Komunikaty PR

Honda e otwierana smartfonem dzięki technologii Continental r

2019-10-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Za pomocą rozwiązania CoSmA (Continental Smart Access), które zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Przełomowa technologia będzie dostępna dla nabywców nowej elektrycznej Hondy e. Oprócz tradycyjnego kluczyka do samochodu otrzymają oni cyfrowy klucz na smartfona. Za pośrednictwem aplikacji My Honda+ będą mogli zdalnie otworzyć pojazd za pomocą technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

 

„Bardzo cieszymy się z wprowadzenia na rynek Hondy e, naszego nowego samochodu elektrycznego. Honda e oferuje zupełnie nowy poziom łączności, a cyfrowy klucz zapewni kierowcom wyjątkową wygodę i nową funkcjonalność” – powiedział Shigeo Hamada, Kierownik Projektu w dziale Pan European Connectivity Business oraz Dyrektor Generalny działu Automobile w Honda Motor Europe Ltd.

 

CoSmA zmienia tradycyjny kluczyk w usługę

Rozwiązanie opracowane przez Continental – producenta opon i wiodącego dostawcę rozwiązań dla motoryzacji – polega na tym, że właściciele samochodów otrzymają kilka wirtualnych kluczy, które będą mogli wygodnie udostępnić rodzinie i przyjaciołom, aby mogli skorzystać z ich Hondy e. Wystarczy, że wirtualny klucz prześlą innemu kierowcy.

 

„Wyposażenie Hondy e w nasze rozwiązanie CoSmA jest ważnym krokiem na drodze do pełnej łączności pojazdów i cyfryzacji przemysłu motoryzacyjnego oraz zwiększenia komfortu użytkowania samochodów. CoSmA po raz pierwszy trafi do seryjnej produkcji bezpośrednio u producenta pojazdu” – mówi Johann Hiebl, Dyrektor działów Body & Security oraz Infotainment & Connectivity w Continental.

 

Oprócz sprzętu obsługującego Bluetooth Low Energy (BLE), CoSmA jest wyposażony w system zarządzania kluczami w chmurze Continental, gdzie są one tworzone i bezpiecznie przetwarzane. Technologia CoSmA jest kompatybilna z systemem Android i smartfonami Apple. Co więcej, nie jest zastrzeżona dla wyposażenia ani sprzedawcy konkretnego smartfona. Honda e wjedzie do europejskich salonów w 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rynek olejów syntetykami stoi Biuro prasowe
2019-11-16 | 01:00

Rynek olejów syntetykami stoi

Sprzedaż syntetycznych olejów silnikowych do samochodów osobowych w Polsce dynamicznie rośnie nieprzerwanie od 11 lat. Największą grupę, bo już niemal 40% olejów
Motoryzacja Poczta Polska stawia na elektromobilność.
2019-11-15 | 14:00

Poczta Polska stawia na elektromobilność.

Pracownicy Poczty Polskiej od połowy listopada br. będą doręczać paczki przy pomocy elektrycznych Nissanów e-NV200, które w usłudze wynajmu długoterminowego dostarczy firma
Motoryzacja 50 tys. na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Polsce
2019-11-12 | 01:00

50 tys. na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Polsce

Wypadki drogowe stanowią poważny problem współczesnego świata. Wg danych Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, co roku na polskich drogach dochodzi do kilkudziesięciu

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Browary Kompanii Piwowarskiej przestawiają się na zieloną energię elektryczną. Ich produkcja w kraju będzie w 100 proc. zasilana przez odnawialne źródła

1/3 udziałów w polskim rynku piwa ma Kompania Piwowarska. Firma sukcesywnie zwiększa wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł. W 2021 roku jej browary będą już w 100 proc. zasilane zieloną energią elektryczną. Ma się do tego przyczynić zawarta właśnie umowa z innogy, na mocy której browary KP będą zaopatrywane w energię elektryczną z farm wiatrowych. Pozwoli to m.in. ograniczyć emisję dwutlenku węgla o 66 proc. i zabezpieczy firmę przed wzrostem cen energii. Dziesięcioletni kontrakt to jedna z niewielu dotąd na polskim rynku umów zawieranych bezpośrednio pomiędzy wytwórcą energii z OZE a jej odbiorcą końcowym.

Patronaty Newserii

Gala Złote Spinacze 2019

Handel

Tempo wzrostu gospodarki hamuje. Kryzys w Niemczech jeszcze nie spowalnia eksportu, ale wstrzymuje inwestycje firm

W III kwartale 2019 roku PKB Polski zwiększyło się o 3,9 proc. w ujęciu rocznym. To wprawdzie najwolniejsze tempo od IV kwartału 2016 roku, ale i tak dobry wynik. Według Rafała Beneckiego, głównego ekonomisty ING Banku Śląskiego, istotne jest to, że problemy niemieckiego przemysłu przekładają się na polską gospodarkę wolniej i łagodniej niż zazwyczaj. Jednak mimo wzrostu dochodów konsumentów dynamika ich wydatków spada, a firmy coraz ostrożniej planują inwestycje.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

Handel

Chiński rynek szansą dla polskich producentów drobiu. Rodzimi drobiarze za granicą wygrywają jakością i ceną

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku eksport drobiu z Polski, który od kilkunastu lat nieprzerwanie rośnie, po raz pierwszy będzie większy niż dostawy mięsa drobiowego na rynek krajowy – mówi Jarosław Kowalewski z Superdrob. Zwiększony popyt globalny, głównie z powodu rosnącego spożycia w Chinach, tworzy dobrą koniunkturę na kilka kolejnych lat. Polscy producenci wygrywają konkurencję nie tylko ceną, lecz także jakością.