Komunikaty PR

Smartney startuje z kampanią TV

2019-10-15  |  14:00
Biuro prasowe

Smartney - nowy gracz na rynku finansowym startuje ze swoją pierwszą kampanią  telewizyjną #MożeszMądrzej. Firma należy do francuskiej Grupy Oney Bank i oferuje kredyty konsumenckie w wysokości do 60 000 zł w pełnym procesie online bez dokumentów. W kampanii stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i produktowego.

- Naszą ambicją jest wyróżnienie się w bardzo zatłoczonej branży finansowej, dzięki pozycjonowaniu naszego produktu i komunikacji jako „satysfakcji z mądrego wyboru”. Chcemy dotrzeć do świadomych i mądrych konsumentów, którzy docenią zarówno produkt z jego atrakcyjnymi warunkami cenowymi,  jak i zbudować przekaz, który nie jest nachalny i przekonuje, że „możesz”, a nie „musisz”. Dlaczego? Ponieważ Smartney to świat dla świadomych ludzi, którzy mają wybór i chcą mieć łatwy dostęp do możliwości - mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu i sprzedaży online Smartney.

- Poprzez mówienie o emocjach, odwołujemy się do prawdziwych ludzkich spraw, celów, potrzeb i marzeń. Zależy nam, aby Smartney postrzegany był jako firma pożyczkowa, która pozwala rozwijać możliwości, jest gwarantem bezpieczeństwa i pochwałą mądrze podejmowanych decyzji finansowych. Stąd pomysł na claim „Możesz mądrzej”, który jest nie tylko hasłem, ale również manifestem Smartney – obietnicą wyrażającą istotę marki. W ten sposób chcemy zachęcić do działania naszych konsumentów i zrewolucjonizować rynek pożyczek w Polsce poprzez dostarczanie atrakcyjnej oferty, jakiej wcześniej w tym segmencie nie było – dodaje Olga Kulmaczewska.

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna AdBirds, która jest również autorem nazwy i logo firmy Smartney.

Produkcja: OnlyOnly

Konsultacje muzycze: Sirens Music

Dom mediowy online: Sales & More

Zakup TV, dom mediowy: Wavemaker

Spoty: 15’ i 30’

Emisja: TVP, TVN, Polsat (i stacje tematyczne)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii Biuro prasowe
2019-11-20 | 15:00

Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii

Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych
Media i PR Sieć agencji reklamowych weCAN publikuje raport CANnual Report 2019
2019-11-18 | 15:40

Sieć agencji reklamowych weCAN publikuje raport CANnual Report 2019

weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych z Europy Środkowej i Wschodniej opublikowała właśnie swoją piątą coroczną publikację zatytułowaną CANnual Report. Grupa Walk oraz dom
Media i PR MORE – Miejskie Okna REklamowe od JetLine – jeszcze WIĘCEJ przestrzeni do komuni
2019-11-18 | 01:00

MORE – Miejskie Okna REklamowe od JetLine – jeszcze WIĘCEJ przestrzeni do komuni

MORE to sieć ekranów LCD, które zlokalizowane są w Warszawie, przy głównych trasach uczęszczanych przez pieszych. Ekrany umieszczane są w witrynach w taki sposób,

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mocna konkurencja na rynku centrów handlowych. Chcą przyciągać klientów nowymi technologiami i ofertą rozrywkową

W Polsce zasoby powierzchni handlowej przekraczają już 15 mln mkw. W całym kraju jest ok. 450 centrów i galerii, a nasycenie powierzchnią handlową przekracza europejską średnią. Konkurencja na rynku jest duża, a centra handlowe mierzą się z wyzwaniami takimi jak rosnąca pozycja e-commerce, rozszerzenie zakazu handlu w niedziele w 2020 roku czy coraz większe oczekiwania klientów. Szansą na sprostanie tym wyzwaniom są nowe technologie, np. aplikacje, które zapewniają klientom szereg benefitów, np. zniżki, porady stylisty czy nawigację po galeriach.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Ochrona środowiska

Pozostało tylko 10 lat na powstrzymanie negatywnych zmian klimatu. Dotychczasowymi sposobami nie da się tego zrobić

Jeśli nie podejmiemy natychmiastowych działań na rzecz ochrony klimatu, temperatura na świecie przekroczy bezpieczny poziom 1,5° Celsjusza w 2040 roku – wskazują eksperci Międzyrządowego Panelu ds. Badań Zmian Klimatu. Te natychmiastowe działania muszą w ciągu kolejnej dekady doprowadzić do ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 45 proc. Nie mogą się jednak opierać na dotychczasowych metodach i systemie energetycznym z XIX wieku – podkreśla prof. Zbigniew Karaczun z SGGW. Innowacyjne rozwiązania, np. elektromobilność czy niskoemisyjne systemy grzewcze,  są już dostępne, tylko trzeba je wdrożyć na szeroką skalę.

 

Handel

W kolejnych tygodniach możliwe cząstkowe porozumienie między USA a Chinami. Konflikt handlowy potrwa jednak jeszcze kilka lat

Ostatnie dane z Chin pokazują znaczący wpływ wzajemnej wojny celnej na chińską gospodarkę, ale cierpi na niej także amerykański rynek, bo firmy wstrzymują inwestycje. Stąd prezydent Donald Trump i chińskie władze będą dążyć do wycofania się z części obciążeń importowych, zwłaszcza że za rok kolejne wybory prezydenckie za oceanem. Zdaniem Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, porozumienie dotyczące części produktów może nastąpić jeszcze nawet przed końcem roku, ale realne zakończenie konfliktu zajmie wiele lat.

Infrastruktura

Trudna sytuacja na rynku kolejowych przewozów towarowych. Spowolnienie gospodarcze będzie oznaczać dalsze spadki

Rynek towarowych przewozów kolejowych notuje spowolnienie. Łącznie w trzech kwartałach 2019 roku przewieziono nieco ponad 177 mln ton, czyli o ponad 9 mln mniej niż w tym samym okresie 2018 roku. W dużej mierze to efekt zmniejszenia przewozów kruszyw, węgla kamiennego, rud i wyrobów metalowych. W 2020 roku sytuacja raczej się nie poprawi. – Spowolnienie gospodarcze, które obserwujemy w całej Europie, z pewnością przełoży się na rynek przewozów w Polsce – ocenia Andrzej Pawłowski z CTL Logistics.