji. Tubki dotychczas można było kupować pojedynczo w czterech wariantach kolorystycznych (czerwony, żółty, zielony i biały). Od września marka Delecta poszerzyła ofertę o kolejne odcienie: fioletowy, niebieski i czarny! Producent zrezygnował z kartonika pośredniego, zmieniając jednocześnie szatę graficzną pisaków. Kilka kwestii pozostaje bez zmian: pisaki nadal sprzedawane są pojedynczo, dzięki czemu nie musimy kupować z góry założonej kombinacji kolorów, ale wybrać te, które podobają się nam najbardziej. Sama masa nie tylko zastyga na wypieku, ale też nie kruszy się dzięki swojej elastycznej formule.

 

Pierniczki oraz „Gwiazda Betlejemska” dostępne są w sprzedaży od 8 października br., a nowe kolory „Fajnych Pisaków XXL” dostępne są już od września br. Korzenne wypieki można znaleźć na sklepowych półkach w sugerowanej cenie detalicznej ok. 8 zł za opakowanie, a Pisaki XXL w cenie ok. 3 zł/sztuka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland Biuro prasowe
2019-10-17 | 09:00

Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland
Media i PR Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
2019-10-17 | 07:01

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja
Media i PR Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”
2019-10-16 | 12:00

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

Zasady loterii „Złotobranie” są proste. Wystarczy kupić praliny marek Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia Solidarności, by zyskać szansę na wygranie gotówki, a w

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Obniżka podatku PIT nie obciąża budżetu państwa tak bardzo jak program Rodzina 500 plus. Może być jednak kłopotem dla dużych miast

Obniżony od października o punkt procentowy podatek od osób fizycznych objął osoby pracujące na etatach, umowach-zleceniach, umowach o dzieło, prowadzących działalność gospodarczą oraz emerytów i rencistów. Zdaniem ekspertów, o ile państwo ma możliwości zrekompensowania ubytku poprzez emisję długu czy nowelizację budżetu, o tyle duże miasta odczują mniejsze wpływy z podatków bardziej dotkliwie. Choć w przypadku nisko zarabiających różnice będą symboliczne, to w skali kraju obniżka będzie napędzać konsumpcję.

Problemy społeczne

Ponad połowa Polaków uważa, że sztuczna inteligencja wpływa na ich życie codzienne. Wielu obawia się, że odbierze im prywatność i miejsca pracy

Prawie 90 proc. Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, jednak nie zawsze wiedzą, co naprawdę oznacza. Wprawdzie dostrzegają korzyści związane np. z poprawą komfortu życia czy bezpieczeństwa w miejscu pracy, ale też mają wiele obaw, np. o to, że technologia odbierze im miejsca pracy. Tylko co szósta osoba skorzystałaby z pomocy urządzenia opartego na SI zamiast lekarza – wynika z raportu NASK „Sztuczna Inteligencja w społeczeństwie i gospodarce”. Tymczasem to właśnie odpowiednie nastawienie społeczeństwa jest niezbędne, by polska gospodarka mogła faktycznie rozwijać działania oparte o tę technologię.

Infrastruktura

Budowa farm wiatrowych na Bałtyku może pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Przy wielomiliardowych inwestycjach kluczowe jest stabilne otoczenie prawne

PGE Baltica, PKN Orlen i Polenergia są obecnie na najbardziej zaawansowanym etapie projektów budowy farm wiatrowych na Bałtyku. – To właśnie te trzy podmioty ukształtują rynek morskiej energetyki wiatrowej w Polsce do 2030 roku – ocenia Mariusz Witoński, prezes Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej. W nadchodzących latach na Bałtyku ma nastąpić boom inwestycyjny, który może dać impuls do rozwoju portów, pobudzić przemysł stoczniowy i całą gospodarkę. Dla inwestorów kluczowe są jednak stabilne warunki legislacyjne do budowy farm wiatrowych na Bałtyku, ponieważ są to projekty liczone w miliardach złotych. Sektor morskiej energetyki wiatrowej chce, żeby zostały one zagwarantowane specjalną ustawą.

Finanse

6 proc. PKB na służbę zdrowia to minimum. Starzenie się społeczeństwa i coraz droższe świadczenia wymuszą dalszy wzrost nakładów

Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Unii Europejskiej pod względem nakładów na ochronę zdrowia. Te zgodnie z przyjętą w ubiegłym roku ustawą mają stopniowo wzrosnąć do poziomu 6 proc. PKB do 2025 roku. Eksperci oceniają, że to minimum, które powinno być stopniowo podnoszone. Wzrost wydatków wymusza m.in. niekorzystna demografia i nowe, droższe technologie, które pojawiają się w ochronie zdrowia. – Najważniejszym kierunkiem jest wzrost efektywności, żebyśmy z zasobów, z których w tej chwili korzystamy, byli w stanie wycisnąć jak najwięcej – podkreśla były wiceminister zdrowia Marcin Czech.