Komunikaty PR

Honda e otwierana smartfonem dzięki technologii Continental r

2019-10-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Za pomocą rozwiązania CoSmA (Continental Smart Access), które zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Przełomowa technologia będzie dostępna dla nabywców nowej elektrycznej Hondy e. Oprócz tradycyjnego kluczyka do samochodu otrzymają oni cyfrowy klucz na smartfona. Za pośrednictwem aplikacji My Honda+ będą mogli zdalnie otworzyć pojazd za pomocą technologii Bluetooth Low Energy (BLE).

 

„Bardzo cieszymy się z wprowadzenia na rynek Hondy e, naszego nowego samochodu elektrycznego. Honda e oferuje zupełnie nowy poziom łączności, a cyfrowy klucz zapewni kierowcom wyjątkową wygodę i nową funkcjonalność” – powiedział Shigeo Hamada, Kierownik Projektu w dziale Pan European Connectivity Business oraz Dyrektor Generalny działu Automobile w Honda Motor Europe Ltd.

 

CoSmA zmienia tradycyjny kluczyk w usługę

Rozwiązanie opracowane przez Continental – producenta opon i wiodącego dostawcę rozwiązań dla motoryzacji – polega na tym, że właściciele samochodów otrzymają kilka wirtualnych kluczy, które będą mogli wygodnie udostępnić rodzinie i przyjaciołom, aby mogli skorzystać z ich Hondy e. Wystarczy, że wirtualny klucz prześlą innemu kierowcy.

 

„Wyposażenie Hondy e w nasze rozwiązanie CoSmA jest ważnym krokiem na drodze do pełnej łączności pojazdów i cyfryzacji przemysłu motoryzacyjnego oraz zwiększenia komfortu użytkowania samochodów. CoSmA po raz pierwszy trafi do seryjnej produkcji bezpośrednio u producenta pojazdu” – mówi Johann Hiebl, Dyrektor działów Body & Security oraz Infotainment & Connectivity w Continental.

 

Oprócz sprzętu obsługującego Bluetooth Low Energy (BLE), CoSmA jest wyposażony w system zarządzania kluczami w chmurze Continental, gdzie są one tworzone i bezpiecznie przetwarzane. Technologia CoSmA jest kompatybilna z systemem Android i smartfonami Apple. Co więcej, nie jest zastrzeżona dla wyposażenia ani sprzedawcy konkretnego smartfona. Honda e wjedzie do europejskich salonów w 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Smart Car Assistance dla klientów T-Mobile Biuro prasowe
2020-06-02 | 09:35

Smart Car Assistance dla klientów T-Mobile

Europ Assistance Polska przygotowała dla Klientów T-Mobile, którzy korzystają z rozwiązania Smart Car, specjalny pakiet usług assistance przydatny w sytuacji awarii lub wypadku
Motoryzacja Lexus wygrywa w kolejnym rankingu
2020-05-29 | 10:00

Lexus wygrywa w kolejnym rankingu

Po zdobyciu nagrody dla najlepszego producenta w tegorocznym plebiscycie Auto Express 2020 Driver Power Survey, Lexus otrzymuje kolejną statuetkę. Japońskiego producenta uznano za najlepszą
Motoryzacja Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
2020-05-28 | 08:45

Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy

Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google. Praca zdalna, zwolnienia i e-zakupy wśród najpopularniejszych haseł

W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji o rządowej pomocy w ramach tzw. tarczy antykryzysowej albo uczą się zakładać sklepy internetowe.

Prawo

Biura podróży i ich klienci nie są chronieni w wystarczającym stopniu. Wątpliwości budzi długi okres na zwrot pieniędzy czy voucher zamiast gotówki

– Przepisy w obecnym kształcie nie chronią ani interesów organizatorów turystyki, ani samych podróżnych – ocenia Paweł Wójcik, adwokat Kancelarii RWW.legal Rusin Wójcik. Specustawa wprowadziła regulacje, zgodnie z którymi rozwiązanie umowy jest skuteczne dopiero po 180 dniach. Biuro podróży ma tyle dni na zwrot wpłaconych przez klienta środków, częściej jednak organizatorzy proponują podróżnym voucher do realizacji na poczet przyszłych imprez turystycznych w ciągu roku.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Rośnie eksport śliwki kalifornijskiej. W okresie pandemii częściej sięgamy po zdrowe produkty o długim terminie ważności

W czasie pandemii rośnie sprzedaż naturalnych produktów spożywczych o długim terminie ważności. Na popularności zyskują suche artykuły spożywcze, ale też produkty prozdrowotne. Taki trend sprzyja producentom suszonych owoców, którzy już przed koronawirusem dynamicznie zwiększali sprzedaż. Eksport śliwki kalifornijskiej do Polski od sierpnia 2019 do marca 2020 roku wzrósł prawie dwukrotnie. – Konsumenci częściej wybierają produkty, które w naturalny sposób pomagają im zachować zdrowie – mówi Kevin Verbruggen z California Prune Board i podkreśla, że suszone śliwki mają między innymi dobroczynny wpływ na układ trawienny.

Problemy społeczne

W Polsce kilkaset osób cierpi na rzadką chorobę wywołującą obrzęki i ból. Szansą dla chorych jest innowacyjna terapia zarejestrowana w Europie

Trudny do zniesienia ból, deformacje twarzy i obrzęki narządów wewnętrznych, w tym krtani, które stwarzają ryzyko uduszenia – z takimi objawami zmagają się pacjenci cierpiący na dziedziczny obrzęk naczynioruchowy. W Polsce jest ich zaledwie kilkuset, ale szacuje się, że mniej więcej drugie tyle wciąż pozostaje niezdiagnozowanych. Chorzy z ciężkim przebiegiem doświadczają w ciągu roku nawet do kilkudziesięciu zagrażających życiu napadów tej choroby, a okresy między atakami przepełnione są strachem i niepokojem. Szczególnie dotyczy to pacjentów z najcięższym przebiegiem, u których dochodzi do obrzęków krtani czy twarzy. W Europie niedawno zarejestrowano innowacyjny lek, który może zapobiegać atakom. W Polsce ruszyła kampania edukacyjna, która ma zwiększyć świadomość dotyczącą tej choroby i zwrócić uwagę na problemy pacjentów, którzy się z nią zmagają.