Komunikaty PR

Lexus, Toyota i Porsche liderami niezawodności wg J.D. Power

2019-02-19  |  14:30
Biuro prasowe

Lexus ponownie wykazał się jako producent najbardziej niezawodnych samochodów – tak wynika z najnowszego badania U.S. Vehicle Dependability Study 2019 przeprowadzonego przez amerykańską firmę analityczną J.D. Power. Drugie miejsce zajęły ex aequo Toyota i Porsche.
 

Lexus – zwycięzca po raz ósmy

Japoński producent samochodów klasy premium już ósmy raz z rzędu znalazł się na szczycie listy. Pierwsze miejsce zapewnił Lexusowi wynik 106 punktów. Drugie miejsce zajęły ex aequo Toyota i Porsche z rezultatem 108 punktów. W efekcie Toyota okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut popularnych. Średnia dla całego rynku wyniosła 136. Niższy wynik w zestawieniu oznacza mniejszą liczbę problemów, a zatem większą niezawodność samochodów danej marki.

Lexus i Toyota wygrywają w kategoriach

Auta Lexusa okazały się najlepsze również w swoich segmentach. Model ES otrzymał tytuł najbardziej niezawodnego kompaktowego auta klasy premium (według amerykańskiej klasyfikacji segmentów), a w kategorii średniej wielkości luksusowych SUV-ów najwyższą pozycję zajął GX, tuż przed Lexusem RX. Również Toyota zanotowała świetne wyniki – Camry okazała się najlepszym autem średniej wielkości, a Tundra pokonała konkurencję w kategorii Large Light-Duty Pickup. Warto dodać, że modele Prius, Corolla i Sienna zajęły drugie, a RAV4, Avalon i Highlander trzecie miejsca w swoich segmentach.

Samochody coraz mniej awaryjne

Amerykańskie badanie Vehicle Dependability Study jest przeprowadzane przez J.D. Power co roku od 30 lat i mierzy liczbę problemów zgłaszanych przez użytkowników samochodu w trzecim roku jego posiadania. W tegorocznym badaniu wzięli udział użytkownicy aut z rocznika modelowego 2016. Średnia dla całego rynku, która w tym roku wyniosła 136 punktów, jest o 6 punktów lepsza niż w ubiegłym roku i aż o 20 niższa niż przed dwoma laty. To pokazuje, że współczesne samochody stają się coraz mniej awaryjne. Dave Sargent, wiceprezes ds. światowej motoryzacji w J.D. Power podkreśla jednak, że na producentów czekają nowe wyzwania w tym zakresie, związane z coraz większym zaawansowaniem konstrukcji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Produkty Shell przyczyniły się do lepszych wyników Scuderia Ferrari w 2018 roku Biuro prasowe
2019-03-19 | 01:00

Produkty Shell przyczyniły się do lepszych wyników Scuderia Ferrari w 2018 roku

Shell z dumą ogłasza, że lepsze czasy okrążeń osiągane przez pojazdy zespołu Scuderia Ferrari w 21% są rezultatem korzystania z paliwa wyścigowego Shell V-Power i oleju silnikowego Shell
Motoryzacja Nowa opona od Continental – EcoContact™ 6
2019-03-19 | 01:00

Nowa opona od Continental – EcoContact™ 6

Continental wprowadził na rynek EcoContact™ 6 – nową letnią oponę przeznaczoną do samochodów osobowych. W porównaniu do poprzedniczki, model oferuje o 15 procent
Motoryzacja Sposób na samochód w małej firmie
2019-03-15 | 09:00

Sposób na samochód w małej firmie

Największą przewagą małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w porównaniu z ich większymi konkurentami jest elastyczność. Zdarza się, że zanim w korporacji zapadnie konkretna

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Telekomunikacja

Sieć 5G pozwoli na rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Wymaga to jednak pilnych zmian w prawie oraz w sposobie wykorzystywnia danych przez firmy

Zbyt rygorystyczne normy pola magnetycznego, konieczność uporządkowania zakresu częstotliwości, żeby móc je alokować do 5G, oraz przygotowanie polskich przedsiębiorstw do tego, żeby były w stanie w pełni z tej technologii korzystać, to obecnie największe bariery dla rozwoju sieci 5G w Polsce – uważa Wojciech Pytel, członek rady nadzorczej Polkomtela i Netii. Jak podkreśla, firmy muszą przede wszystkim zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla ich rozwoju mają dane i nauczyć się je lepiej wykorzystywać. – Także klient musi zrozumieć, że wchodzimy w nowy świat, który jest bardzo mocno zrobotyzowany – dodaje Wojciech Pytel. 

Prawo

Liczba mikroprzedsiębiorców w Polsce rośnie z roku na rok. Blisko połowa dobrze ocenia swoją sytuację

W Polsce na tysiąc mieszkańców przypada średnio 58,6 mikrofirm. Stanowią 96 proc. wszystkich przedsiębiorstw, a 2/3 z nich to firmy jednoosobowe. Choć zwracają uwagę na uciążliwe bariery w prowadzeniu działalności – wysokie podatki, rosnące koszty zatrudnienia oraz konkurencję ze strony przedsiębiorstw działających w szarej strefie, to blisko połowa ocenia swoją sytuację finansową jako dobrą. Ogólnie nasz mikroprzedsiębiorca ma się całkiem nieźle i oby tak dalej – ocenia Katarzyna Dębkowska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.

Finanse

Sektor usług biznesowych walczy o pracowników. Pracodawcy muszą się prześcigać w benefitach

Polski sektor usług biznesowych cechuje szybki rozwój i duże zapotrzebowanie na nowych pracowników. Najbardziej poszukiwani są kandydaci wielojęzyczni, posługujący się więcej niż jednym językiem obcym. Ze względu na niską podaż specjalistów i dużą rotację pracodawcy muszą przykładać coraz większą wagę do świadczeń pozapłacowych, które są już niemal równie istotne co wysokość wynagrodzenia. Obecnie kandydaci oczekują już nie tylko podstawowych benefitów, lecz także spersonalizowanych świadczeń dopasowanych do ich potrzeb.