Komunikaty PR

MetLife zadba o bezpieczeństwo uczestników PAYBACK

2019-05-16  |  15:10
Biuro prasowe

Do grona partnerów Programu PAYBACK dołączyła jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. MetLife działa w ponad 40 krajach, a w swojej ofercie posiada między innymi ubezpieczenia na życie, w tym zdrowotne, oraz produkty emerytalne. Uczestnicy Programu będą mogli otrzymać do 8 tys. punktów, korzystając z wybranych ofert ubezpieczyciela.

Gwarancja bezpieczeństwa dla uczestników PAYBACK

– Jako największy multipartnerski program lojalnościowy na polskim rynku staramy się stale powiększać grono naszych partnerów, by zaoferować uczestnikom PAYBACK jak najszerszy wachlarz produktów i usług z różnych branż. Tym bardziej cieszy nas dołączenie do Programu firmy MetLife, dzięki której możemy zadbać o komfort i bezpieczeństwo wszystkich uczestników. Ponadto patrząc na efekty naszej dotychczasowej współpracy z firmami z sektora ubezpieczeniowego mamy nadzieję, że oferta MetLife spotka się z równie dużym zainteresowaniem ze strony naszych użytkowników, a dzięki PAYBACK firma zyska grono nowych, lojalnych klientów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

– Nasza działalność na polskim rynku rozpoczęła się prawie 30 lat temu. Od tego czasu zapewniamy naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, pomagając im wybierać ubezpieczenia dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Przystępując do Programu PAYBACK, chcemy zachęcić do naszych produktów nowe grono konsumentów, dbając przy tym o ochronę uczestników Programu na każdym etapie ich życia – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor pionu klienta indywidualnego w MetLife.

Do zdobycia aż 8 tys. punktów

By skorzystać z oferty MetLife, wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie www.payback.pl/metlifeubezpieczenia. Następnie z uczestnikiem Programu skontaktuje się telefonicznie konsultant, by umówić spotkanie z agentem MetLife. Podczas rozmowy pozna on potrzeby klienta i doradzi produkt odpowiadający jego oczekiwaniom.

Dla uczestników Programu przygotowano specjalne eKupony na wybrane produkty ubezpieczeniowe, dostępne na stronie PAYBACK.pl. Wśród nich jest między innymi polisa „MetLife na Życie”, w ramach której do zdobycia jest aż 8 tys. punktów PAYBACK, „MetLife Gwarancja Jutra” oraz „Gwarantowana Emerytura +”, za które uczestnicy otrzymają 5 tys. punktów. By zasilić swoje saldo punktowe, wystarczy podczas finalizacji transakcji podać agentowi numer swojej karty PAYBACK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-05-20 | 11:00

Esaliens o obowiązkach i korzyściach z PPK

Z inicjatywy Esaliens TFI w poniedziałek (20.05) podczas XIV Krakowskiego Forum Wynagrodzeń odbywa się panel poświęcony obowiązkom i korzyściom wynikającym z wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Podczas panelu
Ubezpieczenia Klienci CUK Ubezpieczenia już od roku zbierają punkty PAYBACK
2019-05-16 | 10:00

Klienci CUK Ubezpieczenia już od roku zbierają punkty PAYBACK

CUK Ubezpieczenia oraz PAYBACK podsumowują pierwszy rok współpracy. Jej wynik to przede wszystkim wzrost atrakcyjności oferty ubezpieczeniowej multiagencji dla polskich
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-05-07 | 17:00

Nie myśl o hakerze, pomyśl o HR-ze

Najsłabszym ogniwem systemu cyberbezpieczeństwa są pracownicy W 2018 roku ponad połowa europejskich firm (54%) doświadczyła cyberataku – wynika z badań Kaspersky Lab.[1] Jeśli chodzi o Polskę, według raportu PwC[2], w 2017 roku

Kalendarium

Telekomunikacja

Ponad 80 proc. młodych firm jest zainteresowanych współpracą z korporacjami. To dla nich szansa na dostęp do nowych technologii i działań marketingowych

Wsparcie mentoringowe i pomoc w komercjalizacji nowych rozwiązań to główne potrzeby młodych przedsiębiorstw. Rozwój może umożliwić im współpraca z korporacjami i dużym biznesem, a – jak wynika z badań Fundacji StartUp Poland – ponad 80 proc. start-upów jest otwartych na takie rozwiązanie. Naprzeciw potrzebom w tym zakresie wychodzi zainicjowany przez UPC Polska program THINK BIG, który wspiera młode firmy rozwijające swój biznes w oparciu o nowe technologie. W tegorocznej, już szóstej edycji zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania, które wspierają cyfrową transformację.

Ochrona środowiska

Europejska gospodarka traci na smogu setki miliardów euro rocznie. Innowacje w energetyce pomogłyby zaoszczędzić 180 mld w ciągu 7 lat

Smog – zgodnie z szacunkami Komisji Europejskiej – odpowiada za ok. 10 proc. przedwczesnych zgonów na świecie i kosztuje unijną gospodarkę nawet 475 mld euro rocznie. Wdrożenie innowacyjnych technologii w energetyce może przynieść nawet 183 mld euro oszczędności w ciągu nadchodzących 7 lat. Są wśród nich niskoemisyjne systemy grzewcze, tzw. generacja rozproszona, elektromobilność i niskoemisyjny transport czy wykorzystanie odpadów jako surowca do produkcji energii. – To na nich będzie się opierała ewolucja systemu energetycznego, która pozwoli nam zrealizować cele w obszarze jakości powietrza – podkreśla Marcin Lewenstein, dyrektor ds. innowacji w InnoEnergy.

Finanse

Polski rynek ubezpieczeń nadrabia zaległości wobec bardziej rozwiniętych krajów. Pomaga w tym proces łączenia się firm w duże grupy

Polska to rynek z dużym potencjałem, ale również z dużym niedoubezpieczeniem – ocenia Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Gothaer TU S.A. Z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że pod względem wartości składki przypisanej brutto Polska plasuje się dopiero na 14. pozycji w Europie i wciąż ma do nadgonienia duży dystans względem Wielkiej Brytanii czy Niemiec. Rodzimy rynek ubezpieczeniowy jest też w fazie dynamicznych zmian, a wiodącymi trendami są wszechobecna cyfryzacja i konsolidacja. W trakcie tego procesu jest też TU Gothaer, które lada moment pojawi się na rynku pod nowym brandem – Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group.

Finanse

80 proc. dużych firm angażuje się społecznie. Dla wielu staje się to ważnym elementem strategii

Duże firmy angażują się w działania społecznej odpowiedzialności biznesu. Robi to już 80 proc. z nich. CSR zwiększa zaufanie do przedsiębiorstwa – 83 proc. przedstawicieli pokolenia Y uznaje, że sukces firmy powinien wykraczać poza wyniki finansowe. Zdecydowana większość uważa, że największe firmy mają odpowiedni potencjał, by rozwiązywać problemy gospodarcze i społeczne. Przykładem takiego przedsiębiorstwa, jest Benefit Systems. Firma jako pierwsza spółka publiczna z regionu Europy Środkowo-Wschodniej otrzymała tytuł B Corporation przyznawany organizacjom, które w strategie działalności trwale wpisują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu.