Komunikaty PR

Dunlop Mutant – opona na wszystkie drogi niezależnie od pogody

2019-11-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

Migdałowa 4
02-796 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
506 051 987
https://news.goodyear.eu/
Do pobrania Mutant ( 0.06 MB )

Dunlop prezentuje nową, niezwykle wszechstronną oponę Mutant, która wprowadza podejście crossover na rynek ogumienia. Nowy produkt brytyjskiej marki zapewnia całoroczne osiągi i wszechstronność na wszystkich drogach dla ponad 370 różnych typów motocykli, niezależnie od tego czy są to modele przygodowe, turystyczne, naked, retro czy scrambler.

Mutant to połączenie wiedzy na temat wielokrotnie nagradzanych opon Dunlopa w klasie hypersport i turystycznej z technologiami opracowanymi na potrzeby wyścigów na mokrej nawierzchni. Producent określa to połączenie innowacji „technologią czterech pór roku” (4 Seasons). Obejmuje ona mieszankę materiałów, konstrukcji i związków, które zaprojektowano do pracy w najtrudniejszych warunkach klimatycznych, łącznie z surowymi warunkami zimowymi. Dzięki temu opona Mutant uzyskała oficjalne oznaczenie "M+S", które potwierdza, że doskonale nadaje się do jazdy w trudnych sytuacjach. Ogumienie wejdzie do sprzedaży w styczniu 2020 r..

Dmitri Talboom, product manager Dunlop Motorcycle w Europie wyjaśnił: „Mutant zapewnia motocyklistom właściwości jezdne i stabilność, jakich oczekuje się od opon hypersport, ale w połączeniu z najlepszą przyczepnością na mokrej nawierzchni i trwałością, jakiej można oczekiwać od opon turystycznych. Dunlop ma ogromne doświadczenie w projektowaniu opon turystycznych, takich jak RoadSmart III, opon dla motocykli przygodowych, takich jak najnowsza Trailmax Meridian, oraz w rywalizacji na najwyższym poziomie w wyścigach na mokrej nawierzchni w klasie Moto2 i Długodystansowych  Mistrzostwach Świata. Nasz zespół ds. rozwoju połączył tę wiedzę, aby stworzyć oponę na każdą porę roku”.

Seria produktów Mutant obejmuje pięć rozmiarów na przód i sześć na tył. Zapewnia to dopasowanie do ponad 370 różnych modeli motocykli. Dunlop skupił się na rozszerzeniu asortymentu poza typowe motocykle crossover, takie jak Ducati Multistrada i Yamaha Tracer, aby dostarczyć osiągi znane z tego typu maszyn dla szerokiej gamy innych modeli. Dmitri wyjaśnił: „Coraz częściej widzimy motocykle typu scrambler, retro i naked, używane jako całoroczne, uniwersalne maszyny. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że ci motocykliści poszukują opony, która zapewni im sportowe wyczucie i sterowność, ale także pewność siebie, aby cieszyć się jazdą bez względu na pogodę. Dunlop Mutant oferuje ten unikalny charakter crossover”.

Charakterystyczny styl wzoru bieżnika Mutant łączy w sobie agresywnie wyglądające klocki z dynamicznym kierunkowym designem. Ten specyficzny wygląd nawiązuje do supermoto i opon na tory ziemne. Przewiduje się, że Mutant będzie popularnym wyborem dla motocykli o specjalnej konstrukcji, od których wymaga się stylu, ale bez kompromisów w zakresie osiągów co da początek zupełnie nowej generacji opon.

Dunlop jest jednym z wiodących producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Marka jest partnerem technicznym zespołów Suzuki Endurance Race Team, Honda Racing  i GMT94 Yamaha w wyścigach Endurance, zespołów Kawasaki i Team HRC w wyścigach MXGP oraz oficjalnym dostawcą opon dla Mistrzostw Świata FIM w wyścigach klasy Moto2 i Moto3, a także odnoszącą największe sukcesy marką oponiarską w wyścigach Isle of Man TT. Idąc za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje motocyklistom dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko dzięki najnowszym technologiom oponiarskim. Opony Dunlop montowane są jako standardowe wyposażenie w takich markach, jak Aprilia, Benelli, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Suzuki, Triumph i Yamaha. Więcej informacji na Dunlop można znaleźć na stronie www.dunlop.eu Twiterze @DunlopMoto.oraz na Instagramie @dunlopmotopolska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Salony i serwisy bez „energii” do sprzedaży samochodów elektrycznych Biuro prasowe
2019-12-12 | 09:12

Salony i serwisy bez „energii” do sprzedaży samochodów elektrycznych

Elektromobilność jako zjawisko, z miesiąca na miesiąc zyskuje na znaczeniu. Staje się coraz bardziej popularna w wielu krajach, wkracza coraz mocniej do świadomości konsumentów i
Motoryzacja Toyota dominuje na globalnym rynku i notuje wzrosty. Corolla liderem
2019-12-05 | 17:00

Toyota dominuje na globalnym rynku i notuje wzrosty. Corolla liderem

Toyota Corolla nie daje swoim rywalom żadnych szans w walce o tytuł najpopularniejszego samochodu na świecie. Jak wynika z najnowszych danych focus2move.com, w październiku z salonów
Motoryzacja Dlaczego LPG skokowo podrożało w ostatnim czasie – komentarz rynkowy Anwim S.A.
2019-12-04 | 11:30

Dlaczego LPG skokowo podrożało w ostatnim czasie – komentarz rynkowy Anwim S.A.

W ostatnich tygodniach byliśmy świadkami gwałtownych i znacznych wzrostów cen paliwa LPG na stacjach benzynowych. Kierowcy pojazdów wyposażonych w instalację na propan-butan

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Konsument

Do 17 grudnia powinny być znane nowe taryfy za energię na 2020 rok. URE: Punktem odniesienia powinien być rok 2019

Do wtorku 17 grudnia Urząd Regulacji Energetyki powinien wydać decyzję w sprawie taryf za energię elektryczną na 2020 rok. To umożliwi przedsiębiorcom wprowadzenie nowych stawek od 1 stycznia, chyba że dialog ze spółkami obrotu się przeciągnie. Jak podkreśla prezes URE, przy podejmowaniu decyzji urząd bierze pod uwagę zmianę otoczenia gospodarczego i inne czynniki, które mają wpływ na cenę. – Te w ciągu ostatniego roku nie zmieniły się znacząco – podkreśla Rafał Gawin.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Idą święta

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

CES Las Vegas 2020

Motoryzacja

Niebezpieczne miejsca na drogach w pobliżu szkół będą eliminowane. W ubiegłym roku doszło do blisko 3 tys. wypadków z udziałem najmłodszych

Dzieci coraz częściej poruszają się po drogach zapatrzone w ekrany smartfonów, ze słuchawkami na uszach. Bez względu na to, czy poruszają się pieszo, czy jeżdżą hulajnogami, zwiększa to ryzyko wypadku. Każdego roku na drogach UE ginie około 600 dzieci. W Polsce w ubiegłym roku doszło do blisko 3 tys. wypadków z udziałem najmłodszych. Do poprawy statystyk ma się przyczynić zainicjowany przez Budimex program społeczny Hello ICE. Jego główny cel to zwiększyć świadomość najmłodszych oraz znaleźć i wyeliminować niebezpieczne miejsca na drogach, które znajdują się w pobliżu szkół i przedszkoli. Do tej pory rodzice i nauczyciele zgłosili już blisko 300 takich czarnych punktów.

Problemy społeczne

Osoby 50+ cenne dla pracodawców. Są dobrze wykształcone, aktywne w social mediach i znają języki obce

Na rynku pracy wciąż funkcjonują stereotypy dotyczące pokolenia 50+, ale badania pokazują, że wiele z nich to mity. Wbrew powszechnym opiniom silversi to wartościowa grupa pracowników. Wyróżnia ich m.in. duże doświadczenie zawodowe i życiowe oraz dobre wykształcenie. Ponad 30 proc. to absolwenci wyższych uczelni, a 59 proc. z nich ukończyło dodatkowo studia podyplomowe, ma stopień naukowy doktora lub wyższy. Nieobce są im także nowe technologie.