Komunikaty PR

Dunlop Mutant – opona na wszystkie drogi niezależnie od pogody

2019-11-20  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
506 051 987
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Mutant ( 0.06 MB )

Dunlop prezentuje nową, niezwykle wszechstronną oponę Mutant, która wprowadza podejście crossover na rynek ogumienia. Nowy produkt brytyjskiej marki zapewnia całoroczne osiągi i wszechstronność na wszystkich drogach dla ponad 370 różnych typów motocykli, niezależnie od tego czy są to modele przygodowe, turystyczne, naked, retro czy scrambler.

Mutant to połączenie wiedzy na temat wielokrotnie nagradzanych opon Dunlopa w klasie hypersport i turystycznej z technologiami opracowanymi na potrzeby wyścigów na mokrej nawierzchni. Producent określa to połączenie innowacji „technologią czterech pór roku” (4 Seasons). Obejmuje ona mieszankę materiałów, konstrukcji i związków, które zaprojektowano do pracy w najtrudniejszych warunkach klimatycznych, łącznie z surowymi warunkami zimowymi. Dzięki temu opona Mutant uzyskała oficjalne oznaczenie "M+S", które potwierdza, że doskonale nadaje się do jazdy w trudnych sytuacjach. Ogumienie wejdzie do sprzedaży w styczniu 2020 r..

Dmitri Talboom, product manager Dunlop Motorcycle w Europie wyjaśnił: „Mutant zapewnia motocyklistom właściwości jezdne i stabilność, jakich oczekuje się od opon hypersport, ale w połączeniu z najlepszą przyczepnością na mokrej nawierzchni i trwałością, jakiej można oczekiwać od opon turystycznych. Dunlop ma ogromne doświadczenie w projektowaniu opon turystycznych, takich jak RoadSmart III, opon dla motocykli przygodowych, takich jak najnowsza Trailmax Meridian, oraz w rywalizacji na najwyższym poziomie w wyścigach na mokrej nawierzchni w klasie Moto2 i Długodystansowych  Mistrzostwach Świata. Nasz zespół ds. rozwoju połączył tę wiedzę, aby stworzyć oponę na każdą porę roku”.

Seria produktów Mutant obejmuje pięć rozmiarów na przód i sześć na tył. Zapewnia to dopasowanie do ponad 370 różnych modeli motocykli. Dunlop skupił się na rozszerzeniu asortymentu poza typowe motocykle crossover, takie jak Ducati Multistrada i Yamaha Tracer, aby dostarczyć osiągi znane z tego typu maszyn dla szerokiej gamy innych modeli. Dmitri wyjaśnił: „Coraz częściej widzimy motocykle typu scrambler, retro i naked, używane jako całoroczne, uniwersalne maszyny. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że ci motocykliści poszukują opony, która zapewni im sportowe wyczucie i sterowność, ale także pewność siebie, aby cieszyć się jazdą bez względu na pogodę. Dunlop Mutant oferuje ten unikalny charakter crossover”.

Charakterystyczny styl wzoru bieżnika Mutant łączy w sobie agresywnie wyglądające klocki z dynamicznym kierunkowym designem. Ten specyficzny wygląd nawiązuje do supermoto i opon na tory ziemne. Przewiduje się, że Mutant będzie popularnym wyborem dla motocykli o specjalnej konstrukcji, od których wymaga się stylu, ale bez kompromisów w zakresie osiągów co da początek zupełnie nowej generacji opon.

Dunlop jest jednym z wiodących producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Marka jest partnerem technicznym zespołów Suzuki Endurance Race Team, Honda Racing  i GMT94 Yamaha w wyścigach Endurance, zespołów Kawasaki i Team HRC w wyścigach MXGP oraz oficjalnym dostawcą opon dla Mistrzostw Świata FIM w wyścigach klasy Moto2 i Moto3, a także odnoszącą największe sukcesy marką oponiarską w wyścigach Isle of Man TT. Idąc za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje motocyklistom dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko dzięki najnowszym technologiom oponiarskim. Opony Dunlop montowane są jako standardowe wyposażenie w takich markach, jak Aprilia, Benelli, Harley Davidson, Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, MV Agusta, Piaggio, Suzuki, Triumph i Yamaha. Więcej informacji na Dunlop można znaleźć na stronie www.dunlop.eu Twiterze @DunlopMoto.oraz na Instagramie @dunlopmotopolska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja BRIDGESTONE I WEBFLEET SOLUTIONS PRZEDSTAWIAJĄ WSPÓLNĄ OFERTĘ DLA FLOT DOSTAWCZY Biuro prasowe
2020-07-08 | 01:00

BRIDGESTONE I WEBFLEET SOLUTIONS PRZEDSTAWIAJĄ WSPÓLNĄ OFERTĘ DLA FLOT DOSTAWCZY

W odpowiedzi na rosnące znaczenie logistyki miejskiej Bridgestone i Webfleet przygotowali ofertę, której użytkownicy kupując cztery opony dostawcze marki Bridgestoneotrzymają
Motoryzacja Brytyjczycy wybrali najlepszą hybrydę
2020-07-06 | 14:30

Brytyjczycy wybrali najlepszą hybrydę

Brytyjski portal Auto Trader przyznał Lexusowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Nagroda została przyznana w ramach plebiscytu 2020 New Car Awards.
Motoryzacja Chiny włączają hybrydy do programu elektromobilności
2020-07-04 | 10:00

Chiny włączają hybrydy do programu elektromobilności

Chiński rząd ogłosił, że uwzględni samochody hybrydowe w programie wspierania elektromobilności jako kolejną kategorię niskoemisyjnych aut. Nowe przepisy, które wejdą w życie w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Śląsk ma kilkanaście lat na odejście od górnictwa. Proces ten zachwieje rynkiem pracy w regionie

– Jesteśmy już spóźnieni. Zostało kilkanaście lat na przeprowadzenie kompleksowej transformacji Śląska. Każdy kolejny rok zwłoki oznacza, że wyzwania będą coraz większe, a tempo zmian szybsze – mówi Piotr Lewandowski, prezes Instytutu Badań Strukturalnych. Jak podkreśla, dekarbonizacja Śląska jest nieunikniona, ale musi zostać przeprowadzona zgodnie z dobrym planem, bo spowoduje głębokie przekształcenia na rynku pracy. Sami górnicy szans przyszłego zatrudnienia upatrują w transporcie, motoryzacji, ale także w energetyce odnawialnej.

Firma

W 2021 roku spodziewany duży napływ inwestycji w centra usług wspólnych. Polski rynek okazał się odporny na kryzysowe sytuacje

Centra usług wspólnych szybko przystosowały się do kryzysu wywołanego koronawirusem. Rozbudowana infrastruktura teleinformatyczna i elastyczność zarządzania sprawiły, że zdecydowana większość firm szybko przeszła na tryb pracy zdalnej. Sektor usług nowoczesnych w Polsce składa się z ponad 1,5 tys. centrów, a w 2019 roku powstały 53 nowe. – Z dużym optymizmem patrzę na rok 2021. Polska udowodniła, że nawet w dobie kryzysu można zachować ciągłość pracy, więc przewidujemy, że rozwój będzie szybszy niż w tym i poprzednim roku – ocenia Wiktor Doktór, prezes Fundacji Pro Progressio.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Sektor mleczarski domaga się dyskusji nad europejskimi projektami ekologicznymi. Obawia się spadku opłacalności produkcji rolniczej

Dwie strategie w ramach Europejskiego Zielonego Ładu – ochrony bioróżnorodności i „Od pola do stołu” – w kształcie zaproponowanym przez Komisję Europejską martwią branżę mleczarską. Jej zdaniem potrzebne są: dyskusja nad długoterminową strategią, rzetelna ocena skutków wprowadzenia tych strategii i znalezienie sposobów na zachęcenie rolników do pozostania w gospodarstwach i kontynuowania produkcji żywności.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.