Komunikaty PR

Studio postprodukcyjne FDR Studio inwestuje w nową siedzibę

2020-02-13  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monica Ponce
FDR Studio

ul. Naruszewicza 27/1
02-627 Warszawa
monica|fdrstudio.pl| |monica|fdrstudio.pl
+48 669 413 974
www.fdrstudio.pl

FDR Studio otworzyło w samym sercu Mokotowa nowoczesne studio postprodukcji dźwięku i obrazu. Nowy obiekt o powierzchni ponad 400 m2 zapewnia przestrzeń wyposażoną w profesjonalny sprzęt do realizacji poszczególnych i jednocześnie wszystkich kolejnych etapów postprodukcji.

Nowe FDR Studio mieści się w dogodnej lokalizacji przy ulicy Naruszewicza 27 w bezpośredniej bliskości największej dzielnicy biznesowej w Polsce na Warszawskim Mokotowie. Nowy lokal został urządzony zgodnie z najwyższymi światowymi standardami, posiada min.: salę kinową wyposażoną w nowoczesny sprzęt do kolor korekcji, dwa studia do zgrań dźwięku produkcji kinowych i telewizyjnych, studio do efektów synchronicznych, dwie montażownie czy studio do animacji 2D i 3D. Klienci mogą tutaj również korzystać ze strefy do pracy i relaksu oraz z dużej ilości miejsc parkingowych.

Domy produkcyjne i agencje kreatywne coraz większą uwagę przywiązują do komfortu pracy i obsługi klienta, dlatego FDR Studio zdecydowało się na tak dużą inwestycję oferując pod jednym adresem kompleksowe usługi postprodukcji. Jak tłumaczy Stefan Krzyżanowski, CEO i Sound Designer FDR Studio: W nowym miejscu każdy może mieć komfort i swobodę, aby skupić się na realizacji wizji artystycznej danego projektu, otrzymując finalnie produkt o najwyższej jakości.

Nowe studio udostępniania także swoją przestrzeń spełniającą wymogi do kolaudacji filmów, reklam kinowych i telewizyjnych.

FDR Studio znane jest z licznych realizacji postprodukcji do filmów reklamowych i kinowych, jest także koproducentem polskich i międzynarodowych produkcji filmowych takich jak: „Habit i zbroja” w reżyserii Pawła Pitery, czy „Ostatnie piętro” w reżyserii Tadeusza Króla.

Więcej informacji na stronie: www.fdrstudio.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion Biuro prasowe
2020-02-17 | 12:00

Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach
Media i PR HashtagChallenge – format już dostępny dla reklamodawców na TikToku
2020-02-17 | 12:00

HashtagChallenge – format już dostępny dla reklamodawców na TikToku

Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z
Media i PR MJCC dołącza do sieci OneAgent
2020-02-13 | 14:30

MJCC dołącza do sieci OneAgent

MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm ma duży problem z pozyskaniem kredytu. Szansą dla nich są gwarancje BGK

Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm w Polsce miałoby utrudniony dostęp do kredytu bankowego, gdyby nie realizowany przez BGK program gwarancji de minimis. Co czwarta firma w ogóle nie miałaby szans na kredyt, a co trzecia – uzyskałaby go na gorszych warunkach. Program, z którego skorzystało już ok. 160 tys. firm, jak dotąd przyczynił się do utworzenia bądź utrzymania ponad 200 tys. miejsc pracy, a całkowita wartość kredytu objętego gwarancjami to blisko 120 mld zł. Zdecydowana większość przedsiębiorstw deklaruje też, że jego efektami były: stabilizacja sytuacji finansowej firmy, poprawa jej sytuacji rynkowej i wzrost obrotów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Samorządy walczą ze zmianami klimatycznymi. Zmuszają biznes do działań proekologicznych

Gdyby wszyscy Polacy zdecydowali się korzystać wyłącznie z zielonej energii, emisję CO2 można byłoby ograniczyć o 57 mln ton, czyli 17 proc. rocznej emisji Polski. Jak przekonują eksperci DNB Bank Polska i firmy PwC w raporcie „Kierunki 2020”, styl życia pojedynczych osób nie zmieni w znaczący sposób wpływu na środowisko. Ogromna rola spoczywa na biznesie, jednak to polityka, w tym samorządy, jest w głównej mierze odpowiedzialna za wprowadzanie proekologicznych inicjatyw. Polskie samorządy podpisały deklarację o współpracy na rzecz ochrony klimatu, a powołana koalicja klimatyczna pozwoli do 2050 roku osiągnąć im neutralność klimatyczną.

Handel

Allegro zainwestuje w tym roku 1 mld zł w rozwój platformy. 200 mln ofert i 20 proc. więcej sprzedawców do końca roku

– Przygotowaliśmy na ten rok długą listę innowacji – zapowiada François Nuyts, prezes Allegro. W tym roku ulubiony serwis e-zakupów Polaków​ zainwestuje w rozwój swojej platformy e-commerce’owej 1 mld zł. Skupi się głównie na ulepszeniach w obszarze dostaw i rozwoju usługi Allegro Smart!. Zaproponuje także lepszą wyszukiwarkę opartą na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym i bardziej spersonalizowanych ofertach. Dla sprzedawców pojawią się nowe narzędzia, które ułatwią im rozpoczęcie biznesu i obniżenie jego kosztów. Dzięki temu liczba profesjonalnych sprzedawców w tym roku ma się zwiększyć o 20 proc., a liczba ofert wzrosnąć do 200 mln na koniec roku.

 
 

Farmacja

Skuteczne leczenie raka prostaty jest dostępne dopiero na etapie z przerzutami. Pacjentów z wcześniejszym stadium nowotworu nie obejmuje program lekowy

Rak prostaty jest już najczęściej występującym nowotworem u mężczyzn. Co roku diagnozuje się więcej zachorowań i w coraz młodszym wieku, nawet przed 50. rokiem życia. Ubiegły rok przyniósł pewną poprawę w leczeniu pacjentów z tym nowotworem, ale jest ono dostępne wyłącznie dla chorych z przerzutami. Pacjenci, u których rak prostaty jest oporny na kastrację, ale jeszcze nie dał przerzutów, nie mają dostępu do nowych leków. – Muszą więc czekać, aż ich stan się pogorszy – podkreślają lekarze i oceniają, że jest to nieetyczne. Polska w dalszym ciągu znacząco odbiega od państw Europy Zachodniej w leczeniu tego nowotworu.