Komunikaty PR

Najtrwalsze nośniki danych CD/DVD ArchivDisc™ i ArchivDisc Pro™

2019-03-18  |  15:41
Biuro prasowe

Ilość danych, które wytwarza człowiek nieustannie rośnie. Sposobów na ich przechowywanie jest wiele. Do wyboru mamy nośniki optyczne, pamięci Flash, dyski twarde i wiele innych rozwiązań. Każde z nich ma swoje plusy i minusy,  każde z nich ma też swoich zwolenników i przeciwników.

Jednocześnie każdy z użytkowników musi indywidualnie według potrzeb, dobrać najlepszy dla siebie sposób na archiwizację swoich danych. 

 

Jakie rozwiązanie będzie najlepsze, jeśli zależy nam na trwałych nośnikach danych?

 

Jeśli chcemy archiwizować dane i ich później nie zmieniać, dobrym wyjściem będą dyski optyczne, zwłaszcza te o przedłużonej żywotności.

Jest to niedrogie i niezawodne rozwiązanie, które umożliwia bezpieczną, długotrwałą archiwizację ważnych danych i dokumentów.

Płyty CD/DVD ArchivDisc Pro™ to japońska jakość i technologia Tayio Yuden.

Nośniki zapewniają bezproblemowy zapis i płynny odczyt danych. Płyty są odpowiedzią rynku na rosnące zapotrzebowanie na miejsce do magazynowania archiwalnych danych.

 

Sprawdzą się w sytuacjach, w których zachodzi potrzeba bezpiecznego przechowywania informacji bez ryzyka ich utraty. Jest to szczególnie ważne przy zapisie dużych ilości danych, w takich miejscach jak centra informatyczne, placówki bankowe, placówki badawcze, firmy z branży IT.

Wykazują się zwiększoną wytrzymałością na zadrapania i zarysowania a możliwość ich odczytu nawet po upływie kilkudziesięciu lat została potwierdzona laboratoryjnie. Dodatkowo wersja ArchivDisc Pro™ posiada   unikalną powierzchnię do nadruku TuffCoat™ zapewniającą jeszcze  zwiększoną odporność na zadrapania i zarysowania.

Płyty dedykowane są do duplikatorów firmy Epson, Primera, Rimage.

 

Występują w 4 wersjach:

  • ArchivDisc™ CD-R 700 MB
  • ArchivDisc™ DVD-R 4,7 GB
  • ArchivDisc Pro™ CD-R 700 MB
  • ArchivDisc Pro™ DVD-R 4,7 GB

 

Dodatkowe informacje o płytach znajdziecie na stronie www.archivdisc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Jak technologie komunikacyjne zmieniają banki? Biuro prasowe
2019-03-22 | 14:20

Jak technologie komunikacyjne zmieniają banki?

Coraz rzadziej atutem danego banku będzie sama możliwość mobilnego zarządzania finansami. Do gry wejdą niuanse, szczegóły, które będą budowały doświadczenie użytkownika.
Bankowość Kim jest klient przyszłości? - odpowiedź w najnowszym raporcie First Data
2019-03-19 | 11:00

Kim jest klient przyszłości? - odpowiedź w najnowszym raporcie First Data

Warszawa, 19 marca 2019 -  First Data Polska prezentuje najnowszy raport z Laboratorium Przyszłości  “Kim jest klient przyszłości? 2030: marzenia klientów, klienci
Bankowość Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska
2019-03-07 | 16:00

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska

Monika Masztakowska szefową sprzedaży i marketingu Diners Club Polska Z początkiem marca 2019 r. Monika Masztakowska objęła stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Diners

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Handel

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc., a w kolejnych latach możemy obserwować dalszy spadek ze względu na coraz poważniejszy problem niedoboru pracowników. Dla firm to o tyle istotny wskaźnik, że najbardziej zadowoleni klienci są bardziej skłonni do ponownego zakupu i polecenia danej marki swoim znajomym.

Problemy społeczne

Na chorobę Parkinsona cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób. Dotyka ona całe rodziny

Choroba Parkinsona postępuje powoli, latami. Chory staje się w tym czasie coraz mniej samodzielny – trudnością jest dla niego spożywanie posiłków, ubieranie się czy pokonywanie krótkich dystansów. Ciężar opieki przenosi się na barki rodziny i najbliższych, którzy nierzadko muszą całkiem zrezygnować z pracy zawodowej. Polskie Towarzystwo Neurologiczne podkreśla, że od strony medycznej sytuacja pacjentów chorych na chorobę Parkinsona jest dobra, jednak brakuje skoordynowania opieki – dlatego postuluje utworzenie specjalnych ośrodków, które zajęłyby się kompleksową terapią i rehabilitacją. 

Konsument

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć. W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

Problemy społeczne

Nauczyciele WF-u zyskują sprzymierzeńca. Media społecznościowe pomagają propagować sport wśród najmłodszych

Internet to dla współczesnych dzieci naturalne środowisko, dlatego znani sportowcy i youtuberzy chcą to wykorzystać do promowania aktywności fizycznej. W ramach programu Drużyna Energii nagrywają treningi i publikują je w mediach społecznościowych, a uczniowie muszą je powtórzyć, wykazując się kreatywnością i nagrywając z tego film. Druga edycja programu cieszy się rekordową popularnością. Uczestniczy w niej 200 szkół i kilkadziesiąt tysięcy uczniów z całej Polski, rywalizując o główną nagrodę i wyposażenie sal gimnastycznych.