Komunikaty PR

Marki DGM i SmartDGM w agencji 4 Publicity

2019-08-13  |  13:20
Biuro prasowe

W połowie sierpnia 2019 agencja 4 Publicity, specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nowych technologii, podpisała umowę z firmą DIGIMATE Europe Sp. z o.o., dystrybutorem elektroniki użytkowej oraz urządzeń smart home. Agencja zadba o promocję marki na rynku oraz działania wizerunkowe.

Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku marki DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych.

- Naszym celem jest oferowanie klientom unikatowych rozwiązań za przystępną cenę. Nasze urządzenia są funkcjonalne, mają estetyczny design, a przede wszystkim skomponowane są z dobrej jakości podzespołów. W tej chwili zależy nam za pokazaniu zalet linii SmartDGM – urządzeń, dzięki którym przy pomocy aplikacji i smatfona możemy zarządzać swoim domem czy biurem  – stwierdził Krystian Zieliński, ‎odpowiedzialny za dział sprzedaży DIGIMATE Europe Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces Biuro prasowe
2020-02-19 | 17:00

Pierwsza w historii gala Polish Gaming Aces

Statuetki zostaną przyznane za osiągnięcia z ubiegłego roku m.in. w takich kategoriach jak: firma roku, bukmacher roku, produkt roku, kampania marketingowa roku czy debiut roku. Wydarzenie
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2020-02-19 | 15:00

Dom Mody Klif z sukcesem zakończył rok 2019!

Początek nowego roku daje nie tylko wyzwania i możliwości, ale także okazję do podsumowań tego, co już się wydarzyło. Rok 2019 w warszawskim Klif obfitował w urodzinowe eventy, poszerzenie oferty o nowych najemców, także
Media i PR „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D
2020-02-19 | 05:00

„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Infrastruktura

Nad firmami z branży utrzymania czystości zbierają się czarne chmury. Rosną koszty działalności i brakuje rąk do pracy

Brak pracowników oraz dobrze przygotowanych do pracy zespołów – to najpoważniejsze wyzwania, które stoją przed branżą utrzymania czystości. Dziś zatrudnia ona ok. 700 tys. osób, również takich, które do tej pory z różnych względów nie pracowały. Rozwiązanie tych bolączek umożliwiłoby przyjmowanie większej liczby zleceń i dalszy dynamiczny rozwój sektora. Jednym z pomysłów jest włączenie do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji certyfikatu dla osób sprzątających.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Transport

Przewozy w regionach wracają na właściwe tory. W tym roku spółka Polregio zamierza rozpocząć unowocześnianie pociągów i przewieźć 91 mln pasażerów

Komisja Europejska wciąż prowadzi formalne postępowanie dotyczące pomocy publicznej dla spółki Przewozy Regionalne, która od miesiąca funkcjonuje pod nazwą Polregio. To oznacza, że przewoźnik wciąż nie może korzystać z unijnych grantów, ale realizuje plany inwestycyjne we własnym zakresie. W tym roku rozpocznie obliczony na kilka lat program modernizacji swojego taboru. Czteroletnia restrukturyzacja spółki zaowocowała też systematycznym przyrostem liczby pasażerów – na koniec tego roku Polregio chce ich mieć już ponad 91 mln.

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.

 
 

Konsument

Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa. Producenci będą odchodzić od plastiku

Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne oraz proekologiczne oczekiwania konsumentów. Zdecydowana większość z nich, kupując kosmetyki, zwraca uwagę na to, czy opakowanie jest przyjazne dla środowiska – wynika z raportu „Strategia Plastikowa i Kosmetyki” przygotowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i Deloitte Advisory.