Komunikaty PR

TEMARED wśród laureatów rankingu Diamenty Forbesa 2019

2019-02-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Łukasz Witkowski
TEMARED

Al. Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik
lukasz.witkowski|temared.com| |lukasz.witkowski|temared.com
889 466 889
temared.com/

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że firma TEMARED po raz kolejny otrzymała prestiżowy tytuł "Diamentu Forbesa”. Ranking przygotowywany przez firmę analityczną Bisnode Polska we współpracy z miesięcznikiem Forbes wyróżnia najdynamiczniej rozwijające się w danym roku firmy w kraju. TEMARED zajęła drugie miejsce w województwie lubelskim w kategorii firm z przychodami od 50 do 250 mln PLN.

Dzięki połączeniu mądrego zarządzania, nowoczesnego parku maszynowego oraz zespołu ambitnych ludzi firma TEMARED się w gronie najlepszych przedsiębiorstw w Polsce.

Tytuł Diamentu Forbesa 2019 potwierdza świetne wyniki firmy. TEMARED jest liderem rynku przyczep lekkich w Polsce. W 2018 roku wg. analizy PZPM udział w krajowym rynku grupy TEMARED wyniósł aż 32,6%, a liczba sprzedanych przyczep wyniosła 13 861 szt. W 2018 roku w zakładach grupy TEMARED wyprodukowano ponad 50 tysięcy przyczep, które sprzedawane były w ponad 250 punktach w Europie, Afryce i Azji.

Celem na najbliższe miesiące, który stawia przed sobą firma, jest pobicie aktualnych wyników poprzez dalsze inwestycje oraz optymalizację procesów, tak by wkrótce zasiąść w fotelu europejskiego lidera w kategorii O1 i O2, których DMC nie przekracza 3,5 tony.

Katalog zawierający szczegóły rankingu oraz analizy branżowe dostępny jest z aktualnym wydaniem magazynu Forbes. Wizytówka firmy TEMARED dostępna jest na stronie internetowej:

https://www.forbes.pl/diamenty/wizytowki/2019/temared-na-drogach-calego-swiata

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Toyota zwiększa inwestycje w USA do 13 miliardów dolarów Biuro prasowe
2019-03-22 | 13:30

Toyota zwiększa inwestycje w USA do 13 miliardów dolarów

Toyota Motor North America zainwestuje w swoje fabryki w Stanach Zjednoczonych dodatkowe 3 miliardy dolarów do 2022 roku. To o 30% więcej niż pierwotnie zakładano. Pierwsze 749
Motoryzacja Ladies w Logistyce
2019-03-21 | 14:06

Ladies w Logistyce

Projekt jest z konsekwencją wprowadzany od 2018 roku w Magazynach Seifert Logistics (Bielsko-Biała - pilotaż, Jawor - adaptacja) z zaangażowaniem Dyrektora Logistyki Szymona Szczepanika i
Motoryzacja Port Łódź z nową ofertą dla zmotoryzowanych i rowerzystów
2019-03-20 | 08:00

Port Łódź z nową ofertą dla zmotoryzowanych i rowerzystów

Port Łódź już niedługo powita nowego najemcę, sieć salonów rowerowo – motoryzacyjnych Bike Moto Center. Pierwsi Klienci będą mogli odwiedzić sklep pod koniec marca

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc., a w kolejnych latach możemy obserwować dalszy spadek ze względu na coraz poważniejszy problem niedoboru pracowników. Dla firm to o tyle istotny wskaźnik, że najbardziej zadowoleni klienci są bardziej skłonni do ponownego zakupu i polecenia danej marki swoim znajomym.

Problemy społeczne

Na chorobę Parkinsona cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób. Dotyka ona całe rodziny

Choroba Parkinsona postępuje powoli, latami. Chory staje się w tym czasie coraz mniej samodzielny – trudnością jest dla niego spożywanie posiłków, ubieranie się czy pokonywanie krótkich dystansów. Ciężar opieki przenosi się na barki rodziny i najbliższych, którzy nierzadko muszą całkiem zrezygnować z pracy zawodowej. Polskie Towarzystwo Neurologiczne podkreśla, że od strony medycznej sytuacja pacjentów chorych na chorobę Parkinsona jest dobra, jednak brakuje skoordynowania opieki – dlatego postuluje utworzenie specjalnych ośrodków, które zajęłyby się kompleksową terapią i rehabilitacją. 

Konsument

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć. W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

Problemy społeczne

Nauczyciele WF-u zyskują sprzymierzeńca. Media społecznościowe pomagają propagować sport wśród najmłodszych

Internet to dla współczesnych dzieci naturalne środowisko, dlatego znani sportowcy i youtuberzy chcą to wykorzystać do promowania aktywności fizycznej. W ramach programu Drużyna Energii nagrywają treningi i publikują je w mediach społecznościowych, a uczniowie muszą je powtórzyć, wykazując się kreatywnością i nagrywając z tego film. Druga edycja programu cieszy się rekordową popularnością. Uczestniczy w niej 200 szkół i kilkadziesiąt tysięcy uczniów z całej Polski, rywalizując o główną nagrodę i wyposażenie sal gimnastycznych.