Komunikaty PR

MetLife zadba o bezpieczeństwo uczestników PAYBACK

2019-05-16  |  15:10
Biuro prasowe

Do grona partnerów Programu PAYBACK dołączyła jedna z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. MetLife działa w ponad 40 krajach, a w swojej ofercie posiada między innymi ubezpieczenia na życie, w tym zdrowotne, oraz produkty emerytalne. Uczestnicy Programu będą mogli otrzymać do 8 tys. punktów, korzystając z wybranych ofert ubezpieczyciela.

Gwarancja bezpieczeństwa dla uczestników PAYBACK

– Jako największy multipartnerski program lojalnościowy na polskim rynku staramy się stale powiększać grono naszych partnerów, by zaoferować uczestnikom PAYBACK jak najszerszy wachlarz produktów i usług z różnych branż. Tym bardziej cieszy nas dołączenie do Programu firmy MetLife, dzięki której możemy zadbać o komfort i bezpieczeństwo wszystkich uczestników. Ponadto patrząc na efekty naszej dotychczasowej współpracy z firmami z sektora ubezpieczeniowego mamy nadzieję, że oferta MetLife spotka się z równie dużym zainteresowaniem ze strony naszych użytkowników, a dzięki PAYBACK firma zyska grono nowych, lojalnych klientów – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

– Nasza działalność na polskim rynku rozpoczęła się prawie 30 lat temu. Od tego czasu zapewniamy naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, pomagając im wybierać ubezpieczenia dostosowane do ich indywidualnych potrzeb. Przystępując do Programu PAYBACK, chcemy zachęcić do naszych produktów nowe grono konsumentów, dbając przy tym o ochronę uczestników Programu na każdym etapie ich życia – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor pionu klienta indywidualnego w MetLife.

Do zdobycia aż 8 tys. punktów

By skorzystać z oferty MetLife, wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie www.payback.pl/metlifeubezpieczenia. Następnie z uczestnikiem Programu skontaktuje się telefonicznie konsultant, by umówić spotkanie z agentem MetLife. Podczas rozmowy pozna on potrzeby klienta i doradzi produkt odpowiadający jego oczekiwaniom.

Dla uczestników Programu przygotowano specjalne eKupony na wybrane produkty ubezpieczeniowe, dostępne na stronie PAYBACK.pl. Wśród nich jest między innymi polisa „MetLife na Życie”, w ramach której do zdobycia jest aż 8 tys. punktów PAYBACK, „MetLife Gwarancja Jutra” oraz „Gwarantowana Emerytura +”, za które uczestnicy otrzymają 5 tys. punktów. By zasilić swoje saldo punktowe, wystarczy podczas finalizacji transakcji podać agentowi numer swojej karty PAYBACK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia GSU z ofertą ubezpieczeniową dla najmłodszych Biuro prasowe
2019-07-22 | 13:35

GSU z ofertą ubezpieczeniową dla najmłodszych

GSU we współpracy z Europ Assistance Polska przygotowało nowy produkt, skierowany do najmłodszych klientów. Edupolisa.pl to oferta, która oprócz standardowej ochrony
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-07-08 | 17:00

Insurtech a ubezpieczyciele

Jak nowe technologie zmieniają sektor ubezpieczeniowy? W 2018 roku 10 największych insurtechów w Europie zebrało ponad 330 mln dolarów z przeprowadzonych transakcji. Inwestycje tych firm tylko w ciągu jednego roku wzrosły
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2019-06-27 | 14:35

Obsługa klienta bez dodatkowej ochrony medycznej

Najwięcej ogłoszeń rekrutacyjnych dotyczy pracowników sektora handlu oraz osób zajmujących się obsługą klienta. Zaledwie 18 proc. kasjerów ma dostęp do prywatnej opieki medycznej. Sprawny dostęp do świadczeń

Kalendarium

MSPO - Targi Obronne Zbrojeniowe 2019 - Kielce

Handel

Kolejny trudny sezon dla polskich sadowników. Ich problemy z pracownikami, pogodą i ukraińską konkurencją odczują kieszenie konsumentów

Rosyjskie embargo i brak możliwości eksportu na tamtejszy rynek, niedobór pracowników sezonowych, konkurencja ze strony producentów z Ukrainy i nierówne relacje z przemysłem przetwórczym to w tej chwili największe bolączki polskich sadowników – ocenia Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Jak podkreśla, bez właściwych rozwiązań nie będzie możliwe utrzymanie wskaźników produkcji i eksportu z poprzednich lat, a branża przegra z zagraniczną konkurencją. Zwłaszcza że polskich sadowników nie rozpieszcza ostatnio także pogoda: niekorzystne warunki spowodowały, że zbiory wszystkich gatunków owoców będą w tym roku 30 do nawet 50 proc. niższe. To z kolei odczują kieszenie konsumentów.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Patronaty Newserii

XXIX Forum Ekonomiczne - Krynica

Prawo

Za kilka lat inwestycje będą zamierać z powodu sytuacji na rynku pracy. Inwestorzy nie będą mieli wykonawców o odpowiednich kompetencjach

Na polskim rynku pracy już brakuje kilku milionów pracowników, inni z kolei narzekają na brak zatrudnienia. Wynika to z jednej strony z niedopasowania umiejętności pracowników i potrzeb pracodawców, z drugiej z sytuacji demograficznej oraz niskiej aktywności zawodowej Polaków. Zdaniem eksperta rynku pracy z Konfederacji Lewiatan potrzebna jest zachęcająca do podejmowania pracy polityka, dostosowanie programów kształcenia do wymagań rynku i odpowiedzialna polityka migracyjna.

IFA 2019 Berlin

Handel

Sklepy będą w stanie dostarczać produkty poniżej 24 h. Stanie się to możliwe dzięki technologii zdalnej identyfikacji przedmiotów

W Polsce co roku sprzedawanych jest ok. 30 mln chipów działających w technologii RFID. Globalny rynek jest wart ok. 11 mld dolarów i szybko rośnie, bo technologia zdalnej identyfikacji przedmiotów znajduje szereg zastosowań niemal w każdej branży – od logistyki, przemysłu farmaceutycznego, po sklepy detaliczne i e-commerce. Duży potencjał ma zwłaszcza w tej ostatniej, bo RFID pozwala skutecznie zarządzać zapasami produktów, trafiać z reklamami do konsumentów, ograniczyć kradzieże w sklepach, a także znacznie skrócić czas dostawy zamówionych towarów.

Złote Spinacze 2019